neděle 3. listopadu 2013

New in from ebay

Pěknou neděli přeji,

v poslední době se mi sešlo zase pár věciček objednaných z ebay, a proto bych je vám dnes ráda ukázala. Je až neskutečné jaký výběr zboží lze na ebay najít, ale co mě především zaráží jsou vesměs ty nízké ceny a nulové poštovné. To jsou hlavní důvody toho, proč jsem si nakupování přes ebay tak oblíbila.

V první řadě bych vám ráda dala tip na hezké a velmi levné šály, které nejen dobře vypadají, zahřejí, ale navíc se dají sehnat za pár korun. Ceny se u různých prodejců liší i když se jedná o ten samý produkt, takže radím ceny řádně projít a srovnávat. Prodejce od kterého jsem šály kupovala já, je momentálně v nabídce nemá, tak vám odkaz dávat nebudu, ale tyto šály najdete snad už každého druhého prodejce. Vybrat si můžete nejrůznější barvy, já zvolila sytou středně zelenou barvu a univerzální béžovou. Šály jsou bavlněné a mají rozměry 160 x 80 cm, takže jsou poměrně velké a kolem krku se dají dvakrát omotat. Mají lehce mačkanou strukturu, jsou měkké a příjemné. Zalíbily se mi natolik, že jsem si objednala další, pro změnu v modré a korálové barvičce. 



Dále jsem si vydražila lepidlo na řasy Ardell Lash Grip False Eyelashes Adhesive. Řasy sice moc nenosím, ale když se teď blíží to plesové období, tak jsem si řekla, že by se nějaké kvalitní a především průhledné lepidlo hodilo. Proto jsem v aukci o toto lepidlo zkusila přihodit a má nabídka vyhrála. Vyšlo mě v přepočtu asi na 100 Kč, což se mi za tak kvalitní a proslulé lepidlo zdá fantastické. Lepidlo je velké, má 7g, po zaschnutí je průhledné a údajně má být také voděodolné. Ještě jsem ho pořádně nezkoušela, tak uvidíme zda bude tak dobré, jak všude slýchám.



Když jsem už zmínila ty plesy, tak jsem si právě k plesovým šatům chtěla pořídit nějakou zajímavou a výraznou čelenku do vlasů. Narazila jsem na tuto zlatou s smaragdově zelenými kameny a hned jsem si jí zamilovala. Je nádherná a ve vlasech vypadá božsky. Byla mi bohužel trochu volnější, tak jsem musela odstranit zlaté řetízky, kterými byla gumička k čelence připevněná, ale teď mi sedí perfektně. Cena byla taky kolem stovky.


Ze šperků mi dále dorazily, tyto překrásné dlouhé náušnice. Přestože v poslední době dávám přednost malým "peckový" náušnicím, tak tyto mě učarovaly na tolik, že jsem je jednoduše musela mít. Navíc se mi je podařilo vydražit asi jen za 50 Kč. Vypadají moc hezky a seženete např. zde




Poslední kousek, který vám dnes ukážu je lehounká květovaná košile. Kromě šátků je to můj první kousek oblečení, který jsem na ebay vydražila, takže jsem na kvalitu a celkové zpracování  byla zvědavá a musím říct, že je dobrá. Na první pohled se mi líbil modrý vzor květů na bílém pozadí. Dále je skvěle řešeno zapínání, které je klasické na knoflíčky, ale líbí se mi na něm, že je skryté a nepůsobí rušivým dojmem. Jinak košile má standardní délku, pouze v zadu je trochu delší. Jelikož je z velmi lehkého materiálu, tak teď pod ní nosím tělové tílko nebo rovněž béžové triko s ¾ rukávem. Košili jsem vydražila zde asi za 120 Kč a za ty peníze je vážně skvělá. Jinak na mě jste ji již mohly vidět v tomto outfitu.




Tak to by prozatím bylo z mých ebay úlovků vše. Dost věcí je ještě na cestě, ale až dorazí tak si dáme, pokud budete mít zájem, pokračování.

Co z mých úlovků se vám líbí nejvíce? Taky nakupujete na ebay? Pokud ano, určitě mi dejte tip co stojí za nákup.


R. 

4 komentáře: