neděle 3. prosince 2017

Mé oblíbené zimní vůně od Yankee Candle

Hezkou první adventní neděli,

kdy jindy než s příchodem adventu a Vánoc si můžeme více užít hřejivou atmosféru domova? Aby nám ty dlouhé, zimní večery rychleji uběhly a nebyly depresivní, ale naopak příjemné, odpočinkové, rozhodně doporučuji, si kromě pouštění koled a pečení cukroví, vytáhnout nějakou tu svíčku, která domov provoní a ještě dodá tu pravou zimní romantiku. Protože jsem "pálič" především značky Yankee Candle, dnes Vám povím něco o mých oblíbených zimních vůnich právě od této značky.


Zimních svící nemám moc, protože nejsem zrovna fanouškem výrazných kořeněných a jídelních vůní, které k Vánocům a zimě asi nejvíce patří. Naopak mám ráda bílé, jemné vůně a kupodivu si ke mne cestu našly i dvě červené, ovocné vůně s kapkou jehličí.

Mou asi vůbec nejoblíbenější vůní je Angel´s wings, což je asi jedna z nejznámějších svící od Yankee Candle. Tato něžná vůně je jako stvořená do každé domácnosti, především bych řekla tam, kde jsou děti. Výrazným prvkem této svíce je vanilka, kterou abych řekla pravdu nemám ráda, ale tady je jemná, není přehnaně sladká díky bílým květům, které ji skvěle doplňují. Ač se jedná o bílou vůni, které bývají slabší, tak Angel´s je střední intenzity a je příjemně cítit i ve větším prostoru.

Winter Glow byla mou první svící od Yankee Candle a tak má u mne pořád ještě své čestné místo. Tato svíce podle mne voní jako zasněžený les s kapkou parfému. Vůně je to elegantní, stylová, perfektně se hodí k provonění místnosti v nějaký slavnostní okamžik. Intenzita je o trochu nižší než u Angel´s wings, ale přesto je cítit pěkně i ve větších místnostech.


Pokud hledáte vůni, která by Vám provoněla byt v době, kdy pozvete přátelé na vánoční drink, sáhněte po sladké, ovocné Festive Coctail. Obsahuje brusinky, citrusy a rybíz spolu s vanilkou a jehličím. Tato vůně je líbivá, dle mého sedne všem, ale není kýčová a prvoplánová. S touto vůni nemám zkušenost ve svíci, pouze v meltu, které jsou vždy poměrně silné a ani tato vůně na tom není jinak. Pokud jej vložím do elektrické lampy, tak voní celý dům co by dup. 

Podobným typem vůně je i Red Apple Wreath. Základem je opět ovoce - jablíčka, jsou sice doplněná kořením, přesněji skořicí a hřebíčkem. Ale kupodivu tady není to koření tak výrazné a nevadí mi. Za tepla z vůně ještě krásně cítím ořechy a třtinový cukr. Vůně je to šťavnatá, příjemná. Síla v meltu je opět velká, provoní rychle a hodně i velké prostory.


Poslední mou velmi oblíbenou vůní je Icicles, která se už nevyrábí a je těžko k sehnání. Na eshopu Notino.cz však ještě pořád můžete zakoupit pár kousků. Co tato vůně obsahuje, to bohužel nedokážu identifikovat. Cítím z ní zimu, zmrzlý les spolu se sladkými plody keřů, něco ve stylu brusinek nebo rybízu. Je to vůně mrazivá, zároveň s kapkou ovoce. Intenzita vůně je příjemná, provoni menší místnost i ve votivní svíci.

Jaká je Vaše oblíbená zimní vůně? 

M.

4 komentáře:

  1. Já jsem naopak vyznavač těch kořenitých vůní. Máš pěknou sbírku a souhlasím s tím že bez svíček by zima nebyla to ono.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty dvě červené Festive Cocktail a Red Apple Wreath nejvíc miluji! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já teprve vůně Yankee candle objevuji a stále hledám ty, které se mi budou líbit. Už pár favoritů na svíčku mám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Angels Wings se mi také moc líbí, nádherná vůně ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat