pondělí 29. července 2013

OOTD - Promoční

Již před více než čtrnácti dny jsem měla slavnostní promoci, kdy mi byl udělen akademický titul inženýr. Aby jste mohli načerpat inspiraci, jak se obléci v létě i na slavnostní příležitost, tak Vám dnes přinášíme naše outfity z této příležitosti.

 Velký sál Slezské univerzity - Obchodně-podnikatelské fakulty v Karviné

Jako první ze série outfitů z promoce Vám přináším jeden takový trochu tradiční - a to v taláru, kde si připadám jako Ron Weasley z Harryho Pottera, který dostal od rodičů na ples starý a nemoderní slavnostní kouzelnický hábit :-). Je pravda, že jiné školy měly taláry hezčí, ale mi tenhle šedý až tak moc nevadil, prostě to patřilo k té slavnostní chvíli, tak mi ani nevadilo, že mi to nesluší.

  V harrypotterovském taláru
 A co se skrývalo pod talárem?

S manželem a rodiči
S manželem
Maru: šaty - Orsay, psaníčko a lodičky - Mohito, náušnice (nejsou skoro vidět) - Gate, zlaté hodinky - Fossil, náramek - Pandora

A co by to bylo za slavnostní okamžik, aby ho se mnou neoslavila i má nejlepší kamarádka. Radu mi dělala doprovod, fotila a pak jsme si byli dát i dobrý oběd a kávu. Takže báječné odpoledne.

Radu: šaty - eshop everything5pounds.com, pásek - F&F, hodinky - Lorus, sandálky - aukro, psaníčko - půjčené od Maru

 Maru a Radu

Co říkáte na náš první outfitový příspěvek? Co by jste si oblékly na promoci vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat