úterý 6. srpna 2013

Co si beru na dovolenou k moři? Část II. - dekorativní kosmetika

Hezké úterý Vám všem,

já už jsem touto dobou na cestě k moři a tak Vám přináším druhou a poslední část článků o kosmetice, která mi u moře nesmí chybět.


Tak takhle vypadá celá má "mořská" líčící výbava. Kosmetickou taštičku mám obyčejnou černou, která byla někdy kdysi jako dárek k časopisu Instyle. Na první pohled si asi řeknete, že jsem blázen a proč vezu tolik líčidel, ale ono to klame - myslím si, že mám jen to nejdůležitější.

1. Štětce


To, že jde makeup i bez štětců, to všichni víme, ale ten výsledný efekt s jejich použitím je mnohem lepší. Beru si s sebou jen pár základních štětců - zleva: Ecotools - stětec na pudr, Mery Macom - štětec na makeup, Mery Macom - štětec na tvářenku, E.L.F. - štětec na rozjasňovač, W7 - štětec na "blendění" nebo v mém případě k nanášení Color Tattoo, W7 - štětec na oční stíny, Zoeva - štěteček na rty, kterým si dělám oční linky, W7 - štětec na oční linky, Zoeva - blendící štětec.

2. Produkty na tvář


Ani produkty na tvář si neberu ve velkém, vystačím si s korektory, BB krémem, fixačním pudrem, tvářenkou a shimmer brickem na rozjasnění. Nepředpokládám, že se budu na opalování a koupání líčit, ale na večerní procházku nebo na romantickou večeři s manželem se zkrášlím ráda.
Vybrala jsem si tyto výrobky - zleva: Famous - shimmer brick, Inglot - fixační pudr, Signature Missha - BB krém, Essence - tvářenka, Catrice - sada korektorů.

3. Produkty na oči


Jako zástupce očního makeupu jsem vybrala pouze tři odstíny Color Tattoo od Maybelline a to Pink Gold, On and On Bronze, Turquise Forever. Tyto tři odstíny jsem vybrala proto, že se mi zdají nejvyužitelnější. Růžové Collor Tattoo používám především jako bázi pod oční stíny, hnědobronzové se mi líbí na neutrální hnědé líčení celého víčka a tyrkysové je krásné na rozzáření očí neonově modrou linkou, která stačí doplnit pouze řasenkou. Z pudrových očních stínů jsem si vybrala jen tři reliéfy od Inglotu do jejich paletky z Freedom Systemu. Čísla odstínu už bohužel nevím, ale jsou to tyto tři v krásných letních barvách.


Oční líčení plánuju zakončit pouze voděodolnou řasenkou - já mám tu svou od Dermacolu a pak už jen chybí zvýraznit obočí paletkou od Elfu.

4. Produkty na rty


Na celý den u vody plánuju používat balzám od Dermacolu Love Lips - s melounovou vůní. Tento balzám je s faktorem 15. Ráda bych používala nějaký pečující balzám s vyšším SPF, ale bohužel většina těchto balzámů je mi strašně nepříjemná a chutnají mi tak nějak hořce. Na večerní líčení jsem si vybrala dvě výrazné rtěnky - první je Lip Seduction od Dermacolu v odstínu 04 a druhá je výrazná neonová růžovka od Famous v odstínu Spotlight.

Co Vám v mé kosmetické výbavě chybí? Bez jakého líčidla by jste nevytáhly paty z domů?

M.

4 komentáře:

  1. Mně by asi nechybělo nic, naopak toho je na mě až moc :) K moři bych si brala jen korektor a řasenku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky souhlasim. S timto se maluji běžně doma, ale na dovolenou k moři nema smysl se moc malovat :-D takze bych si vzala tak mozna 1/3 toho vseho :-D

      Vymazat
  2. Tak dneska jsem se vrátila z dovolené a musím říct, že jsem všechno využila. Je pravda, že k moři jsem se nemalovala, to jsem si jen zvýraznila obočí a dala jsem si řasenku, ale na večerní procházky, drinky a večeře s manželem jsem se líčila více :-)

    M.

    OdpovědětVymazat