středa 16. srpna 2017

Dokonalá očista pleti díky Astridu

Ahoj holky,

určitě jste už zaregistrovaly že naše oblíbená česká kosmetika Astrid představila pár nových produktů na odličování a čištění pleti. My je samozřejmě také otestovaly a dnes si povíme co na ně říkáme.


Micelární voda 3v1 - SOFT SKIN

Zjemňující micelární voda od Astridu je jedna z našich nejoblíbenějších micelárek vůbec. To, že si je kupujeme pořád, už víte - stejně tak se u nás zabydlela i nová SOFT SKIN Micelární voda 3v1. Jednak je na pleti super příjemná, nedráždí, nevysušuje a především skvěle odličuje a čistí pleť. Tato úžasná micelárka díky speciálnímu komplexu Hydro aktiv zanechává pleť dokonale čistou, tonizovanou s dokonalým pocitem hydratace. Voda je také obohacená o d-panthenol a extrakt z balvníku, které mají za úkol pleť zklidnit a osvěžit. Proto velice oceňujeme, že je k dostání ve velkém 400 ml balení. To se při naší spotřebě více než hodí.


Dvoufázový odličovač očí a rtů 125 ml

Na odlíčení očního make-upu používám nejradši právě dvoufázové odičovače, které obsahují olejovou složku, která si hravě poradí i s voděoodolným líčením. Zejména teď v létě se to skvěle hodí. Tento odličovač má menší 125 ml balení a obsahuje čirou „vodní“ část a fialkovou „olejovou“ složku. Ta obsahuje mandlový olej, který má hydratační a zvláčňující schopnosti a pomáhá tak chránit řasy a citlivou pleť v okolí očí.


Před použitím musíte lahvičku protřepat, aby se obě složky důkladně spojily. Odličovače se dobře dávkuje a stačí ho na tapónek trochu. Díky olejové složce skvěle a rychle rozpustí veškerý oční make-up a to včetně voděodolné řasenky. Nemusíte oční okolí dřít ani na něj tlačit. Stačí pár tahů a všechny nečistoty jsou pryč. Pokožka pak zůstává jednak čistá, ale díky olejíčku také jemná, vláčná ale nijak umaštěná. Přesto jemný mastný film na pleti zůstává, takže komu to vadí, pozor na to. Odličovač výborně odstraní také dlouhodržící matné rtěnky s kterými si běžné odličovací prostředky neporadí. V očních mě nijak nepálí ani neštípe. Za mě jej můžu vřele doporučit.

Hedvábný čistící pleťový olej Beauty Elixír 145 ml

Tento olejíček je vhodný pro odstranění make-upu z pleti, očí i rtů a díky kombinaci 4 olejů pleť hydratuje a zanechává jí jemnou a hladkou. Olej má praktické dávkování s pumpičkou, kdy na celý obličej stačí pouze jedno zmáčknutí. Pupmička totiž dávkuje docela dost produktu a trochu stříká, tak pozor na to.


Olejíček je krásně jemný, příjemně voní a nanáší se na suchou pleť. Ihned po nanesení rozpouští šetrně všechen make-up a to včetně dlouho-držícího a voděodolného. Poté stačí obličej navlhčit a z hydrofilního oleje se rázem stane mléčná emulze, která dočistí a stáhne všechny nečistoty. Pak už zbývá jen obličej pouze opláchnout vodou a je hotovo. Přestože se jedná o olej, tak se z pleti dobře smývá a nezanechává jí mastnou. Naopak je krásně čistá, jemná a hladká. Při dočištění tonikem zůstává tampónek čistý, to znamená, že odličovací vlastnosti oleje jsou skvělé. Olejíček si mě opravdu získal, protože se s ním dobře a rychle pracuje, nevysušuje ani nedrážní pleť na co si teď přes léto dávám extra pozor. Ani v očích mě nedráždí a hravě si poradí s veškerým make-upem.

Co na tyto produkty říkáte? Máte s nimi zkušenost?


Radu

11 komentářů:

  1. Tak s pečující kosmetikou od Astridu nemám vůbec žádné zkušenosti, ale produkty mě velice lákají :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě jejich produkty maximálně vyhovují. Jejich pleťové krémy a micelární vody u mě jasně vedou :)

      Vymazat
  2. Zkušenost nemám, ale tyto výrobky mě hodně zaujaly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší. Pokud váháš co zkusit, tak určitě micelárku, ta je báječná.

      Vymazat
  3. Ten odličovací olej mě hodně láká, až spotřebuji zásoby, tak si ho ráda pořídím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přes léto se mi hodně osvědčil. Rychle odlíčí a zanechá pleť jemnou, takže vřele doporučuji.

      Vymazat
  4. Produkty na mě čekají v Česku a těším se rozhodně na ten olej. :)

    OdpovědětVymazat
  5. O Astrid teraz čítam na mnohých blogoch. Ja s touto kozmetikou skusenost nemám, aj ked dvojfázový odličovač sa mi celkom pozdáva. Doteraz nedám dopustiť na Mixu, tak by som bola zvedavá, či aj tento je taký top.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mixa dvoufázový odličovač je také skvělý, měla jsem ho moc ráda. Tento je více mastnější, ale odličuje skvěle.

      Vymazat
  6. olejíček je za mě naprosto top :)) micelárka i odličovač očí také super (i když ten byl na mě zbytečně mastný) :)

    OdpovědětVymazat