pondělí 30. listopadu 2015

Jak jsem si zamilovala propolisové mýdlo Natura Siberica

Ahoj holky,

dnes jsem si pro vás připravila recenzi na úžasné ručně vyráběné mýdlo mé oblíbené přírodní značky Natura Siberica. Jedná se o propolisové mýdlo určené pro hloubkové čištění pleti. Mýdlo je určené ke každodenní očistě pleti, obsahuje propolis což je přírodní antiseptikum, má antibakteriální a hojivý účinek. Dále obsahuje černý kmín který čistí póry a olej z jalovce, který pleť zklidňuje a zvyšuje její elasticitu. Musím říct, že výrobky od Natura Siberica mám hodně ráda. Vše co jsem vyzkoušela mi extrémně vyhovovalo a zatím jsem nenarazila na produkt, který by mě zklamal. Proto když jsem sháněla nový produkt na čištění pleti, tak jsem zapátrala u NS a těšila jsem se na skvělé účinky. V nabídce má Natura Siberiaca různé produkty na čištění pleti, ale mě hodně vyhovují mýdla, proto jsem zvolila právě ho a nemohla jsem udělat lépe.


Mýdlo koupíte zabalené v krásné krabičce a po otevření ještě i zabalené v papíře. Po otevření vás do nosu udeří úžasná vůně, které mám produktů NS fakt ráda. Vůně je hodně intenzivní, lehoučce nasládlá a taková bonbónková. Osobně mi připomíná vůni dětských Lipo bonbónků. Já tuto vůni fakt miluji. Navíc se mi líbí, že mýdlo dokáže během okamžiku krásně provonět koupelnu. Vůni propiskou v mýdlu necítím, za to je po něm krásně žlutě zbarvené. Působí tak hravě a pozitivně, že i z rutinní čištění pleti se rázem stává zábava a požitek. Alespoň já to tak s tímto mýdlem mám.


Mýdlo je ručně dělané, což je patrné na první pohled, protože není strojově perfektní, ale je hezky ručně tvarované. Tvar není typicky hranatý, ale kulatý. Mýdlo používám každý večer už více než 2 měsíce a vážení můžu říct, že je to fakt bomba. Nejen že dobře pění a stačí s tím párkrát přejet  navlhčenou pleť ( v mém případě také čisticí kartáček), téměř neubývá ale především ty účinky jsou neuvěřitelné. Než jsem začala mýdlo používat, tak jsem měla pleť v dost špatném stavu. Tvořily se mi  dost pupínků, měla jsem zanícené póry a černé tečky. Jednoduše hrůza, které trvala asi měsíc a má pleť se stále nechtěla dát do pořádku. Pak jsem začala pleť čistit tímto mýdlem a brzo na to byl vidět rozdíl.


Pleť byla důkladně vyčištěná, póry se zmenšily a stáhly, dokonce černé tečky na nose se daly na ústup. Mýdlo mi pleť nevysušuje, ale důkladně vyčistí, odmastí, aniž by narušilo přirozený ochranný film pleti. Akné začalo mizet, pupínky se hojili, ale především se už noví „neřádi“ netvořily. Ano je to tak, mýdlo má rozhodně antiseptické a hojivé účinky a dokáže zaručeně předcházet novým hnisavým ložiskům a ucpaným pórům. Po dobu co mýdlo používám je moje pleť zdravá, barevně sjednocená a hezčí než bych si mohla přát.

Celkové hodnocení – 5/5

Značka: Natura Siberica
Hmotnost: 100 g
Cena: cca 135 Kč
Dostupnost: e-shopy např. hairbeauty.czalpik.cz

Takže pokud máte problematickou a mastnější pokožku, tak mýdlo vřele doporučuji. Já si ho maximálně zamilovala a nedám na něj dopustit. Kupovala jsem ho i kamarádce (zdravím Kači) a ta je z něj stejně nadšená. Nejen, že je mýdlo přírodní, pro mě dokonale účinné ale navíc není vůbec drahé. Balení 100 g seženete za 130 Kč, což mi přijde jako parádní cena.

Nalákala jsem Vás? Vyzkoušíte tento propolisový zázrak?

Radu






32 komentářů:

  1. vypadá to skvěle a NS mám ráda. Jen moc často nepoužívám tuhá mýdla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si letos NS hodně oblíbila. Vyzkoušela jsem od nich už hodně věcí a musím říct, že toto pleťové mýdlo je pro mě jasný favorit. Mě právě čištění obličeje mýdlem hodně vyhovuje :)

      Vymazat
  2. to mýdlo vypadá rozhodně lákavě! :) jestli má navíc takhle super účinky :) ale trochu bych se bála vysušení pleti a radši bych po každém čištění pleť namazala krémem :)
    http://thankgodiamwoman.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mýdlo jsem si zamilovala, je úžasné. Kupovala jsem ho i kamarádce a je taky moc spokojená. Já se vždy po očistě pleti krémuji, takže žádné vysušování či pnutí pleti neregistruji.

