úterý 10. listopadu 2015

Výlet do Prahy na setkání bloggerů se značkou Batiste i za vánočními nákupy

Hezké úterý děvčata,

zajímá Vás, jak jsme s Radu strávily tuto sobotu? Díky společnosti Mark Distri zastupující e-shop kupkosmetiku.cz jsme měly příležitost zúčastnit se blogger eventu se značkou Batiste. V posledním půlroce jsme se kvůli mé nemocenské a později i narození Emilky, nemohly žádné takové akce zúčastnit a tak jsme pozvání s velkou radostí přijaly.


Na akci jsme vyrazily společně s Verčou z blogu Blueberrypink a Alčou z blogu Alice in Wonderland, a tímto holkám děkujeme za moc milou společnost a doufáme, že to nebylo naše poslední setkání.

Zleva: Maru, Verča, Alča, Radu
Ovšem náš výlet do Prahy začal procházkou po historickém centru a návštěvě několika obchodů, kde jsme měly v plánu pořidit nějaké vánoční dárky. A nejen to, také jsme měly v plánu ukořistit jednu paletku z limitky značky Too Faced. Také jsem šla pro vysněnou kabelku od Michaela Korse. Co myslíte, jak jsme s nákupy pochodily? Odjížděly jsme ověšené taškami, jak bylo mé přání? :-D Bohužel jsem si kabelku nevybrala, ale ani přesto jsem neodjížděla zklamaná a tašek jsem měla požehnaně. 


Největší radost jsem samozřejmě měla z paletky Le Grand Palais od Too Faced, kterou ale odevzdám pod stromeček a rozbalím si jí až na Štědrý večer. Kromě parfumerie Sephora jsme ještě nakoukly do obchůdku Dermacol, kde jsme utratily naše dermacolí penízky. Dále nás uchvátil obchod s doplňky a dárkovým zbožím Tiger, kde jsme obě bohatě nakoupily. Také jsme musely prošmejdit Mango, což je jeden z mých nej obchodů, ale bohužel se do něj podívám jen na výletě do našeho hlavního města nebo si objednávám z jejich internetových stránek. A zbytek taštiček obsahuje vánoční dárky pro lidi, kteří o blogu vědí a tak je tady raději nezmíním, co kdyby si přece jen článek přečetli.


Co se týká samotné akce s Batiste, tak ta se odehrávala v krásném hotelu MOODs Boutique. Prostory, aranžmá a pochopitelně i občerstvení bylo naprosto perfektní a detailně promyšlené. Na úvod jsme dostaly drobný dáreček a welcome drink. Poté jsme začaly hodovat na výborném jídle, včetně naprosto nádherného a také chutného dortu a povídaly si s holkami o všem možném.





Představení Batiste a jejich výrobků bylo poutavé a velice přínosné. Dozvěděly jsme se plno zajímavostí, o které se teď podělíme i s vámi. Pro ty, kteří značku Batiste neznají, jedná se o společnost, která se zaměřuje na výrobu pouze jediného výrobku a to suchého šampónu, avšak vyrábí jej v mnoha variantách. Konkrétně v osmi základních vůních a čtyřech s tkz. přidanou hodnotou, která tkví v maximálním objemu a tónujících variantách určených pro blondýnky, brunetky i tmavovlásky.

Zdroj: tisková zpráva Batiste

Zdroj: tisková zpráva Batiste


Kořeny značky jsou v Londýně a sahají až do 70. let kdy byl Batiste vytvořen společností Schwarzkopf jako součást řadu produktů v péči o vlasy. Momentálně značka představuje lídra v suchým šampónech na celosvětovém trhu a celkově je 7. největší značkou mezi šampóny vůbec. Dokonce každé 2 sekundy se ve Velké Británii prodá jeden přípravek Batiste. To jasně značí vysokou kvalitu a oblíbenost.



Většina z nás už někdy suchý šampón použila nebo ho dokonce pravidelně používá a to především k osvěžení účesu mezi klasickým, mokrým mytí. K tomu je také suchý šampón primárně určen. Mezi jeho další atributy patří dodání objemu, textury, dosažení upraveného účesu a dokonce také lehké maskování odrostů mezi barvením vlasů.


Jak šampón správně a účinně používat nám bylo vysvětleno na praktické ukázce. Důležité je nádobku pořádně protřepat a nebát se aplikovat větší množství produktu. Vždy je ale potřeba dodržovat vzdálenost 20-30 cm od kořínků vlasů. Stačí tedy nastříkat, produkt promasírovat a je lepší také vlasy pročesat. I když nám bylo řečeno, že se šampón vyčesávat nemusí. Pokud aplikuje správné množství, tak šampón nezanechává bílý povlak, ulepené ani jinak na dotek nepříjemné vlasy.

