středa 7. září 2016

Letní nakupování na Parfums

Krásný den Všem,

Nakupování mě bohužel nenechávalo chladnou ani během léta. Naopak se mi zdá, že snad utrácím víc než je zdrávo. V červenci jsem kupovala hlavně oblečení a doplňky, naopak v srpnu zase přišel čas na kosmetiku a svíčky. Právě kvůli poslednímu atributu, jsem dělala objednávku na Notino.cz


Tou svíčkou je v ČR těžko sehnatelný kousek Blue Summer Sky od Yankee Candle. Jednak ta etiketa, barva a především vůně je naprosto dokonalá. Vůni jsem měla očichanou ve vosku a moc se mi líbila, proto když jsem na ní natrefila na Parfums, tak jsem nemusela dlouho přemýšlet a už byla na cestě ke mně. Po prvním přivonění ke svíci, jsem byla hned zamilovaná. Ve svíci je ta vůně ještě krásnější než ve vosku. Vůně je to velmi elegantní, ženská a taková parfémová. Opravdu luxusní vůně. Pokud vás láká, tak běžte do ní. Nebudete litovat. Kromě svíčky jsem si vzala na vyzkoušení další vosk od Kringle Candle. Toto je můj čtvrtý kousek a musím říct, že jsem velmi spokojená. Vosky od KC jsou velmi intenzivní a dlouho provoní. Já teď na léto zvolila květinovou vůní Sunflower, která je nádherná, opět lehce parfémová a luxusnější.


Dále jsem sháněla tělové přípravky se svěží ovocnou parfemaci. Všude jsem četla samou chválu na kosmetiku Naturalium, tak jsem se rozhodla vyzkoušet vyživující sprchový gel a tělové mléko s vůní Maliny. Zatím jsem docela spokojená a pokud vás zajímá můj názor na tuto voňavou kosmetiku, tak mám v plánu recenzi.


Jelikož mi doma došly všechny tělové peelingy, tak jsem hledala nový a do oka mi padl cukrovo-solný peeling Green Pharmacy Body Care Cranberry& Cloudberry. Už jsem pár koupelový přípravků této značky měla a byly super. Ovšem tento peeling je naprostý luxus, ale nechci prozrazovat moc, protože chystám samostatnou recenzi. Stejně tak mě hodně zaujala Noční medová maska od Holika Holika. Už samotné balení je naprosto dokonalé a co teprve ty účinky. Počkejte si na recenzi, bude to stát za to. Dermacol Make-up Cover je legendární a jelikož já ten svůj, který jsem používala pouze lokálně jako korektor, asi po 4 letech spotřebovala, bylo na čase si jej pořídit znovu. Navíc zrovna můj odstín 221 byl v akci, tak mě vyšel make-up jen na pouhých 130 Kč. Pokud hledáte make-up/ korektor, který je plně krycí, voděodolný a drží jako přibitý, tak určitě doporučuji tento.


A nebyla bych to já, aby si na Notino nekoupila něco od milované přírodní značky Bione. Konečně jsem zkusila jejich chválené balzámy na rty. Zvolila jsem Pomádu na rty Víno, která voní skutečně po čerstvě utržených hroznech vína. Navíc je na rtech velice příjemná, bezvadně rty hydratuje a pečuje o ně. Jsem velmi spokojená a už teď vím, že nezůstanu pouze u jednoho kousku. Vlasovku od Bione mám nejradši a dá se říci, že již roky jinou nepoužívám. Teď jsem sáhla po novince v sortimentu a to řadě Kreatin + Kofein s Makadamovým olejem. Jak šampón, tak maska krásně voní a doufám, že účiny budou taktéž super.


A to bylo vše, co se v mé poslední objednávce skrývalo. Ze všech produktů jsem nadšená o čemž budou vypovídat i samostatné recenze.

Nakupujete na Notino? Co jste si tam naposledy koupily?

Radu



18 komentářů:

  1. Presne to same telove mleko Naturalium pouzivam. Zaujal me peeling a medova maska.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A vyhovuje ti? Čím víc ho používám, tím méně mi vyhovuje. Peeling už téměř dodělávám, je skvělý. Masku jsem použila zatím párkrát, ale zatím se zdá být hodně dobrá.

      Vymazat
  2. Ten sprcháč a telový krém by som rada vyskúšala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cena není vysoká, tak určitě můžeš vyzkoušet. Osobně mi docela vyhovují, ale čekala jsem o nich více.

      Vymazat
  3. Já si chci v příštím měsíci objednávat poprvé z parfums a chci vyzkoušet vůni Kenzo Flower. Kdysi jsem ji dostala jako vzorek a voněla úžasně, takže jak mi bude docházet parfém který mám, tak chci rozhodně investovat do tohohle:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom případě doufám, že bude tvá první objednávka maximálně úspěšná. Parfémy Kenzo mi také moc voní, tak určitě neuděláš chybu investicí do nich :)

      Vymazat
  4. Krásné nákupy:-) Já jsem si zrovna včera byla vyzvednout objednávku, byla v akci moje oblíbená vůně od Davida Beckhama a výrobky Dermacol, tomu odolat nešlo:-) Těším se na recenzi té noční pleťové masky Holika Holika a cukrovo-solného peelingu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si chtěla kupit něco z Dermacolu, ale už bylo vše pryč :D Tak jsem si vzala jen nějaké nezbytnosti a především vánoční dárky. Recenzi na peeling už mám hotovou, tak jí můžeš očekávat brzo. Masku musím ještě více odzkoušet.

      Vymazat
  5. Yankee vypadá božsky! Masku bych též chtěla od Holika Holika, musí být super :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blue Summer Sky je úžasná a na YC dost netypická. Moc jsem si jí oblíbila. Maska se mi také jeví velice pozitivně. Tak uvidíme po delším testování :)

      Vymazat
  6. Naturalium bych ráda vyzkoušela je k dostaní v tetě tak mrknu :) A Yankee miluji, tuhle vuni jsem nezkoušela, ale láká mě :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom, že je Naturalium v Tetě vím, ale nikdy si nevzpomenu se na ní podívat. Blue Summer Sky ti rozhodně doporučuji, je to velice povedená a originální vůně :)

      Vymazat
  7. Skvělé novinky :) Kosmetiku Naturalium bych taky chtěla vyzkoušet :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že stojí za vyzkoušení, ale je třeba počítat s tím, že to zase takový zázrak jak prezentují některé blogerky není ;-)

      Vymazat
  8. Tuto vůni od Yankee Candle budu muset vyzkoušet :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  9. U masky a peelingu se moc těším nna samotnou recenzi, hodně mě zajímá i složení

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud si potrpíš vyloženě na přírodní složení, tak to asi nebude nic pro tebe.

      Vymazat