neděle 14. července 2013

Missha BB nejen pro bledulky


Dnes bych Vám ráda představila svou sbírku BB creamů od Misshy. Dlouhou dobu jsem se BBčkám vyhýbala a to z důvodu velmi světlých odstínů. Rozhodně nepatřím mezi světlý typ a tak jsem si říkala, že mi zákonitě velmi světlé asijské BB prostě sedět nebudou. Ale v zimě, kdy přece jen nejsem opálená, tak jsem to riskla a objednala si své první BB. Jelikož i přes zimu nejsem bledule, zvolila jsem Misshu Perfect Cover v odstínu č. 23 Nature Beige a doufala, že mi bude sedět.  Byl to ten nejtmavší odstín, který byl pro náš trh v té době dostupný. Na zkoušku jsem si vzala pouze to menší 20 ml balení. BB jsem si naprosto zamilovala, odstín mi krásně sednul. Přestože měl trochu šedivý podtón, tak se krásně přizpůsobil a vypadal naprosto přirozeně. Proto jsem si ho po spotřebování koupila znovu, ale ve větším 50 ml balení. 



S prvním opálením mi ovšem odstín č. 23 již neseděl a musela jsem se poohlížet po něčem jiném. Měla jsem ovšem štěstí, neboť české zastoupení Misshy v ČR zařadilo do svého e-shopu Missha.cz další dva tmavší odstíny. Těmito novými odstíny se staly č. 27 Honey Beige a č. 31 Golden Beige. Jelikož jsem nenašla moc srovnávacích obrázků, zvolila jsem ten světlejší č. 27. A udělala jsem dobře, protože mi sedí opravdu perfektně. Teď vám něco souhrnně povím o vlastnostech těchto BB creamů.


 Missha Perfect Cover BB Cream


Oficiální vlastnosti

  •  „neviditelné“ krytí
  •   výborné krycí vlastnosti
  •  odstraňuje pigmentační skvrny
  • intenzivní hydratace
  • zlepšuje texturu pokožky
  • krém má hojivý a uklidňující efekt
  • SPF 42

K tomuto musím říct, že s většinou bodů souhlasím. Krytí je opravu „neviditelné“ tedy velmi přirozené, krycí vlastnosti jsou dobré, hydratace je velmi  slušná. Pod BB není potřeba používat krém, ale já přesto pro lepší pocit používám. Jestli odstraňuje pigmentové skvrny neposoudím, neboť je naštěstí nemám. Rovněž souhlasím s tím, že zlepšuje pokožku a má hojivý účinek. Díky používání BB se mi pleť opravu zlepšila a pupínky se mi tolik netvořily.

Obal

50 ml BB mají praktickou lahvičku s pumpičkou a množství si tak můžete dávkovat dle potřeby. Vymáčkout jde i minimální množství. Pumpička funguje velmi dobře. Vzhled lahviček není nic přehnaně okázalého, klasická červeno-hnědá lahvička se stříbrnými a bílými popisky. Mě osobně se velice líbí.

Vůně

Musím říct, že mi tento BB velmi hezky voní. Přirovnala bych to k vůni opalovacích krémů. Vůně je velmi jemná a po nanesení není cítit.
Konzistence

Perfect Cover má krémovou konzistencí, není ani řídký ani moc hustý, prostě ideální. Krásně se nanáší jak prsty, tak i štětcem.

Odstíny

K sehnání je celkem 5 barev od nejsvětlejší 13 do nejtmavší 31. Já vlastním odstíny dva a to č. 23 a č. 27. Odstín č. 23 bude sedět všem co nejsou úplné bledulky a mají i v chladnějším období trochu barvy v obličeji. Odstín č. 27 bude vyhovovat snědším typům, co se dobře opalují, popř. mají výrazný žlutý podtón pleti. 

                                      rozetřeno


Krytí

Přestože má  BB v názvu Perfect cover, tak dokonalé krytí nečekejte. Kryje středně, řekla bych, že víc než kdejaké drogérkové make-upy. Kryje dostatečně, ovšem na nějaké větší nedokonalosti bude třeba ještě korektor. Pro plnější krytí je možné bez problému vrstvit. Tím, že nemá úplně plné krytí vypadá na pleti velmi přirozeně.

Výdrž 

Výdrž BB creamu je celodenní. Večer odličujete stejné množství jako jste ráno nanesly.

Cena

Cena nejmenšího 20 ml balení je 179 Kč, 50 ml seženete za 349 Kč (odstín č. 23) a 399 Kč dáte za odstín č. 27.


