neděle 7. července 2013

Trio oční stíny Paese Diamond


Pro dnešek jsem si pro Vás připravila recenzi na trio očních stínů od polské značky Paese. Oční stíny jsou z řady Diamond. Z této řasy si můžete vybrat buď mono stíny nebo trio oční stíny, které vlastním já. Na výběr máte řadu barevným kombinací, které jsou krásně sladěné a věřím, že si vybere opravdu každý. 



Obal

Trio stínů je umístěno v černé plastové krabičce s průhledným šroubovacím víčkem s nápisem PAESE. Plast je to relativně pevný, při běžném zacházení rozbití nehrozí. Líbí se mi to průhledné víčko, kdy hned vidíte odstíny stínů.

Barvy

Při vybírání barvy stínů, nebyly k dispozici reálné fotky, proto jsem musela vycházet pouze internetových vzorníků. Chtěla jsem si koupit stíny v hnědých tónech a proto jsem sáhla po stínech č. 703. Proto, když mi stíny dorazily byla jsem z výsledné barvy překvapená. Nejsvětlejší stín je světlounce růžový, prostřední je tmavě starorůžový a nejtmavší je středně fialový. Všechny stíny mají metalický lesk. Musím říct, že se mi barevně stíny moc líbí  i přestože jsem očekávala zemité barvy. Barvy jsou ideálně nakombinované, díky čemuž vytvoříte líčení i pouze s tímto triem. 




Konzistence

Stíny obsahují výtažky z přírodních perel, včelího vosku a mají tak jemnou a krémovou konzistenci. Konzistence stínů je opravu jemná, jakoby máslová, nebála bych se je přirovnat k stínům značky MUA. Svou konzistencí se dokonale hodí jak pro suché, tak i mokré nanášení, čímž si sami volíte intenzitu barev.  

Pigmentace a výdrž

Všechny odstíny jsou krásně pigmentované a navzájem se dobře „blendí“. Co se týče výdrže, tak můžu hodnotit pouze s bází a s ní je výdrž celodenní.  

Celkové hodnocení – 4/5

značka: Paese
cena: 49 Kč
hmotnost: 4g
dostupnost: Parfums.cz 

Stíny mě opravdu mile překvapily. Mají krásné syté barvy, úžasnou máslovitou konzistenci, hodně barevných variací na výběr a velmi lidovou cenu. Určitě nezůstanu jen u tohoto odstínu. Horší je pouze dostupnost, neboť v kamenné prodejně jsem na ně nenarazila, ale dají se sehnat na shopu Parfums.cz, kde najdete širokou škálu Paese produktů. Za mě tedy doporučuji! 

Na závěr přidávám fotky líčení očí s tímto barevným triem, které s hnědýma očima krásně ladí.

 Nejsvětlejší růžový stín jsem nanesla na pohyblivé víčko do 2/3 oka. Zbývající třetinu jsem vykreslila prostředním, starorůžovým stínem. Aby pohled dostal hloubku, tak jsem použila do vnějšího koutku tzv. "banánku" nejtmavší fialkový stín. Fialovým stínem jsem zvýraznila také dolní linii řas. Jak se vám líčení líbí?

 







Radu

1 komentář: