čtvrtek 26. listopadu 2015

Vánoční nehty s třpytivými novinkami Dermacol + giveaway o dárkový balíček Dermacol

Hezký čtvrtek holky,

jak trávíte tento sychravý týden? Ač jsem pořád na mateřské, tak tento týden jsem trávila především v práci nebo péči o malou. Po večerech, kdy už malá spí už vyrábím vánoční výzdobu, ať máme všechno na první advent připravené. Co se týče kosmetiky, každý rok hledám dokonalý vánoční lak a ten jsem letos našla v kolekci třpytivých krasavců od Dermacolu. A které dva laky z kolekce jsem nominovala na vánoční favority?


Jedná se o krásné zlato-stříbrné odstíny a to č. 11 Ivory Sparkle a č. 12 Fairy Sparkle.


č. 11. Ivory Sparkle - je perleťově béžovo-zlatá s různě velkými zlatými třpytkami, tento lak není klasický glitrový, tento je ve dvou vrstvách plně krycí, ale je trochu hrubší struktury a je třeba jej přelakovat nadlakem.


č. 12 Fairy Sparkle - je kombinace zlatých a stříbrných pískových zrníček. Jedná se tedy klasický pískový lak, který je ovšem jemně zrnitý a není tak hrubý, jak jsem zvyklá. Z téhle barvy jsem nadšená! Tohle je vážně krása a já jej budu mít na nehtech u stromečku!


Líbí se Vám tyhle lahvičky limitovaných edicí dermacolích laků? Mi se líbí moc, lahvička ve tvaru slzy je elegantní a moc pěkná. Ale bohužel mi vadí malý obsah, který je jen 5 ml, což na moc lakování nevystačí.


Štěteček je klasický, menší a rovně střižený. To mi vyhovuje, pracuje se s ním fajn a nanáší lak jedna báseň. 


Jak jsem již řekla, laky plně kryjí ve dvou vrstvách, což je ideálka. Lak se lakuje rovnoměrně, nikde se barva nestahuje ani nedělá lysynky.


Výdrž na mých nehtech je klasická - tak ty 4 - 5 dní, pak odlakovávám, protože mne dýl lak na nehtech nebaví, ale určitě by vydržel ještě déle. Ale základem je ovšem precizní péče o nehty a správně nanesený podlak.

Cena laku je 59,90 Kč za 5 ml laku.

Musím říct, že kolekce laků je velmi povedená, do odstínu č. 12 jsem se přímo zamilovala a musím si koupit ještě minimálně jednu lahvičku, protože je mi jasné, že tohohle krasavce vypotřebuji hodně brzo.

Jaké laky se Vám líbí? Jaké jsou Vaše oblíbené vánoční barvy?

M.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Na závěr článku Vám přinášíme jednu z našich vánočních soutěží, tentokrát o dárkový balíček značky Dermacol, který obsahuje skvělou řasenku Dermacol Magnum, čistící micelární vodu a krásnou růžovou kosmetickou taštičku.


A co musíte pro výhru udělat?

  • stačí, když nás budete sledovat přes GFC
  • napište nám do komentáře, co si letos přejete pod stromeček
  • přiložte ještě Váš email, ať Vás můžeme kontaktovat
+ pokud chcete svou šanci na výhru znásobit, stačí nás sledovat na našich dalších profilech - na instagramu nebo na facebooku a dát nám do dalšího komentáře informace o tom, kde nás sledujete.
Soutěž běží do 6. 12. 2015 Výherce pak vyhlásíme v následujícím článku a také ho kontakujeme emailem.

Přejeme hodně štěstí v soutěži a krásné prožití adventu! 

71 komentářů:

  1. Ten silver je uplne nadherny. Pieskovy efekt a vyzerá naozaj luxusne. Veľmi ma oslovil.čo sa týka Dermacol giveaway, veľmi rada sa zapojim.

    Už dlho ta sledujem cez GFC ako Katarína Sládečková

    pod Vianočný stromček si už pár rokov želám jeden obraz. Ktorý som raz videla vo výklade no odvtedy ho neviem zohnať :) ale inak chcem iba to, aby boli všetci moji milovaní šťastní a zdraví.