      Vymazat
  3. vypadá to jako super výrobek, až vypotřebuji svůj drahý přípravek od Lushe, tak vyzkouším tento a stejně tak i masku na vlasy :-)
    Doufám, že mi maska bude vyhovovat, pořídila jsem si dle kamarádky masku na vlasy Gestile Wonder a je to katastrofa :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus. Mě už mýdlo dochází a kdybych nebyla posedlá zkoušením nových produktů, tak si ho hned kupuji znovu. Pokud máš na mysli tu masku Spa od NS, tak věřím, že budeš spokojená. Mi dělá velkou službu, ale každému sedí něco jiného, hold si to člověk musí vždy vyzkoušet na vlastní kůži. Naštěstí kosmetika NS není vůbec drahá.

      Vymazat
  4. Vyzerá naozaj veľmi dobre a čo som pozerala zloženie, naozaj to je dobré, škoda, ze nepoužívam tuhé mydlá.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na mytí obličeje mýdlem přešla už před roky a moc mi to vyhovuje. Sice občas rutinu obměňuji a používám i gely, ale k mýdlům se vždy vracím. Toto je pro mě zatím jasný favorit :)

      Vymazat
  5. Jee vypada vazne skvele. :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  6. tak toto ma zaujalo veĽmi, nakoľko mi dochádza Bioderma mydlo, rozmýšlala som skúsiť niečo nové, pokukám či sa dá aj na sk zohnať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud ti sedí přírodní kosmetika, tak věřím, že budeš s mýdlem spokojená. Myslím, že nově je NS k sehnání i na Parfums, tak mrkni jestli není třeba tam ;-)

      Vymazat
  7. vypadá úžasně :) Naturu Sibericu mám ráda, teď jsem se k ní zase vrátila, tak děkuju za tip :)
    vánoční soutěž s Elega o kabelku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač. Taky mám jejich kosmetiku ráda, moc mi vyhovuje složení, krásné balení, vůně a především účinky :)

      Vymazat
  8. Musím se přiznat, že jsem od této značky nic nezkoušela, ale toto vypadá na hodně dobrý produkt, skoro zázračný:) Na černé tečky ho asi potřebuju:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Osobně mi skoro zázračný připadá :D Fakt mi sedí naprosto neskutečně a doporučuji jej kudy chodím :)

      Vymazat
  9. Od téhle značky jsem nikdy nic neměla, ale tohle mýdlo vypadá dobře. Černé tečky jsou věčný boj a pokud existuje cokoliv, co by je aspoň trochu zahnalo na ústup, tak tomu musím dát šanci, určitě se po něm podívám:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je ale škoda. Mají skvělé výrobky za super cenu, které stojí rozhodně za vyzkoušení. Viz. toto mýdlo. Pokud budeš mít příležitost tak určitě po něm koukni ;-)

      Vymazat
  10. vyzerá super a dosť by sa mi to hodilo na moju pleť :)) len škoda tej dostupnosti len z eshopov, ja som skôr na kamenné obchody :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě je ideální od pleti mastné až po normální. Navíc je hodně šetrné a regenerační, což se u mýdel jen tak nevidím. Je to můj velký oblíbenec :)

      Vymazat
  11. Vím, že bych měla komentovat vlastnosti výrobku, ale mě odpuzuje především to, že vypadá jako brambora :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mě bramboru úplně nepřipomíná :D ale je fakt, že tvar je dost zvláštní. Pro mě je hlavní, že funguje a jak vypadá už moc neřeším.

      Vymazat
  12. Achjo, a to jsem si řekla, že si dám nákupní stopku :D Od NS jsem ještě nic neměla, ale tohle mýdlo mě láká. Kdysi jsem měla Fresh Farmacy od Lush, ale to mě moc vysušovalo. Zato tohle podle popisu vypadá, že bych přesně potřebovala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fresh Farmacy jsem měla kdysi taky, a jak píšeš taky mě vysušovalo. Toto je úplně jiné a účinky se nedají srovnat. Navíc stojí pár korun, tak ani peněženku tolik nezrujnuje :D

      Vymazat
  13. Tak tohle mýdlo vážně vypadá super! Ze začátku jsem přemýšlela, kolik takový produkt může stát, že to bude nějaká šílená cena, ale mile jsi mě překvapila, myslím si, že tenhle produkt se dostane do mého wishlistu :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cena vzhledem k úžasné kvalitě a účinkům je vážně směšná. Pokud tě trápí pleť, tak ho určitě zkus :)

      Vymazat
  14. ja síce nemám až taky veľky problem z akne ale použijem niekedy čo am doma sirove mydlo to je tiež dobre, ale s propolisom musí byť ešte lepšie a zaujalo ma:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě se toto propolisové mýdlo stalo nejlepším a zároveň nejšetrnějším mýdlem co jsem zkusila. Je fakt skvělé.

      Vymazat
  15. Ano tyhle mýdla jsou opravdu povedená, překrásně voní, tolik nevysšují a mají i moc pěkné obaly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :) Jsem ráda, že máš stejnou zkušenost.

      Vymazat
  16. Moc děkuji za tuto recenzi, na základě té jsem si ho koupila a úplně mi to mýdlo změnilo pleť (zvlášť beďaři jsou ochromeni:)navíc vůbec mě nevysušuje a to mám pleť spíš sušší.. je vážně bezva.Takže děkuji moc vůbec by mě jinak nenapadlo ho vyzkoušet.Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě moc těší! Jsem ráda, že ti recenze přišla vhod a opravdu ti mýdlo pomohlo. Já už čistících mýdel vyzkoušela fakt hodně a toto se dostalo úplně na vrchol.

      Vymazat