Zdroj: tisková zpráva Batiste

Sama šampóny Batiste zbožňuji a nedám na ně dopustit. Nejen, že krásně voní, vlasy nadzvednou a dodají prvotřídní objem, ale především vlasy odmastí, osvěží a ty pak vypadají jako čerstvě umyté. Nejvíc mi ale vyhovuje, že tento efekt vydrží fakt dlouho. Klidně až dva dny. Není to jak u jiných šampónů, které vám vlasy "spraví" pouze na pár hodin, zde je efekt dlouhotrvající. Další velkou výhodu oproti konkurenčním značkám vidím v cestovním balením, které si můžete vzít s sebou na cesty, do kabelky nebo jen na vyzkoušení nové voňavé varianty.



Celou akci hodnotíme na výbornou a jsme moc rády, že jsme si udělaly tak krásný výlet do Prahy. Bylo super poznat nové tváře (zdravíme Alču a Verču), rozšířit si obzory o nové poznatky z vlasové kosmetiky i péče o vlasy.

Doufám, že se Vám report z našeho výletu líbil a že jste se dozvěděly něco zajímavého o značce Batiste nebo jste načerpaly trochu inspirace, co pořídit svým blízkým k Vánocům.

Hezký den

M.



25 komentářů:

  1. Paletku Wishes Come True se brzy chystám zrecenzovat, už je na cestě a nemůžu se jí dočkat! :D :) Batiste suché šampony jsou nejlepší na světě, ale trochu mě mrzí, že takhle zdražili, před létem stály velké 109,-. I tak u něj ale určitě zůstanu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pozvání, na recenzi určitě mrknu. Ta cena 119,- je platná myslím jen v DM, v Douglasu byly stále za 109,-

      Vymazat
  2. Já na suché šampony zas tak moc nejsem, ale pro jistotu doma vždycky nějaký mít musím, ještě mám zbytek sucháče od Schaumy, který byl pro mně doteď asi nejlepší, ale při Dnech Marianne jsem ukořistila své první Batiste, tak už se ně těším a doufám, že z nich budu taky nadšená:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem vždycky lobovala za sucháč ISANA, ale potom co jsem vyzkoušela Batiste, tak jsem pochopila, že lepší než on není :D

      Vymazat
  3. Musel to byť skvelý event :) Cez víkend som bola aj ja v Prahe a veľmi som si to užila :) btw, suché šampóny od Batiste milujem! :)
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl to skvělý výlet. S holkama jsme si to vážně užily :-)

      Vymazat
  4. Super článek, určitě to bylo super :) Já se odhodlávám si batiste koupit už šílenou dobu, ale jelikož se mi vlasy nějak moc nemastí, tak mně do toho nic nějak moc netlačí :D

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já většinou sucháč používám po cvičení, k takovému osvěžení účesu než si stihnu vlasy umýt.

      Vymazat
  5. Vypadá to, že jste si to opravdu užili.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Batiste používám docela dlouho, nakupuji v Norma Zlín, to byl první eshop, kde jsem ho sehnala. Ale víc obdivuji nákup v Sephoře :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jop, nákupy v Sephoře byly velké, ale jsou to vánoční dárky, takže jsem je už musela odevzdat :-D

      Vymazat
  7. Sluší vám to, akce vypadá moc hezky, taková pestrá a informací habaděj, super článek!:) Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akce byla moc povedená, jsme rády, že jsme se mohly zúčastnit. :-)

      Vymazat
  8. Teda povedený nákup :) Teda povedený nákup :) Nej je samozřejmě asi paletka :)) A Batiste jsou opravdu skvělé, pro mě první suché šampony ,které nejsou takové slepující, hutné , prostě mi pak ve vlasech neudělají koudel jako jiné :) Nej je samozřejmě asi paletka :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se musím přiznat, že jsem paletku ani neviděla. Musela jsem jí hned odevzdat pod stromeček :-D

      Vymazat
  9. já jsem také moc ráda, že jsem vás mohla poznat a těším se další akci :)))
    P.S. musím se pochválit, v Sephoře jsem si nic nekoupila :D

    OdpovědětVymazat
  10. Škoda, že nemám Sephoru nikde poblíž, strašně se mi líbí ta jejich Vánoční limitka. A Tiger je závislost, pokoaždé když tam jdu, tak si musím odnést alespoň jednu malou roztomilou drobnost :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky Sephoru poblíž nemám, vždycky si musím zajet na nákup do Ostravy, ale tam bohužel nejsou Too Faced ani Urban Decay (mé oblíbené značky) dostupné. V Tigeru jsem byla poprvé, u nás není, ale prý už ho v Ostravě taky otevřeli.

      Vymazat
  11. Tak to vypadá jako super akce, pěkné nákupy a krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  12. Super akcia, a veci si nakúpila úžasné...too faced...aaaa:)

    Pozývam ťa na môj blog: http://rebelliouslily.blogspot.sk/
    Ak sa ti páči, pridaj si ma do GFC. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Taky plánujeme výlet do Prahy, ale tedy ne kvůli nějakému srazu bloggerů :D Určitě však navštívíme nějaké památky a podíváme se jak vlastně vypadá Praha bez turistů. Můžu se zeptat jak jste řešili ubytování v Praze?

    OdpovědětVymazat