neděle 10. prosince 2017

Vlasová péče Tigi Bed Head Urban Antidotes Rocovery

Krásné ráno Všem,

Dnes bych vám ráda, představila vlasovou péči, která mi po dlouhé době pomohla dát vlasy do pořádku. Ono  současné chladné počasí a neustále balení do čepic a šál dá dlouhým vlasům fakt zabrat. Musela jsem se potýkat s jejich vysušením a třepením. Často byly zacuchané nebo mi elektrizovaly. Proto jsem vyměnila svou péči od Bione a stáhla jsem po něčem více výživném a regeneračním. Jako obvykle jsem zamířila na oblíbené notino a vybrala jsem rovnou set vlasových produktů od Tigi.



Zvolila jsem řadu pro suché a poškozené vlasy, která slibuje intenzivně regenerovat a hydratovat pomocí turbo hydratačních molekul. Každopádně se mi zalíbila výrazná tyrkysová barvička balení, hold stále jsem holka marnivá. Jedná  se  šampón o objemu 250 ml a menší kondicionér, který má 200 ml. Osobně bych ocenila, kdyby to bylo spíše naopak, protože kondicionéru spotřebuji více než šampónu.



 Oba produkty nádherně voní a navíc se vůně dlouho drží ve vlasech. To mám ráda. Šampón je poměrně hutné konzistence a má mléčně perleťovou barvu. Vytváří bohatou pěnu a vlasy důkladně zbaví všech nečistot, ale zároveň mi nevymývá barvu. Také mám pocit, že vlasům dodává extra péči na víc. Zdají se mi silnější, odolnější a jakoby více chráněné. Bála jsem se, aby šampón nebyl pro mé vlasy až moc výživný a nezatěžoval, ale nestalo se tak. Vlasy mi po něm neplihnou ani se mi dříve nemastí. Takže za mě velký palec nahoru.



Kondicionér má fajn krémovou konzistenci, která je akorát hutná. Výborně se do vlasů nanáší a zároveň nestéká. Nechávám ho působit cca 5 minut a pak opláchnu. Vlasy jsou po něm jemné, hebké a dostatečně vyživené. Suché konečky jsou hned v lepším stavu a pomalu se jim vrací ztracená vláha. Také musím uznat, že od doby co kombo používám mi vlasy mnohem méně krepatí a elektrizují. Vyzdvihnout musím také fakt, že produkty obsahují termo ochranu vlasů.


Když to shrnu, tak mi toto modré kobmo hodně pomohlo s kvalitou vlasů. Už je nemám tak vysušené, krepaté i konečky vlasů se mi zdají v lepší kondici. Určitě nejsou zacelené, ale každopádně se mi už dále netřepí. Byla to má první zkušenost s Tigi kosmetikou a dopadla na výbornou. Za mě jsou oba produkty super a plní co slibují.

Používáte Tigi kosmetiku? Vyhovuje vám?

Radu






5 komentářů:

  1. S Tigi nemám žádnou zkušenost, ale vypadá to skvěle :) Taky mám teď vlasy dost mizerné. Posledních cca 10 cm je jak sláma a vlasy se mi začínají třepit a lámat, i když jsem byla stříhaná před dvěma měsíci :(

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý, že Ti vlasová kosmetika s vlasama pomohla, já Tigi značku vyzkoušenou nemám. Zainvestovat bych teď chtěla do Alterny nebo Redkenu, tak čtu na netu recenze a přemýšlím pro co se rozhodnu

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle kosmetickou značku neznám, ale obaly jsou opravdu parádní. Jen já bych potřebovala spíše něco pro rychle se mastící vlasy. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Hodně jsem o teto značce slyšela. Vypadá dobře obaly se mi líbí. Taky bych něco takového potřebovala

    OdpovědětVymazat