čtvrtek 8. srpna 2013

Kakaové potěšení


 Krásný čtvrtek všem,

dnes bych se s Vámi ráda podělila o své zkušenosti s dvěmi voňavými tělovými másly značky Ziaja a Isana.



V první řadě bych vám chtěla představit neskutečně voňavý kakaový zázrak od Ziaji. První máslo od Ziaji jsem si pořídila loni o prázdninách a jelikož zbožňuji kakaové, čokoládové, karamelové další sladké vůně, zvolila jsem kakaovou parfemaci.

Ziaja kakaové tělové máslo


Tělové máslo je určeno pro pokožku normální až suchou. Díky působení OMEGA 3, 6 a vitamínu E doplňuje nedostatek lipidů a regeneruje přirozenou ochranou bariéru pokožky, čímž zlepšuje její pružnost a měkkost. Pokožku zanechává jemnou a hebkou.


                                                      složení


Vlastnosti

První čeho si u tohoto másla všimnete je jeho nádherná vůně. Hned s prvním přičichnutím jsem věděla, že budeme nerozlučná dvojka. Máslo opravdu nádherně kakaově voní, vůně je to velmi reálná, žádné umělá napodobenina. Skvělá je také výdrž vůně na těle, ta se pohybuje v řádech několika hodin, cca 4-5 hodin, potom intenzita vůně slábne. Vůně si mě naprosto získala. Tělové máslo je světle hnědé (kakaové) barvy a  má středně hutnou konzistenci. Velice dobře se roztírá, rychle se vsakuje, nezanechává masný nebo ulepený pocit, ale krásně hydratovanou, jemnou a provoněnou pokožku. Mám již druhé balení a prostě se té vůně i skvělých účinků másla nemůžu nabažit. Díky tomuto máslu jsem se naučila pravidelně krémovat, protože jsem se na mazání tímto voňavým zázrakem vyloženě těšila. 
                               
Hodnocení – 5/5

Značka: Ziaja
Množství: 200 ml
Cena: cca 90-110 Kč
Dostupnost: menší drogérie, Glóbus, e-shopy – např. VMD drogerie, Růžová10.cz

Tělovému máslo dávám plný počet bodů, které si vysloužil pro své vynikající hydratační účinky, bezkonkurenční kakaovou vůni, skvělou konzistenci a také příznivou cenu, která se pohybuje kolem stovky. Za mě rozhodně velké ANO!


Isana tělový krém bambucké máslo & kakao


Dále bych vám chtěla představit tělový krém od značky Isana, což je privátní značka drogerie Rossmann. Tento tělový krém je určen pro suchou pokožku a je s vůní bambuckého másla a kakaa. Kakao jde cítit hezky, ovšem vůně není tak přirozená ( reálná) jako v případě másla od Ziaji. Přesto mi krém hezky voní, ovšem na pokožce jde cítit jen chvíli. Krém je bílé barvy, obdobné konzistence jako u kakaového másla. V čem se liší tak to je horší vstřebatelnost krému. Krém musíte opravdu hodně roztírat a pár minut počkat než se plně vstřebá. Také hydratace není tak dobrá, řekla bych, že spíše průměrná, přesto mě překvapila, neboť na tak levný krém je hydratace opravdu slušná. Pro normální pokožku budou hydratační schopnosti dostačující, suché pokožce, které je krém primárně určen ovšem stačit nemusí. Krém má opravdu velké 500 ml balení a stojí cca 70 Kč. Já ho koupila v akci na zkoušku a dala jsem za něj tuším 40 Kč. 


                                složení

Celkové hodnocení3/5

značka: Isana
množství: 500 ml
cena: cca 70 Kč
dostupnost: drogérie Rossmann

Krém mě mile překvapil. Hezky kakaově voní, solidně hydratuje a za málo peněz dostanete půl kila kvalitního tělového krému. Body krému strhávám za horší vstřebatelnost a průměrnou hydrataci. Jsem ráda, že jsem krém vyzkoušela a příště po něm klidně sáhnu zase.

Znáte? Jaké je vaše nejoblíbenější mazadlo na tělo?

Radu

4 komentáře:

  1. Já bych to možná klidně i snědla, vypadá to luxusně:-)

    http://havlikovakarolina.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. to kakaové máslo stále mám a je výborné :)

    OdpovědětVymazat