středa 10. července 2013

New in: masivní náhrdelníky z ebay

Ahojky všem,

dnes jsem si pro vás připravila ukázku mých nových náhrdelníků z ebay. Když jsem si před časem konečně založila paypal, začala jsem "ve velkém" objevovat kouzlo nákupů z ebay. Tomu výběru, cenám a ve většině případů nulovému poštovnému prostě nešlo odolat. Toto léto jsem navíc propadla trendu masivních náhrdelníků a tak jsem začala dražit. Teď vám ukážu mé úlovky.



Můj první úlovek byl tento zlatý náhrdelník s velkými smargdově zelenými kameny. Už na obrázku se mi moc líbil a v reálu je ještě hezčí. Náhrdelník je opravu hodně výrazný, proto na oživení jednoduchého outfitu je jak dělaný. Náhrdelník mě vyšel na cca 95 Kč, což je za tento skvost naprosto úžasná cena.



Jelikož jsem s nákupem byla velmi spokojená, rozhodla jsem si od stejného prodejce zde pořídit další kousek. Zalíbil se mi tento zlatý masivní náhrdelník s růžovými a modrými kameny.  Náhrdelník je nádherný, zářivé barvy náhrdelníků jsou na léto jak dělené. Cena tohoto krasavce byla v aukci cca 65 Kč.


Přestože je zboží zasíláno z Hongkongu, tak mi přišlo velmi rychle, cca do 10 dnů. Poštovné bylo v obou případech zdarma.Na cestě mám již další kousky, tak doufám, že mi rychle dorazí.

Líbí se vám? Co říkáte na masivní náhrdelníky? Taky nakupujete na ebay?

Radu

Žádné komentáře:

Okomentovat