sobota 2. listopadu 2013

OOTD - Podzimní

Ahojky,

protože jsou outfitové příspěvky všema velmi oblíbené, přináším Vám jeden outfit z procházky Opavou, na kterou jsme se s Radu vypravily minulý týden, kdy bylo slunné a teplé počasí. Do centra jsme se primárně vypravily kvůli různému vyřizování, ale po několika dnech bylo zase docela hezky, tak jsme se prošly Sady Svobody a skočily jsme si taky na kafe. 

Na podzim začínám vytahovat tlumenější barvičky. Oblečení jsem zvolila pohodlné včele s nízkými botami, abych to celodenní chození po úřadech zvládla. Ráno bylo ještě docela chladno, tak jsem si vzala kratší sako s 3/4 rukávem značky Banana Republic, pod sakem mám obyčejné basic černé triko z H&M. Smaragdově zelené kalhoty jsou taktéž z H&M. To je z oblečků vše. To jsem doplnila pouze kabelkou se zlatými cvočky z Mohita a černými mokasínami (loafers) z Gatu. Dopňků nemám taky moc, jen výrazný náhrdelník z lístečků, který se podle mě na podzim výborně hodí - ten je z Orsay, pak mám peckové náušnice, ty jsou myslím z C&A a hodinky, které už znáte jsou značky Fossil.


Na sobě mám: sako - Banana Republic, tričko - H&M, kalhoty - H&M, kabelka - Mohito, mokasíny - Gate, náušnice - C&A, náhrdelník - Orsay, hodinky - Fossil.




Jaké jsou Vaše oblíbené podzimní kombinace? Nosíte barevné kalhoty?

M.

6 komentářů:

  1. moc pěkný outfit :) takové zelené kalhoty bych chtěla taky, a nebo vínové! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám tyhle i ve vínovém právě z H&M a stály úplně pakatel - asi 299 Kč. Jsou pohodlné a mám je už asi 2 roky a pořád drží. Navíc je točí každý rok v každé kolekci akorát barvy se trochu liší. Jestli na ně narazíš, tak si je určitě pořiď.

      M.

      Vymazat
  2. Kabelka je úžasná! :O
    a mám podobný mokasíny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No kabelka sice úžasně vypadá, ale není moc kvalitní - za to, že stála přes tisícovku, tak se hned po pár nošeních začaly párat ucha. :-) a ty loafers jsou super a pohodlné.

      Vymazat
  3. Jsem si říkala, že to okolí je mi dost povědomé, a pak jsem si všimla, že jste holky taky z Opavy :)

    OdpovědětVymazat