sobota 9. listopadu 2013

New in - paletka Sleek Showstoppers a konturovací set Sleek Light

Ahojky,

v první řadě se Vám všem čtenářům a čtenářkám a vlastně i taky Radu chci omluvit za to, že jsem se v posledních 14ti dnech věnovala blogu méně. Ale bohužel pracovní vytížení, kdy jsem za ty dva týdny pracovala denně prakticky 18 hodin mi psaní článků nedovolil a tak většina článků teď stála na Radu. Ale nebojte, už mám plno nápadů na nové články, tak Vám to vynahradím.

Dnes se Vám z lehka ukážu část mých dvou objednávek z eshopu Kosmetický svět Madalen. Sice jsem říkala, že v měsící říjnu budu šetřit a nebudu utrácet za zbytečnosti, ale objednávala jsem z tohoto eshopu vánoční dárky kamarádkám, tak jsem si přihodila i tyto dvě věci pro sebe. Jedná se o paletku očních stínů značky Sleek v limitované edici Showstoppers a konturovací set v odstínu Light.




Už v minulosti jsem z tohoto eshopu objednávala a byla jsem se zbožím i se zasláním a zabalením velmi spokojena. A ani tentokrát se to nezměnilo. Slečna Madalen prodává skvělé a kvalitní zboží, objednávka je vždy perfektně zabalena v bublinkové fólii a pak i v obálce s bublinkami. Prostě na 1* - tento eshop vážně doporučuji.

Tak přejdeme už k oběma paletkám :-)

Obal

Jak je u značky Sleek zvykem, obě paletky jsou v pěkné černé plastové krabičce, matného vzhledu s leským nápisem Sleek. Obal vypadá luxusně, je pevný a zacvakavácí vrchní část pletky se dobře otevírá, ale nehrozí, že se používaním uvolní a bude se samovolně otevírat. Ve víčku paletky najdete velké zrcátko, navíc je součástí balení i oboustranný pěnový aplikátor, který je sice docela na nic, ale myslím si, že v případě krize se nalíčíte i jim. A abych nezapomněla, obal paletek tvoří ještě papírová krabička s designovým potiskem, paletky nejsou pouze trapně zatavené ve fólii. A součástí konturovacího setu byl i papírový návod, jak oba odstíny použít.

Konzistence

Paletka očních stínů - značka Sleek je známá svými hodně pigmentovanými stíny, ovšem v téhle paletce najdeme i odstín, který není vůbec, ale vůbec vidět (na fotkách pod č. 1), ale ono se není ani čemu divit, protože ta barva je vážně pleťová. Ostatní odstíny - ať už matné či třpytivé jsou pigmentované krásně. Jen do nich zajedete prstem, tak naberete vážně sytý odstín. 


Konturovací set - zatím set nemám moc odzkoušený, ale přesto mi příjde konturovací pudr dost pigmentovaný, ale jde na tváři pěkně rozblendit do ztracena, aniž by dělal nepřirozený efekt. Rozjasňovač vypadá podobně máslový, jako oční stíny. 


Barvy 

Především barvy očních stínů jsou úžasné. Já jsem tuto paletku vybírala v podzimních tónech, protože mi podobné odstíny očních stínů chybí a jsem z nich vážně nadšená. Posuďte sami, jak jsou ty barvy nádherné, syté a výrazné.



1 - Paraguaya, 2 - Sunset, 3 - Me Myself, 4 - Bad Girl, 5 - Noir, 6 - Ultramattes V2, 7 - Oh So Special, 8 - Bohemian, 9 - Storm, 10 - Sparkle, 11 - Au Natural, 12 - Graphite

Jak jsem říkala, odstín Paraguaya je vážně neviditelný, ale zato ostatní odstíny jsou krásné. Který je Váš favorit? Já to vidím, že nejoblíbenějším stínem na podzim bude 4 a to Bad Girl a také se mi moc líbí 11 Au Natural. Už jsem je zkoušela zkombinovat a je to úžasné podzimní kombo.

