sobota 17. června 2017

Velké jarní kosmetické nákupy - Maru

Ahoj holky,

přiznám se, že jsem původně neměla v plánu příliš utrácet za kosmetiku, ale nějak se to doma sešlo, že bylo třeba doplnit zásoby spotřebované kosmetiky a také jsem podlehla různým slevám a akcím.


Začnu tedy nákupy na Notino.cz, kterých jsem uskutečnila hned několik. Protože s Radkou využíváme jejich odběrních míst, neplatíme poštovné, tak objednáváme často i pár drobností, které jsou právě v akci. A že tu toho z Notina mám vážně spoustu Vám ukážu na následujících fotkách.


To, co Vás na fotce zaujme na první pohled jsou koupelové bomby od Bomb Cosmetics, které jsem objevila ve výprodeji za úžasných 42 Kč. 


Další hojně zastoupenou položkou jsou plátýnkové masky a to hned od dvou značek a to Garnier a Missha. Ty od značky Missha mám poprvé a hned jsem si vzala na zkoušku několik druhů. Co myslíte, které budou lepší? Missha nebo Garnier?


Protože jsem v uplynulém měsíci spotřebovala peeling na obličej, rozhodla jsem se vyzkoušet scurb od Holika Holika, který má zabraňovat vzniku černých teček. Zatím jsem ho moc nezkoušela, takže názor Vám ještě nepovím. 


Další dvě věci, které se v objednávkách objevily byly mé stálice a to krém na ruce od Dermacolu a to konkrétně červený SOS Repair, který je skvělý a ruce udrží krásné a hydratované. A druhým must have byl korektor od Catrice Camouflage Cream, který nahradil už další spotřebované balení. 


Úplně jsem zapomněla na koupi černé jílové masky od L´Oréal, kterou už nějakou dobu testuju a brzy na ni bude recenze. Maska je fajn, používám jí ráda, ale více si o ní povíme v recenzi.
 
V březnu i dubnu jsem neodolala ani nákupu v Sephoře, první nákup jsem udělala na výletu do Prahy a při druhém jsem využila slevy při akci Shopping Fever. 


Protože mi došly mé oblíbené oční linky od MUFE, sháněla jsem nějaké s dobrou výdrží za menší cenu než byly ty od Makeup for ever. A našla jsem je právě u značky Sephora. Linky drží jako přibité, dobře se s nimi pracuje a to za cenu 290 Kč. Dalším přírůstkem byl bronzer Hoola od značky Benefit, díky tomuto kousku jsem si zamilovala konturování a jsem ráda, že jsem si jej pořídila. Ještě jsem si do košíku přihodila malé pilníčky, které od té doby nosím pro jistotu v kosmetické taštičce. 


Druhý nákup byl trochu bohatší - z dekorativky jsem sáhla po duu očních stínů z jarních novinek Sephora, stejně tak po rozjasňujícím, transparentním pudru. A protože mi došly všechny denní krémy, rozhodla jsem se vyzkoušet péči od Sephory s denním hydratačním krémem. Tableta do koupele byl takový malý bonus, aby nám vyšlo poštovné zdarma. A maska na ruce byla dárek k objednávce.

Co se týče objevování dražší kosmetiky, neodolala jsem koupi tvářenky z valentýnské limitky od značky Clarins. Tu prodávala novou na instagramu jedna paní a tak ji mám doma za úplně směšnou cenu.


Nevyhla jsem se ani nákupu přírodní kosmetiky a to tentokrát na eshopu Nuspring.cz, kde jsem si objednala Bylinnou osvěžující a hydratační vodu od značky Havlíkova přírodní apotéka. K tomu jsem přihodila pleťové mýdlo od značky - 417, které bude mou první zkušeností s touto značkou. A jako drobnost na závěr jsem k objednávce přihodila koupelovou bombu od značky Soaphoria.


Poslední nákupy jsou z drogérie... O růžové barvě na vlasy L´Oréal Colorista jste si už mohly přečíst celý článek, stejně tak o plátýnkové masce Garnier a dokonce i micelární voda Astrid měla na blogu své místo už několikrát. 


Protože nadešel zase čas na obnovení mé blond barvy, koupila jse si opět mou oblíbenou Garnierku. Tužka na obočí od Catrice mi zase dochází, a protože mi vážně vyhovuje, nehledám k úpravě obočí nic jiného. Posledním kouskem je nový makeup od Catrice 24 h made to stay, který důkladně testuji, abych Vám mohla přinést brzkou recenzi. Zatím prozradím jen, že odstní 005 je úžasně světlý i pro bledulky, makeup drží a líbí se mi, jak na pleti vypadá. 



Byla toho zase nálož, viďte? Co jste si pořídily Vy?

M.


12 komentářů:

  1. já mám zkušenost s peelingem Holika holika - krásně voní a pleť zjemní. Jako cukrová vata :) Já si tento měsíc zašla do Havlíkovy apothéky pro Český krém, zbožňuju jejich výrobky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Český krém mne bohužel nedostal - pod makeupem mi hrudkoval a na noc byl zase málo výživný. Takže za mne nic moc. Peeling mne nakonec taky neoslovil, dala jsem jej Radce, ale té zase naopak sedí.

      Vymazat
  2. Ty bomby od Bomb Cosmetics jsou úžasné, je na výběr tolik variant, nejraději bych je skoupila všechny:-) A celkově mně láká sortiment téhle značky. Jsem moc zvědavá na Tvoje dojmy ohledně masky Loreal a make-upu Catrice:-) Jinak mně toho nepřipadá zase tolik, kdybys věděla, jak se někdy dokážu rozjet já, všude tolik novinek, akcí, slev, to se občas nedá nepodlehnout:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenze na Catrice bude zrovna zítra online a masky L´Oréal taky brzy budou na řadě. Zatím jen můžu říct, že mi obojí sedlo a používám to ráda. No já zase s těmi nákupy tak skromná nejsem, sice nekupuju tolik kosmetiky, ale zato kvanta oblečení :-D

      Vymazat
  3. Ja som si nakúpila pár vecí od Estee Lauder, Loreal a Catrice. A z tých masiek mám oveľa radšej od značky Missha.

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne kúsky! Aj ja som niečo ponakupovala, no moc toho nebolo :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Miluji plátýnkové masky. Podle mě bude lepší missha ale garnierku mám vyzkoušenou a je super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi tě překvapím, ale kupodivu jsou lepší Garnier masky. Ty Missha vůbec nehydratovaly a byly nějaké nepříjemné na pleti.

      Vymazat
  6. Plátýnkové masky od Missha jsem zkoušela zrovna tu s Aloe a za mě je to opravdu hrozné, moc nasáklé tekutinou to samé i Garnier. Loreal černou masku bych si ráda koupila také, měla jsem ji ve vzorečku a za mě byla naprosto skvělá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty Missha masky mi taky nesedí, hlavně byly nepříjemné na pleti i ta vůně se mi zdála moc výrazná. Navíc efekt žádný. To Garnier je pro mne jiné kafe, příjdou mi mokré tak akorát a pleť vážně hydratují. L´Oréal maska bude mít brzy svou recenzi, tak pak koukni.

      Vymazat