čtvrtek 15. září 2016

Zahajujeme podzim s vůněmi Bridgewater Candle

Ahoj holky,

dneska tu máme po dlouhé době zase voňavý článek, který se v prvé řadě zaměří na nové podzimní vůně značky Bridgewater candle. Pokud ovšem tato značka není Vaše parketa, nemusíte se bát, protože si můžete počíst něco málo i o oblíbených Yankee Candle Simply Home. Po létě a prosluněné půlce září nám nastává "hlavní" pálící sezóna a tak se můžete těšit na články o svících/voscích častěji. 


Letošní podzimní novinky Bridgewater Candle jsme mohly vyzkoušet jak ve vosku, tak i votivce a jsou to tyto vůně: Wanderlust a Fresh Apple. 

Fresh Apple 

Já ty jablíčka prostě ve svících můžu a na podzim jsou jako dělaná. I když Fresh Apple od BWC si zamilují i ti, kteří na ovocné vůně příliš nejsou. Já v ní cítím sladkokyselý kompot okořeněný vanilkou a skořicí a díky tomuto koření nejsou ty jablíčka úplně na ráně. Vůně je to krásná, hřejivá, ideální na konec léta/začátek podzimu. Co se týče síly vůně, ta je spíše střední - není to silná pronikavá vůně, ale cítit je pěkně. Ve votivce provoní krásně střední místnost o rozměru cca 3x4 metry, vosk to rozbalí více a provoní hezky i velkou místnost. Hoření je u votivky bezproblémové, jak jsem u BWC zvyklá, netuneluje, hezky tvoří jezírko a vyhoří do konce. Takže pecka :-)

Wanderlust

Vůně Wanderlust je pro podzimní období jako dělaná a já si jí zamilovala ihned při prvním pálení. Popsala bych jí jako hřejivou krémovou vůní s nádechem orientu. Osobně z ní nejvíce cítím obsažené santalové dřevo, které je zjemněno ovocnými tóny a také vanilkou. Vůně jak je vosku, tak votivce je dost silná, ale neobtěžuje. Krásně provoní i větší otevřené prostory. Dokonce jsem vůni v pokoji cítila i další den pro probuzení. Votivka hoří krásně, během chvilky vytvoří jezírko a během chvíle se rozvoní. Pokud vám popis vůně stále nic moc neříká, ale máte očichané popř. vyzkoušené svíčky Yankke Candle, tak zrovna vůně Wanderlust mi hodně připomíná oblíbenou vůní Marocan Argan Oil.

Kromě podzimních novinek jsme vyzkoušely taky jednu z nejoblíbenějších vůní od BWC. A to "letní, plážovou" Lemon Pop. Abych se přiznala, za studena mne tahle vůně příliš neoslovila, ale za tepla to umí vážně rozbalit. Při letmém vstupu do místnosti zavoní jemný sladký citrónový bonbón, pokud ale budete v místnosti déle můžete si ve vůni vychutnat také tóny manga, ananasu a kokosu. Kokos já ve svících mám hodně ráda a tady je cítit pěkně a dodá vůni šmrnc. I tady není s hořením žádný problém, hoří pěkně, netuneluje. A jak je na tom s intenzitou? Ta je spíše vyšší, votivka provoní i větší místnost. 

A jako milý bonus jsme obdržely jedno srdíčko levandulové vůně české značky vosků Dodie´s. Pokud si chcete připomenout už končící léto, tak je tahle vůně stvořená přímo pro Vás. Tato vůně není typickou štiplavou a silnou vůní levandule, ale kromě ní ve vosku cítíme i něco sladkého, ovocného.

Kdo by neznal Yankee Candle Simply Home? Tuhle dostupnější řadu svící, votivek a vosků najdete mimo eshop vosky-votivky.cz také v supermarketu Glóbus (kde by snad měla být nahrazena jinou řadou YC) a také v hobby marketech jako je např. OBI. 

Z téhle řady jsme vyzkoušely votivku snad té nejoblíbenější vůně SH a to White linen & lace. Vůně je to velmi zdařilá a dle mého bude vonět všem. Je jemná, romantická a nejvíce mi připomíná vůni luxusnějšího krémového mýdla. Votivka hoří opět ukázkově. Během chvíle vytvoří jezírko a začne hezky vonět. Vůně je silná tak akorát, aby provoněla středně velký pokoj.

 A aby náš názor na SH nebyl jednostranný, také jsme mohly otestovat vosk a to krásné podzimní vůně Cranberry Zest. Osobně na ty "bobulové" vůně moc nejsem, protože mi většina z nich voní chemicky. Ovšem tato je mi příjemná, přestože úplně autentická také není. Vůně je osvěžující, není ani sladká ani kyselá. Je akorát vyvážená. Cítit jsou především ty brusinky a v pozadí citrusové plody. Intenzita vůně je střední, což mě vyhovuje. Hezky a docela intenzivně provoní středně velké prostory. Věřím, že si jí oblíbili všichni milovnici osvěžujících ovocných vůní.


Celý tento voňavý balíček jsme dostaly k testování z eshopu vosky-votivky.cz , na kterém mimochodem ještě pár dní probíhá letní výprodej a to konkrétně do 18. 9.. Za sebe Vám můžeme doporučit především svíčky Village Candle, které jsou opravdu za super nízké ceny. Kdy malé svíčky seženete od 224 Kč, střední od necelých tří set a velké od 380 Kč. Pokud Vás ovšem víc lákají jiné značky, tak i je seženete za dobré ceny - svíci BWC od 369 Kč nebo vosky Dodie´s doslova za pár kaček a to konkrétně za 28 Kč.

Jakou vůni máte na podzim rády Vy? 

R&M


4 komentáře:

  1. Pro mě taky vždycky po létě začíná hlavní pálící sezóna :D Vždycky, když to někomu řeknu, tak na mě nevěřícně zírá, jsem ale ráda, že nejsem sama, kdo to má tak nastavené :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Taky už jsem doma zahájila pálící sezónu, léto už je v tahu, podzim už se venku nezapře, večery čím dál delší..Hlavní slovo teď u mně mají typicky podzimní vůně, takže mně zaujaly Wanderlust a Fresh Apple, děkuji za tip:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě je jedno jaké je období.Na co mám chuť ,to zapálím.Jen o Vánocích to dodržuju a pálím vánoční.

    OdpovědětVymazat
  4. Značku vůbec neznám, ale hned bych všechny očuchala. Já pálím cca už dva týdny :D.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat