sobota 27. července 2013

Letní tyrkysové líčení očí s paletkou Ingot


Hezký den,

dnes vám chci ukázat výrazné letní líčení očí, které je pro toto letní slunné počasí naprosto ideální. Líčení je zářivé a poměrně výrazné, ale jelikož nosím dioptrické brýle, které líčení a celkové barvy utlumí, tak si ho můžu dovolit. 

Líčení jsem vytvořila s Freedom paletkou od Ingotu, kterou mám poskládanou právě z letních barviček. 

                              

                                 denní světlo

                                ve stínu

 Postup:
  • Nejprve jsem nanesla bázi pod oční stíny. Já použila E.L.F. Eyelid Primer v odstínu Sheer. 
  • Poté jsem na celé pohyblivé víčko nanesla tyrkysový stín v odstínu č. 117
  • Abych podpořila barvu, tak jsem ve vnějším koutku použila tmavší tyrkysovo-zelenou barvu č. 115
  • Aby pohled dostal hloubku, tak jsem vnější koutek a záhyb oka vystínovala tmavě modrou barvou č. 483. Ostré hrany a přechody jsem poté „rozblendila“
  • Vnitřní koutek jsem prozářila nádhernou béžovo-zlatavou barvičkou č. 395
  • Na vnitřní linku (waterline) jsem použila černou krémovou linku E.L.F. Tato linka se během dne neztrácí, nedělá šmouhy pod okem, drží celý den.
  • Zvýraznila jsem také spodní linku, kdy jsem do první třetiny linky použila béžový stín, do druhé třetiny tyrkysový 117 a poslední část spodní linky jsem vykreslila tmavě modrým stínem.
  • Celé líčení očí jsem poté doladila mou nejoblíbenější černou řasenkou Diamante od Gabrielly Salvete.




 Co na takové líčení říkáte? Líbí se vám? Nosily by jste ho?

Radu.

Žádné komentáře:

Okomentovat