Celkové hodnocení – 5/5

značka: Missha
objem: 50 ml
cena: 349 Kč (399 Kč)
dostupnost: Missha.cz  nebo kamenná prodejna v Brně

BB je super, vypadá velmi přirozeně, má skvělou výdrž a stačí nanést malé množství. Díky tomuto vám BB dlouho vydrží a z tohoto důvodu je tedy i cenově výhodné.


Druhý typ BB, který vlastním je od Misshy Cho Bo Yang č. 2. Objednávala jsem si ho v době, kdy jsem ještě nebyla opálená a odstínově mi seděl. Pohužel jsem ho po čase musela odložit, neboť začal být na mě moc světlý. Teď něco k vlastnostem.

 Missha Cho Bo Yang


Oficiální vlastnosti

  • vyživuje a hydratuje pokožku
  • dodává pokožce mladost a svěžest
  • vyhlazuje vrásky
  • zesvětluje pigmentační skvrny
  • vynikající krytí bez efektu masky
  • SPF 30

S vynikajícím krytím naprosto souhlasím. Po první aplikaci BB jsem měla pocit jakoby jsem měla vyretušovaný obličej, který přesto vypadal přirozeně.  BB pleť dostatečně vyživuje i hydratuje, výraznější vrásky nemám, ale ty drobné opravdu hezky schová. S tímto krémem vypadá pokožka opravu svěže, tak jakoby odpočatě.

Obal

Je jedním slovem skvost. Je v hnědo-béžových barvách s orientálním motivem. Moc se mi líbí. Dávkování je klasické s trubičkovým aplikátorem. Vymáčknout jde jakékoli i menší množství.

Konzistence

Konzistence tohoto BB je hutnější, přesto se velmi dobře a bezproblémově roztírá jak prsty tak i štětcem.

Vůně

Vůně je opravdu specifická. Mě osobně teda nevoní, ale zase vyloženě ani nesmrdí. Cítit jde jen při nanášení, na pleti potom už ne.

Odstíny

Cho Bo Yang seženete ve 2 barevných variacích. Světlejší č. 1 a tmavší, kterou mám já č. 2. Ovšem velký rozdíl mezi barvami není. Dvojka mi v chladnějších měsících sedí, teď ovšem ne.

Krytí

Je naprosto bezvadné, zakryje různé nedokonalosti jako pupínky, drobné skvrnky, červené žilky..... prostě vše co chcete schovat. Výsledný efekt přesto nepůsobí jako maska.

Výdrž

Výdrž je stejná jako u Perfet Cover, tedy celodenní. Během dne se neslévá, netvoří mapy, prostě drží tak jak má.

Cena

Tak ta je vyšší než u prvního kolegy. Za 50 ml zaplatíte 540 Kč, ovšem za ten výsledný efekt to vážně stojí.

Celkové hodnocení – 5/5

značka: Missha
objem: 50 ml
cena: 540 Kč
dostupnost: Missha.cz  nebo kamenná prodejna v Brně
 

Cho Bo Yang je opravu skvělé BB. Krytí je naprosto bezchybné, taktéž výdrž i další slibované vlastnosti plní na jedničku. I za tu vyšší cenu Vám ho můžu rozhodně doporučit.

Používáte BB? Jaký je váš nejoblíbenější?

Radu








4 komentáře:

  1. Missha má podle mě naprosto nejlepší bb krémy :) Já mám oba dva a nemůžu si je vynachválit. Osobně mám asi raději Perfect Cover, ten používám už něco přes dva roky. :)
    Ještě mám pak docela ráda Triple The Solution od Lioele, u něj mi víc sedí odstín. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já ze vzorečku vyzkoušela taky hodně BB, ale od Misshy a zejéma Perfect cover mi vyhovuje nejvíc, jak vlastnostmi tak odstínově (zejména ty tmavší). Souhlasím s tebou, z těchle dvou mám Perfect cover taky radši. Od Lioele jsem ještě žádný nezkoušela, tak uvidíme. Jinak děkuji za komentář

    R.

    OdpovědětVymazat
  3. Od Misshy jsem měla Perfect Cover a teď mám Cho Bo Yang a z Cho Bo jsem odvařená. Perfect Cover mě nijak extra nezaujal.

    OdpovědětVymazat
  4. Mě zase maximálně vyhovuje perfect cover svýma odstínama. Cho Bo Yang je báječný, ale musela jsem ho poslat dál, neboť na mě má hodně výrazný růžový podtón, kdežto 27. perfect cover mi sedí podstatnou část roku naprosto báječně.

    R.

    OdpovědětVymazat