sobota 31. srpna 2013

New in - nakoupeno na dovolené

Ahojky,

je to sice už delší doba, co jsem se vrátila od moře, ale i přes to Vám chci ukázat, co jsem si z dovče přivezla za "suvenýry". Určitě víte, že Bulharsko, Turecko, Tunisko a Egypt jsou známé tím, že si lidé místo mušlí a typických rukodělných výrobků "domorodých" občanů vozí faky různých kabelek, peněženek, doplňků a oblečení. No já jsem zásadně proti kopiím značkových výrobků, tak mě tahle móda minula. Ale na druhou stranu jsem si nekoupila ani žádné typické suvenýry, jako jsou právě zmíněné mušle, protože v celém Primorsku nic nebylo!

Radost jsem si pak udělala před odletem, kdy jsem na letišti nakupovala v duty free shopu. Měla jsem tři úlovky a to: krém na ruce L´occitane s vůní levandule, dále řasenku od Givenchy Noir Couture Mascara a největší položka byl parfém od Giorgio Armani - Acqua di Gioia.


Oficiální fotografie z reklamy




L´occitane - Lavande hand cream (75 ml)

Už dlouho jsem chtěla vyzkoušet krém na ruce od značky L´occitane, tento je navíc s vůní levandule, kterou miluju, tak jsem jej na stojanu nemohla nechat. Krém obsahuje levandulový olej a bambucké máslo, které mají zanechávat pokožku rukou hebkou a hydratovanou.

Givenchy - Noir Couture Mascara (8 ml)

Tato řasenka slibuje čtyři kroky ke krásným řasám v jedné řasence a to - objem, délku, natočení řas a péči.

Giorgio Armani - Acqua di Gioia EDP (100 ml)

Tato vůně je složena z esencí limetky a máty. Podle mě když si tomuto parfému přičichnu cítím moře, volnost a svobodu. Je to taková ta lehká vůně, která jako by přímo vycházela z přírody.

Výrobky jsem zatím pořádně nezkoušela, tak Vám bližší dojmy přinesu až později. Zatím vše testuju.


Teď jen shrnu cenový rozdíl oproti cenám u nás - krém na ruce je u nás dostupný za 425 Kč, já jsem jej koupila za 12 €, což je při kurzu 26 Kč/€ 312 Kč. Řasenka stojí přibližně 1000 Kč, v duty free byla cena 30 €, což je přibližně 780 Kč. Parfémovaná voda od Giorgia Armani byla oproti našim cenám taky docela výhodná. Na internetu seženete Acqua di Gioia (100 ml) od 1400 Kč. Já si svou cenu přesně nepamatuju, ale bylo to něco málo pod 1300 Kč.

Jaké suvenýry si vozíte z dovolené vy? Taky nezapomenete zavítat do drogérie či parfumerie?

M.

3 komentáře:

  1. Teda, tak jsem moc zvědavá, jak se ti to všechno osvědčí :-) Já z dovolených vozím takové ty klasické suvenýry, ale na letiště si parfumérie nikdy nenechám ujít. Ale většinou nic nekoupim, protože mi je buď líto těch peněz, nebo si o tom třeba chci předem přečíst nějaké recenze na internetu :)

    http://hedwica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já doufám, že osvědčí :-) krém teda pořád testuju a příjde mi skvělý, parfém má celodenní výdrž, akorát řasenku asi testovat budu později, teď testuju řasenku od Benefitu.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat