úterý 24. listopadu 2015

Tekutý zázrak od Essence

Hezký den všem,

od uvedení podzimních novinek značky Essence uběhl již nějaký ten měsíc, tak je myslím více než vhodné vám podat dojmy z dalšího otestovaného produktu, tentokrát hodně povedených tekutých rtěnek.

Jako vždy začnu obalem, který musím hodně pochválit. Líbí se mi jeho hranatý minimalistický tvar, to že je z bytelného plasu, který vydrží jak cestování v kabelce, tak neustále přendávání z jedné tašky do další. Skvělé je, že vršek rtěnky je vyveden ve stejném odstínu jako samotná rtěnka, takže v záplavě dalších rtěnek a lesků lehce najdete odstín, který hledáte.


Konzistence tekuté rtěnky bych rtěnky přirovnala k hustému a zároveň krémovému lesku na rty. Lesku se podobá i díky aplikátoru, který je houbičkový. Ten však musím vyzdvihnout, protože je sametově hebký, na rtech maximálně příjemný a navíc se s ním produkt výborně nanáší a roztírá. Díky placatému zužujícímu se tvaru rty krásně vykreslí a produkt rovnoměrně nanese. Lepší aplikátor bych si přát nemohla.

Pigmentace produktu je naprosto luxusní. Už v první vrstvě dostanete krásně sytou a intenzivní barvu jako v lahvičce, to se jen tak nevidí. Vůně rtěnky je rovněž velice příjemná a decentně nasládlá. Není přehnaně parfemovaná, takže myslím, že nikoho obtěžovat nebude. Mi voní hodně, takže za mě velká spokojenost.


A teď se už dostáváme k jednotlivým odstínům. Celkem seženete 6 barviček a já vám dnes ukážu hned dvě z nich. Konkrétně se jedná o odstín 01 colour party a 06 make a statement. Obě barvičky jsou lesklé, ale ne moc. Působí na rtech velice hezky a přirozeně.


Odstín č. 01  je světlá, přesto stále dost výrazná růžová barvička se studeným podtónem.


Za to č. 06  je sytá tmavě vínová s nádechem klasické červené barvy. Zkrátka je to nádherná barva, která je pro mě na podzim/zimu tou pravou.


A proč, že jsem si rtěnky tak oblíbila. Inu jsou jednat skvěle pigmentované, mají příjemnou hydratační konzistenci, nezalézají do vrásek či suchých míst, naopak rty zvláční a vyhladí. Ty pak působí hladším a plnějším dojem. Dále se mi líbí, že i když se otře vrchní lesklá vrstva, tak barva stále je patrná a rty zůstávají šťavnatě natónované. Rtěnka nikam necestuje, nemaže se a pokud nejíte, sem tam se napijete tak i velice obstojně drží. Mě s klidem dá 2-3 hodinky. Sice se vytratí ta lesklá vrstva a intenzita, přesto jsou rty stále zabarvené a především hydratované. Takže naprostá paráda.



Celkové hodnocení – 5/5

Značka: Essence
Cena: 75 Kč
Dostupnost: všechny drogérie se stojanem Essence, supermarkety, e-shopy atd..

Myslím, že snad jiné bodové ohodnocení než plný počet jsem dnes čekat nemohly. Podle mě jsou rtěnky naprosto skvělé a kdybych neměla produktů na rty habaděj, tak si pořídím další odstíny. Nejen, že rtěnky hezky vypadají, komfortně se nanáší, rtům dodají sytou barvu, decentní lesk a hydrataci, ale také dobře drží. To vše za pár korun. Dle mého je tento produkt levnější a nebojím se říci, že i lepší než tekutá rtěnka L´Oréal Color Riche Extraordinare Lip Lacquer (recenze zde). Takže pokud chcete vyzkoušet levný a přitom kvalitní produkt na rty, který kombinuje sytou barvu a jemný lesk, tak vám vřele doporučuji tyto rtěnky od Essence. Za mě jedna z nejpovedenějších podzimních novinek.

Podlehly jste oblíbenosti těchto rtěnek? Už máte ve sbírce?

Radu

32 komentářů:

  1. Tyhle tekute rtenky me moc lakaji, vypadaji paradne :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám tu "make a statement" a je skvělá. A je vidět, že fascinuje všechny blogerky, protože zatím ji zkoušela každá, která o nich psala :-)
    ____________________
    ".....takže myslím, že nikoho obtěžovat nebude. MNĚ voní hodně, takže za mě velká spokojenost." - Na začátku věty se nepíše "mi voní", ale "mně voní". Výraz "mi" se používá ve větách typu "líbí se mi, chybí mi, voní mi", ale ne naopak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je vidět, že je to fakt super produkt, když sedí a vyhovuje většině. Já si jí fakt oblíbila. Jinak děkuji za gramatické opravení. Zkusím si na to dát pozor, ale často píšu tak jak mi "zobák narostl", proto tyto chybky už sama nevnímám :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Je má oblíbená, teď s chladnějším obdobím jí nosím dost často. Líbí se mi, že jednak dodá barvu a navíc o rty hezky pečuje :)

      Vymazat
  4. Vypadají na rtech fakt krásně, rty fakt působí tak vyhlazeně a plně :)

    OdpovědětVymazat
  5. spíš se mi líbí ten do červena :) moc se mi nelíbí ten jejich "s.h.e" hranatý design, ale jestli je vážně tak fajn, tak proč ne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě vůbec ta spojitost s s.h.e. nedošla. Podobnost s tou značkou jsem si nevybavila, proto mi nijak nevadí. Naopak mě se ten hranatý, avšak designově čistý tvar líbí :) Navíc samotný obsah je výborný :)

      Vymazat
  6. Tuto rtěnku mám a miluju ji. Super pigmentace a sladká chut.
    GA Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to moc ráda slyším. Je to hodně povedený kousek, který se Essence mimořádně vydařil ;-)

      Vymazat
  7. Ten červený je fakt úžasný. A aj cena je skvelá :) ani som nečakala, že budú až tak super. Hneď dnes ich idem pozrieť.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Ten světlý se mi hodně líbí :) Já sem je zatím nezkoušela, ale na tenhle odstín určitě mrknu :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny odstíny v nabídce jsou moc hezké. Líbil se ji ještě jeden přirozeně-tělový, pro ten si asi ještě skočím :D

      Vymazat
  9. ahoj, rtěnky vypadají krásně :-) a nelepí na rtech?
    Terez

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Osobně mi přijde, že lepí minimálně, ale každý to vnímáme jinak, takže pro někoho to může už být moc pro jiného málo. Zkus vyzkoušet konzistenci v drogérii a rozhodnout se podle toho jak se bude zdát tobě :)

      Vymazat
  10. už jsem na ně taky koukala, ale na můj vkus moc "lepily", no prostě konzistence nebyla přesně to pravé pro mě :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozumím, každý tu lepivost vnímáme jinak. Mě naopak lepivé nepřišly a konzistence mi sedí. Ale každý máme jiné preference.

      Vymazat
  11. Odstín 01 máme společný a pak jsem se ještě rozhodla pro 05 a naprostá spokojenost, konzistence, efekt, barva, to všechno je na jedničku a dobrá cena jako bonus.-) Když se dívám na ten odstín 06, tak ten taky vůbec nevypadá špatně, asi ještě přikoupím:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 06 rozhodně doporučuji, je to krásný odstín. Jsem ráda, že i s dalšími vlastnostmi jsi spokojená a souhlasíš se mnou. Rtěnky se hodně povedly a sama si skočím ještě pro jeden odstín :D

      Vymazat
  12. Jeeee, ta růžová barvička by byla přesně pro mě. Díky za tip, další věc, která bude připsána na seznam přání. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač. Myslím, že toto přání se bude dát díky levné ceně a výborné dostupnosti splnit docela lehce :)

      Vymazat
  13. Vypadají úžasně.Zítra jdu nakupovat.

    OdpovědětVymazat
  14. ja som ich obzerala ale na moje kvanta produktov na pery som sa týchto leskov vzdala už v obchode :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Vyzerajú super, musím sa po nich pozrieť :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Já mám nějakou jednu doma a je to strašný, ani to nejde rovnoměrně rozetřít.

    OdpovědětVymazat
  17. už som ho obkukávala v drogerke, no na perách vyzerá ešte lepšie :)

    OdpovědětVymazat
  18. Tá ružová je krásna :3 ale zatiaľ nemám žiadnu doma, ani mi nejako nechýbajú :)
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat
  19. Ruzovou mam take a nemohu si ji vynachvalit, je bozska a hlavne se mi libi, ze nelepi na rtech.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  20. Spočiatku som si chcela aspoň jeden kúpiť, ale viem, že by ma rýchlo omrzel. Som jednoducho na klasické rúže :)

    OdpovědětVymazat