Barva konturovacího pudru mne na první pohled docela zarazila, na oficiálních fotkách se mi zdál odstín více se studeným podtónem, ale on je spíše teplý. Ale i přes to je pro mne barva dobrá, jde pěkně rozblendit doztracena a na pleti vypadá přirozeně a teplý podtón mi nevadí. Zato rozjasňovač je krásná třpytivá béžová. Není ani teplá ani studená, bude se hodit ke každému líčení. Z tohohle highlighteru jsem vážně nadšená.






1- konturovací pudr, 2 - rozjasňovač

Prašnost

Oční stíny mírně práší, ale žádná tragédie, dokážu to s klidem přežít, navíc při použití štětců z přírodních štětců se prášivost velmi zmenší. U konturovacího setu jsem si větší prašnosti nevšimla.


Velikost a cena

Paletky očních stínů mají velikost 12 x 1,1 g, takže jedno políčko s očním stínem je docela velké a taková paletka vydrží poměrně dlouho. A cena paletky se u nás v ČR prodává přibližně za 299 Kč, ale na eshopu Kosmetický svět stojí okolo 250 Kč a poštovné je při nákupu nad 750 Kč zdarma. Konturovací set je velký, ten má 14 g. Rozjasňovač je menší a má přibližně 6 g, zatím co pudr asi 8 g. A cena byla myslím 239 Kč.

Myslím si, že na hodnocení výrobků jako takových je ještě brzo, musím je pořádně odzkoušet a pak teprve Vám napíšu recenzi.Výrobky jsem si zakoupila za své peníze a nejedná se o reklamu žádnému eshopu, jen doporučuji obchod, který výrobky Sleek prodává za slušnou cenu a má také perfektní služby zákazníkům.

A jak jste vy na tom se značkou Sleek? Používáte? Milujete?

M.




11 komentářů:

  1. Moc děkuji za recenzi :-). Sama Showstoppers paletku vlastním a jsem z ní nadšená. Krásný den, Madalen :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač :-) já jsem z Vašeho eshopu nadšená, vždy je vše v pořádku - jak zboží, tak komunikace a zaslání a takových obchodů je málo, tak je třeba chválit.

      M.

      Vymazat
  2. Objednávala jsem na stejném e-shopu jednu paletku, Ultra Matte V2 a je prostě skvělá! :) No a jinak musím říct, že mě zaujalo to konturovací duo! Nikdy jsem si ho nevšimla... vypadá dobře...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po té matné paletce jsem dlouho toužila, ale pořád nebyla na žádném eshopu dostupná, až jsem ji nakonec přestala chtít a místo ní jsem si pořídila tuhle podzimní. Konturovací duo jsem chtěla zkusit taktéž už dlouho, ale pořád jsem měla strach, že ta konturovací část bude moc tmavá, ale nakonec jsem ho koupila a vážně nelituji - teď je z něho můj každodenní pomocník.

      M.

      Vymazat
  3. Sleek mám hodně ráda, hlavně jejich rtěnky a paletky očních stínů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnku od Sleeku ještě žádnou nemám, ale chci je taky vyzkoušet. Jaké paletky máš? :-)

      M.

      Vymazat
  4. Stíny vypadají dobře, hodně se líbí mi odstíny č. 4,8 a 11:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podobný stín, jako je ta 8 mám už v jedné z mých starších paletek (Oh so special), takže už ho mám trochu okoukaný, ale ta čtyřka je prostě boží :-)

      Vymazat
  5. Stíny se mi líbí už delší dobu a konturovací duo vypadá taky fajn. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stíny v poměru ceny ku kvalitě jsou hodně super, určitě doporučuju :-)

      Vymazat
  6. Nemáš tu paletku nějak málo pigmentovanou? Když kouknu na google tak je velmi pigmentovaná a u tebe mi přijde průměrná. Zato ta konturovací sada se mi velmi líbí, chystám se objednávat přímo z ofiko stránek z UK tak ho asi přihodím. :)

    OdpovědětVymazat