pondělí 16. listopadu 2015

Instagram kolem dokola - Radu

Ahoj holky,

dnes jsem pro vás nachystala takový malý výběr nejzajímavějších instagramových fotek z poslední doby. Pro ty z vás, které nás na instagramu sledují to nebude nic nového, ale třeba se fotky zalíbí těm z vás, které instagram nemají nebo nás ještě nesledují. Pokud se vás fotky zaujmou, tak budeme rády za odběr zde, kde přidáváme něco ze všedního i blogerského života každý den. A teď se už pojďte pokochat slíbenými fotkami. 


1/ konečně mám svůj vytoužený čokoládový bronzer Chocolate Soleil od Too Faced a miluji ho
2/ nákup nezbytností na Parfums.cz
3/ první objednávka na e-shopu Yves Rocher dopadla na výbornou


4/ jeden z mých typických podzimních outfitů - rifle, oblíbený svetřík s krajkovým lemem z H&M, koženková bundička Vero Moda, balerínkyF&F a modrá kabelka Kris Ana ze Zootu
5/ hnědou bundičku jsem si letos fakt oblíbila, svetr vystřídala květovaná košile a balerínky zase tělové Melky na klínku
6/ žlutá je moje letošní top barva, což dokládá i nově pořízený trenchcoat ze Stradivarius, doplněný o vzorovanou sukni z Lidlu, černý svetřík Orsay, kotníčkové kozačky z Botovo.cz a koženou kabelku Luisa Vannini z Bonami.cz


7/ sladká tečka po nákupech na dnech Marianne
8/ oblíbené Café Au Lait a medovník z nejlepší a nejnavštěvovanější ostravské Kavárny Daniel
9/ co by to byl za podzim bez návštěvy každoročního Vinnobraní a popíjení džbánku výborného burčáku


10/ na začátku podzimu vládlo krásné babí léto, což byla ta správná doba vytáhnout nové Melky s nejrozkošnějšími mašlemi
11/ moje nejnovější a v poslední době taktéž nejpoužívanější přírodní toaletní voda francouzské značky Acorelle s vůní bílé orchidee
12/ nový stojánek ze Zootu na mé náušnice


13/ podzimní výzdoba - prim u mě hrají přírodniny všeho druhu
14/ konečně nastalo to pravé období na každodenní pálení svíček a vosků
15/ nejkrásnější zrzounek pod sluncem je rozhodně kamarádčin kocourek "Ríša"

Co na instapost říkáte? Měly by jste čas od času zájem o další výběr instagramových fotek? 

Radu 

27 komentářů:

  1. Já bych určitě o takový souhrn zájem měla, článek mě bavil hodně :) Já třeba instagram nemám
    Moc pěkný fotky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda. Občas tedy takové shrnutí udělám ;-)

      Vymazat
  2. Takove clanky klidne delej casteji. :) rtenku od YR mame asi ve stejnem odstinu. :) taky ted kazdy den palim vosky. :))
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pozitivní ohlas. Tyto YR rtěnky mám ráda. Vosky a svíčky je má další obsese :D Pálím je v jednom kuse.

      Vymazat
  3. Určitě je to skvělý a zajímavý přehled. :-) Jinak vůně od Acorelle jsou božské :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Souhlasím, očichala jsem všechny a neuměla si vybrat. Určitě to není má poslední vůně. Hodně mi voněl třeba třešňový květ :)

      Vymazat
  4. Hezká koláž fotek, moc se ti to povedlo. Melky samozdrejme závidím a tangle teezer je skvělý, mám v plánu si pořídit další.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Terez :) Jeden TT nikdy nestačí, že jo? :D Botičky jsem sice stihla vytáhnout pouze párkrát, ale jsou super. Na jaře je snad vynosím více.

      Vymazat
  5. Skvělý článek, klidně více takových. Hodně se mi líbí stojánek na náušnice a podzimní výzdoba. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dám na vaše přání a budu se snažit je dělat pravidelně. Stojánek jsem si zamilovala, je nejen super praktický a přehledný, ale krásně vypadá. Podzim je už skoro za námi, tak už pomalu ale jistě začínám plánovat výzdobu zimní :)

      Vymazat
  6. Super článek s krásnými fotkami. Určitě budu ráda, když budou tyto příspěvky častěji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Těší mě, že se článek i fotky líbí. Určitě v těchto příspěvcích budu pokračovat ;-)

      Vymazat
  7. Určitě budu ráda za další články s instagramovými fotkami:-) Moc se mi líbí stojánek na náušnice, taky nějaký hezký a hlavně prostorný akutně potřebuji:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvé přání je mi rozkazem :D Jsem ráda,že se článek líbil. Stojánek je bezvadný, nemůžu si jej vynachválit. Myslím, že jej na Zootu ještě seženeš. Navíc měly i jiné typy.

      Vymazat
  8. Ach, čokoládový bronzer, to bych si také nechala líbit :)) a ty mňamky z kavárny, ty mi teda děláš chutě!!! Podobné melky jsem sháněla, jsou fakt krásné, ale nenašla jsem je :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bronzer je úžasný, od doby co jsem si ho pořídila ho používám denně a nemůžu se ho nabažit. Mě tyto mašličkové Melky okouzlily na první pohled, takže jsem je musela mít. Jen mě mrzí, že jsem je zatím neměla moc šancí vynosit. Tak snad na jaře.

      Vymazat
  9. Veľmi pekný článok ! Mám rada takéto instagramové články :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  10. Moc se mi líbí ty horké nápoje, které patří jak k podzimu, tak skoro už k zimě a burčák, který na podzimu úplně miluji! Navíc je krásná i ta podzimní výzdoba, moc se mi líbí tácek se svíčkami :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu výzdoby. Je šílené jak ten čas letí, za chvíli už budu měnit podzimní výzdobu za zimní. Přesně tak, horké nápoje k tomuto období patří. Teď akorát burčák vymění svařák a punč :D

      Vymazat
  11. Moc pěkný článek :) Už hodně dlouho se chystám si také pořídit aroma lampu :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Elis. Pro mě je aroma lampa nezbytnost, musím něco pálit v jednom kuse :D

      Vymazat
  12. Jé, tak to se mi líbí, je to skvělý nápad. Nechodím na ig denně a pak nestihnu kouknout na vše. Ten stojánek ze zootu je boží.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Raduš. Díky tolika pozitivním ohlasům, určitě budeme v těchto instagramových článcích pokračovat. Pokud se ti stojánek líbí, tak myslím, že ho v nabídce ještě mají ;-)

      Vymazat
  13. Tie mašličkové balerínky sú naprosto geniálne!! :)
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, mám dilema. Kotníčkové kozačky nebo vysoké? Mám celkem hubené nohy, ale nejsem moc vysoká. Vybírám tady https://www.eobuv.cz/damske/kozacky-a-jine.html a moc nevím. Myslím, že bych měla brát nějaké nižší, že mi více vyniknou nohy, ale zase vysoké mi přijdou více "sexy". Chjo. Budu ráda za tip! Jana

    OdpovědětVymazat