středa 20. listopadu 2013

Nalakováno – Catrice 910 Oh My Goldness!

Hezký den vám všem,

dnes bych vám ráda ukázala jeden skvostný lak z dílny Catrice, jehož zlatý odstín nese moc pěkný a příhodný název Oh My Goldness! Musím říct, že tento lak byl můj vůbec první kousek co se týče Catrice kosmetiky a dost si mě získal.



 Když jsem nakousla už ten odstín, tak zůstaňme u něj. Je to velice výrazná teplá zlatá barva, která v sobě ukrývá taky trochu bronzové barvy, díky čemuž je tento odstín velice unikátní a zajímavý. Je to zářivá a výrazná barva, která se na sluníčku krásně leskne. Dále je na tomto laku překvapivá jeho konzistence, neboť lak netvoří jednotná zlatá tekutina, nýbrž je složen z malých zlatavých částeček. Nejsou to třpytky, neboť povrch laku je jinak hladký a lesklý.



Lakuje se dobře, nedělá žádnou neplechu., má optimální konzistenci, tedy ani tekutý ani hustý. Štěteček u tohoto laku je docela široký a zaoblený. Chvíli mi trvalo, že jsem si na něj zvykla, ale teď po čase musím říct, že mi moc vyhovuje. Právě díky oblému tvaru se mi dobře vykresluje oblouček. K úplnému krytí stačí i přes zvláštní strukturu dvě vrstvy. Schnutí je rychlé, stačí pouhých pár minut. Pochválit musím také výdrž laku, neboť mi s topcoatem vydržel neporušený 5 dní. Ke konci již byly vidět lehce ošoupané špičky a především odrostlé nehty. Odlakování probíhá bezproblémově.




Celkové hodnocení – 4/5

Značka: Catrice
Objem: 10 ml
Cena: 65 Kč
Dostupnost: drogérie Rossmann s Catrice stojanem, hypermarkety Tesco

Lak jsem si oblíbila a v těchto podzimních měsících ho nosím ráda a často. Moc se mi líbí jeho netradiční výrazná zlatá barva, která když vykoukne sluníčko krásně září, ale i sama o sobě dokáže projasnit šedivý podzim či jednoduchý outfit. Dá se říct, že tak i plní funkci šperku. Kromě toho se velmi dobře lakuje, rychle schne a celkově je moc fajn. Navíc jeho cena je přijatelné a seženete ho jednoduše v drogérii.

Líbí se vám? Co vy a Catrice laky?


R. 

3 komentáře:

  1. Takový výrazný :) Nevím proč mi přijde ideální na Vánoce... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výrazný je opravdu hodně, ale myslím, že v tom dobrém slova smyslu. Taky si myslím, že na Vánoce bude jako dělaný, zejména tou barvičkou.

      Vymazat