neděle 25. září 2016

Naturalium – opravu takový zázrak?

Ahoj holky,

Dnes  vám přináším své postřehy na dva produkty dost chválené značky Naturalium. Ze všech stran jsem na ní slyšela pouze pozitivní ohlasy jak krásně přirozeně voní, funguje a celkově jak je úžasná a stojí za to. Proto jsem se rozhodla jí také otestovat a na Notino, jsem si pořídila vyživující sprchový gel a tělové mléko s vůní Maliny. Bohužel hned na úvod musím říct, že jsem maličko zklamaná a produkty nenaplnily mé očekávání, ale vezmeme to postupně.


Značka jako taková mi je velmi sympatická, protože má krásné velké balení s líbivým designem a lidovými cenami. Navíc neobsahuje parabeny, barviva a ftaláty. To je všechno moc fajn a velice to vítám.



Začnu sprchovým gelem, který mi vyhovuje více. Má klasické plastové balení, které je bytelné, funkční a nemám mu co vytknout. Gel je bílé barvy a tak akorát hutný. Vytváří krásnou a bohatou pěnu. Gel plní svou funkci na výbornou a pokožku těla umyje a zároveň jí nedráždí ani nevysušuje.


Jediné co mě malinko zklamalo je ona parfamece, která je všude tak chválená. Nemůžu říct, že by mi gel nevoněl, on voní hezky, maliny jsou opravdu cítit, ale rozhodně to pro mě není přirozená a šťavnatá vůně malin. Na mě je vůně lehce trpká. Asi jsem čekala přírodní vůní malin, ale spíše mi voní jako lehce nakyslé malinové bonbóny. Vůně je však cítit pouze při mytí, poté už ne, což může někdo vnímat jako plus, tak i mínus. Osobně mi to nevadí.  Jinak je gel super a příště asi zkusím jinou vůní.




Opět musím pochválit balení, které je moc hezké a navíc obsahuje praktickou a skvěle funkční pumpičku. Mléko má opět super konzistenci, která však spíše než mléko připomíná krém, což mi vyhovuje více. Skvěle se roztírá a během chvilky se plně vstřebá, což se mi moc líbí. Nezanechává mastný ani ulepený pocit. Naopak je kůže hezky jemná a hladká.


Ovšem co se týče hydratace, tak ta mi přijde dost průměrná. Nějak vyživující mi mléko nepřijde. A to podotýkám, že mám normální bezproblémovou pokožku. Určitou hydrataci mu upřít nemůžu, ale vyhovovat bude pouze normální kůži. Pokud trpíte suchou kůži a vyžadujete řádnou porci výživy a promaštění, tak zde nepochodíte.


Vůně je stejná jako u sprchového gelu, tedy lehce trpká malinová. Není to nic z čeho bych si sedla na zadek, ale docela se mi líbí a nemám problém mléko spotřebovat. Co však nemůžu vůní upřít je to, že skvěle a dlouho drží na kůži. Minimálně 4-5 hodin vůni ze sebe cítím, což je paráda. Takže celkově to není vůbec špatný produkt a příště zkusím jinou parfemaci.

Znáte kosmetiku Naturalium? Kterou vůni mi můžete doporučit a voní opravdu přirozeně?

Radu





13 komentářů:

  1. Právě používám to tělové mléko a co mi vadí, že se hrozně pomalu vstřebává. A vůně, no, mě připomíná dětský sirup :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě nepřijde, že se pomalu vsakuje, ale je vidět jak to každý bere jinak. Vůně není špatná, ale rozhodně bych jí nenazvala jako přírodní.

      Vymazat
  2. Používám už rok tělové mléko s vůní vodního melounu, ale musím říct, že mi hydratace naprosto vyhovuje a také vůně je celkem totožná s opravdovou vůní melounu :) Jak se říká, sto lidí, sto chutí :)

    www.veass.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Melounovou variantu očichanou nemám, tak nevím. Ale je pravda, že na ní jsem četla dost pochvalné reakce, tak věřím, že je opravdu autentická. Já očichávala ještě kokos a musím říct, že mi přijde lepší než malina, ale přirozený mi opět nepřijde. Hold asi mám vysoké nároky. Co se týče hydratace, tak za mě prostě průměr, ale je super, že tobě dostačuje.

      Vymazat
  3. Tyjo, čekala jsem negativní recenzi a nakonec je docela dobrá :D Zkoušela jsem od Naturalium nějaké vzorečky a nijak mě nenadchly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nejsou to úplně špatné produkty, akorát mě moc neoslovily. Hold sto lidí, sto chudí :)

      Vymazat
  4. Značku už jsem zaregistrovala a zrovna včera jsem v Tetě koukala na kokos, který mám v plánu už delší dobu. Ale nakonec jsem odolala, protože mám hodně zásob a kokos je spíš letní vůně. Ale příští rok ho určitě zkusím, mám taky normální pokožku, tak to tělové mléko by mělo stačit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kokos jsem v Tetě očichávala včera a ta vůně mi přijde určitě lepší než malina, ale asi další produkty této značky nepotřebuji zkoušet. Ale jestli tě láká, tak vyzkoušet. Snad ti bude vyhovoval více než mě.

      Vymazat
  5. Osobní zkušenost nemám, ale kamarádce jsem k narozeninám dávala sprchový gel a tělové mléko s melounem a ta si to pochvalovala.

    OdpovědětVymazat
  6. Tuhle značku jsem viděla u nás v Tětě, ale neláká mě, škoda že to není přírodní vůně malin :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jn, je to škoda. Ona se hold přírodní vůně dá velmi obtížně napodobit.

      Vymazat
  7. Já po této kosmetika pokukovala hodně dlouho, ale řekla, jsem si , že ji nekoupim dokud si někde pořádně neprohlédnu složení a nepřivoním si. A dobře jsem udělala!! Vůně mi sedí jak u čeho, nejvíc mi voní ta broskev, ta je krásná ,ale složení se mi nelíbí, na to jak je to vychvalované je na prvních příčkách parafín a nějak mě to neláká, podle mě je to klasická drogérkovka a jen boom kolem z toho udělal něco víc než to je.

    OdpovědětVymazat