pondělí 4. listopadu 2013

Himalaya Herbals čistící pleťový peeling s Nimbou

Krásné ráno,

dnes jsem si pro vás připravila recenzi na pleťový peeling značky Himalaya Herbals. Nevím nakolik tuto značku znáte, tak bych vám ji v rychlosti představila. Jedná se o Indickou společnost založenou v roce 1930, která ve svých přírodních kosmetických výrobcích využívá nejrůznější výtažky z bylin nasbíraných na úpatí nejvyššího pohoří světa – Himalájí.

Já na jejich produkty slyšela zejména chválu a již dlouho jsem je chtěla vyzkoušet. Chválena je zejména pleťová maska s výtažkem z nimby a tento čistící pleťový peeling s nimbou o kterém bude dnes řeč. Tento peeling obsahuje výtažky indické rostliny Nimba, která má antibakteriální vlastnosti, zbraňuje vzniku akné, absorbuje přebytečný kožní maz a snižuje jeho nadměrné vytváření. V kombinaci s nadrcenými meruňkovými jádry, tento jemný peeling odstraňuje nečistoty, odumřelé kožní buňky a hloubkově čistí póry, čímž zanechává pleť jemnou, rozjasněnou a svěží.




Musím říct, že jsem do peelingu vkládala velké naděje a slibovala si pořádné účinky. Bohužel hned při první aplikaci mě peeling nemile překvapil. Musím říct, že nám radši hrubší a drsnější konzistenci peelingu a tu tento peeling vážně nemá. Jeho konzistence je krémová s malými zelenými kousky, kterých není nijak moc. Kdyby nebylo na etiketě uvedeno, že má obsahovat také nadrcená meruňková jádra, tak bych si jich ani nevšimla. Těch je tak po málu a jsou tak prťavé, že si jich sotva všimnete a na pleti je absolutně neucítíte. 



Čímž se dostávám k tomu, že pro dostatečně vyčištěnou a obroušenou pleť musím vymáčknout poměrně hodně produktu, abych měla pleť dostatečně opeelingovanou. Ovšem těm co vyhovují jemné peelingy bude pravděpodobně jeho hrubost, v tomto případě jemnost vyhovovat. Bohužel se mi také během první aplikace a poté i několikrát během používání stalo, že mě pleť lehce pálila a po umytí byla podrážděná a zarudlá. Nestává se mi to vždy, proto nevím čím by to mohlo být, ale osobám s citlivou pleti bych radila se tomuto výrobku vyhnout.



Ovšem co se týče výsledku, tak jsem spokojená. Pleť hezky vyčistí, solidně ji obrousí a zanechá jí hezky jemnou, zmatněnou s lehce staženými póry. Ovšem že by se nějak zabraňoval vzniku pupínků, jsem si nevšimla a to peeling používám pravidelně 2x týdně. Jinak vůně produktu je příjemná, taková bylinková a voní přepokládám právě po té Nimba bylině. 

Celkové hodnocení – 3/5

Značka: Himalaya Herbals
Objem: 75 ml
Cena: cca 100 Kč
Dostupnost: drogérie Rossmann, Tesco

Nemůžu říct, že by mě peeling vyloženě zklamal, neboť je vážně účinný a funguje tak jak má, ovšem nevyhovuje mi jeho jemnost a občasný pálivý pocit. Zejména proto si ho již znovu nepořídím. Ovšem na značku Himalaya nezanevřu a dám šanci jiným jejich výrobkům.


Znáte tuto značku, popř. zkoušely jste nějaký jejich produkt? Jak jste spokojené?

R.

Žádné komentáře:

Okomentovat