čtvrtek 14. listopadu 2013

Nákupy – říjen 2013 – Radu

Krásný den,

přestože jsem se říjnové výzvy neúčastnila, tak jsem chtěla nákupy kosmetiky snížit na minimum. Celý měsíc se mi to více-méně dařilo, ale ke konci měsíce jsem podlehla a něco málo si přece jen koupila.



Jelikož se mi v poslední době zdají mé vlasy tak nějak bez objemu, pořídila jsem si šampón Gliss Kur Ultimate volume, na který jsem četla zatím pozitivní ohlasy. Hezky voní, je bez silikonu, tak doufám, že mým vlasům sedne a udělá je nadýchanější.

Do své štětcové výbavy jsem si dokoupila blending  štětec s přírodním chlupem od Mery Macom. Blendící štětce jsem měla doteď pouze syntetické, tak jsem si chtěla přikoupit právě jeden přírodní. Štětec je dostatečně hutný, je neuvěřitelně jemný a měkoučký a přechody se s ním rozmazávají jedna radost.

Kvalitní černou tužku na oči jsem sháněla již dlouho a když jsem narazila na tuto voděodolnou Loreal Super Liner Silkissime, která byla v akci za 169 Kč, tak letěla do košíku. Tužka krásně kreslí, je tak akorát měkká a drží jako přibitá. Opravdu je voděodolná a jen tak něco jí nesundá. Chtěla jsem jí používat taky na waterline, ale na vnitřní lince mi bohužel nekreslí, což je škoda.

Dále jsem neodolala matné rtěnce Rimmel Lasting Finnish by Kate. Jelikož na podzim a zimu ráda nosím výrazné barvy, tak jsem zvolila vínový odstín č. 107. Zatím jsem jí měla jen párkrát, ale musím říct, že se mi dost zamlouvá. Recenze určitě bude.

Myslím, že pečené tvářenky Milani jste již na našem trhu zaznamenaly. Já neodolala odstínu Red Vino, což je krásná vínová barvička se zlatým shimmerem. Přestože balení je takové vachrlaté, tak samotná tvářenka je úchvatná. Dobře se nanáší, je neuvěřitelně pigmentovaná a mě drží celý den.

Posledními přírůstky se staly dva holografické laky značky Catherine Arely. Oba jsou skvělé, mají krásné barvy, super se lakují a na holografy dobře drží. Fialový č. 673 jsem recenzovala již zde

To by bylo z mých říjnových nákupů vše. Doufám, že se na mírné nákupní vlně udržím taky v září, i když už teď vím, že novým odstínům STARS laků Gabrielly Salvete určitě neodolám.

A čím jste si udělaly v říjnu radost Vy? Pochlubte se mi.


R. 

1 komentář: