neděle 25. června 2017

Velké testování výrobků značky Frais Monde

Ahoj holky,

když mi před časem předával pošťák nečekaný balíček od eshopu Elnino.cz, nevěděla jsem, co od jeho obsahu čekat. Jaká byla radost, když na mne po rozbalení vykoukl nápis Frais Monde. Tato značka mi není příliš známá, ale to málo výrobků, které jsem od ní zkusila, mi skvěle sedlo. Pokud tápete, odkud a jestli značku znáte, určitě jste už slyšely o jejich slavných parfemovaných olejích. Dneska Vám něco povím právě o jednom z druhů parfemovaných olejů, ale nejen o něm. Budete si také moci přečíst recenzi toaletní vody, tělového krému nebo pěny do koupele.


Pokud je Vám značka Frais Monde přece jenom cizí, po přečtení stručné filosofie firmy, určitě neodoláte a některý z výrobků si budete muset zakoupit. Značka pochází z jižní Itálie, z oblasti Repole, která se nechází v blízkosti města Crotone. V této oblasti vyvěrá pramen termální sirné vody, která je základní součástí všech výrobků. Značka Frais Monde se klaní  zdraví, kráse a přirozenosti, a proto své produkty komponuje z darů přírody:  již zmíněné termální vody, minerálních solí, přírodních extraktů a olejů a termálního jílu. Výrobky Frais Monde nejsou testovány na zvířatech a při jejich výrobě se vyhýbá použití geneticky modifikovaných plodin.


První z testovaných výrobků je parfemovaný olej Frais Monde Spa Fruit Rhubarb Flower - 10 ml (olej s vůní květu rebarbory), který můžete zakoupit za cenu 199 Kč. S parfemovanými oleji jsem se nesetkala poprvé, už nějakou dobu ve své sbírce vůní mám olej s vůní slézového květu a bobulemi hlohu, takže přeci jen už mám s nimi zkušenost. Mezi benefity parfemovaných olejů patří především čistě přírodní složení, hypoalergenní složení, dlouhodobá výdrž vůně a péče o pokožku. Pro dokonalé rozvinutí parfemovaného oleje je třeba jej nanášet po kapkách na teplá místa na kůži – zápěstí, jamky pod ušními boltci, jamky na předloktí, do vlasů apod. Vůně, která ke mne doputovala není úplně moje topka, protože preferuji jemnější vůně a sama bych si ji nevybrala. Rebarborový květ je poměrné výrazná s nasládlým, ovocným podtónem. Výdrž není sice celodenní, ale i tak je docela slušná, řekla bych, že těch 8 hodin dá s přehledem.


Naopak toaletní voda Frais Monde Spa Fruit Cotton Flower And Orange je podstatou spíše vůně jemnější, svěží, která díky obsahu citrusů dobíjí dobrou náladou, energií. Jedná se o čistou, svěží vůni, perfektně se hodící pro nadcházející léto.Výdrž vůně je taktéž příjemná, ucitíte ji ze sebe těch 8 až 10 hodin. Co musím hodně pochválit je malé kompaktní balení, které nezabere v kabelce příliš místa a díky tomu není třeba vůni přelévat do atomizéru. Cena 30 ml balení se pohybuje okolo 350 Kč.


Z kolekce White Musk, tedy bílý mošus, jsem mohla vyzkoušet hned dva výrobky - tělový krém a pěnu do koupele.


Bílý mošus vyjadřuje vůní nevinnost, krásu, ale zároveň smyslnost. Koupel s touto vůní Vám dodá pocit čistoty, jemnosti. Tato vůně je dle mého taková klasika, která neurazí snad nikoho, myslím, že ani většině mužům by nevadilo použít sprchový gel s touto parfemací. Pro mne tato vůně vyjadřuje spa, lázně a relaxaci. Co se týče tělového krému, ten musím hodně pochválit - konzistencí je jemný, středně hutný, skvěle se do pokožky vmasírovává, rychle se vsakuje. Hydrataci dodá také skvělou, pokožka je po něm vláčná, hebká. Vážně nemám co vytknout.


Pěna už bohužel tak povedená není, ne že by se nedala použít, to ne, ale pěna, kterou vytvoří není taková ta hutná a bohatá, kterou znáte z romantických filmů. Také výdrž pěnového obláčku není úplně nejdelší a ke konci koupele se na hladině nachází už jen pár bublinek. Cena tělového krému je 349 Kč, pěnu do koupele můžete zakoupit za 199 Kč a oba výrobky najdete ve 200 ml balení.

I tentokrát musím výrobky Frais Monde pochválit a to především toaletní vodu a tělový krém, které mi perfektně sedly a moc ráda je používám. I parfémový olej je povedeným výrobkem, ovšem já sama bych si příště vybrala jemnější vůni. Koupelová pěna se sice moc nepovedla, ale zase třeba někomu jinému sedne. Je to přece jen kosmetika a každý z nás má jiné nároky a preference.

Znáte značku Frais Monde? Máte s ní nějakou zkušenost?

M.

3 komentáře:

  1. Zkušenost jsem získala také díky elninu. Ale měla jsem na testování jeden jejich parfemovaný olej a ten je tak boží, že na jaro a léto je to jak povedené. :) Potom jsem měla cestovní sadu, tato kosmetika je velmi příjemná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Frais Monde nabízí skvělé produkty, mám od nich ráda hlavně parfemované olejíčky :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi, že ty vůně jsou přírodní (aby taky ne od přírodní kosmetiky) a není to jen umělý "diskotékový" parfém a díky přírodním essencím a citlivému namíchání jsou vůně jemné a sofistikované.

    OdpovědětVymazat