    Sladeckova219@gmail.com

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk i s GIVEAWAY o prípravky na bielenie zubov

    OdpovědětVymazat
  2. Já si pod stromeček přeji, samozřejmě krom zdraví, štěstí a lásky pro celou rodinu, sadu Sally Hansen, a taky už jsem jí aktivně koupila,a schovala :-D my si s manželem takhle koupíme co chceme a pak nějaké to překvápko, jinak laky moc pěkné, já mám na vánoce ráda červenou, ale barvičky do zlata taky vypadají nádherně, asi letos popřemýšlím, sleduji přes GFC jako Tereza Hradecká
    http://terrybeautybook.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. A přes Facebook také jako Tereza Hradecká

    OdpovědětVymazat
  4. líbí se mi víc ten zlatý, ale ani ten stříbrný nevypadá vůbec špatně :)
    já bych si přála zdravou a šťastnou rodinu, vánoční pohodu a sníh! :)
    jinak sleduji přes GFC jako Bambi/Barunka Svejkovská (vždy si nejsem jistá :D)
    a e-mail: bambisvejkovsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. miluju třpytkové nehty v zimním čase :-) já si na letošní vánoce nepřeji nic velkolepého, stačí, když budou mít radost ti kolem mě :-)
    GFC Anna Vágnerová
    anna.vagnerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. pískový laky jsou nej ♥ :D pod stromeček si přeju novou peněženku :)
    luckaber@email.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduju přes GFC.
    moncha17@seznam.cz
    Nejvíc si letos přeju Nespresso :))

    OdpovědětVymazat
  8. krásná taštička. Přála bych si pod stromeček poukaz na 1000kč od každého eshopu s kosmetikou :-)
    GFC Wikira
    wikirakrasna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. ahoj,
    loni jsem měla na vánoce červené nehty, dostala jsem totiž jako dárek dárkovou taštičku od Tchibo s 5 laky na nehty. Letos si přeji celokovové hodinky a konečeně Chanel No 5. Po tom už dlouho toužím. Když dostanu ještě přívěšek na Pandoru, udělá mi to taky velkou radost. A určitě chci poukázku do Lindexu.
    p.h.o.e.b.e.sim@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Líbí se mi ten stříbrný lak, ale nesnáším odlakovávání třpytek :D Letos si přeju hlavně nový mobil, protože ten můj už dosluhuje a bojím se, že ani do Vánoc nevydrží. Z kosmetiky pak toužím po parfému Bright Crystal a sama sobě jsem udělala radost nákupem z Avonu :) Sleduji přes GFC jako NaireS.
    6naire@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Fairy Sparkle sa mi veľmi páči :)
    Sledujem cez gfc ako Veronika Sunrise , mail sunriseofmylife787@gmail.com
    A k Vianociam si neželám nič konkrétne, teším sa hlavne na tú atmosféru s rodinou :)

    OdpovědětVymazat
  12. Me se laky libi oba.
    Pres Gfc Miska
    Na vanoce bych si prala paletku the balm, tak snad si ji poridim.
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojte, sledujem cez GFC ako Nat, mail: natalia.gazova(zavinac)gmail.com
    Pod stromček by som si priala najlepšie Nude Tude od The Balm, keby som bola veľmi odvážna, tak tú novú limitovanú paletku s top produktmi, tá je krásna! Ale ak budem realistická, veľmi sa poteším paletke od MRL Hard Day, tiež sa mi veľmi páči :-)

    OdpovědětVymazat
  14. No a na insta sledujem ako posty_od_naty.

    OdpovědětVymazat
  15. Laky vypadají moc pěkně, mě se více líbí ten č. 12, ale určitě půjde jako všechny glitrové laky těžko odlakovat :-) A taky mě překvapila informace že máš miminko, to tě moc obdivuji že zvládáš i blogovat :-) Asi budu vypadat hloupě, ale co je to GFC?? :-))
    Terez

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. GFC je Google Friend Connect, pripojiť sa doň môžeš na pravej časti blogu pod nápisom Pravidelní čtenáři. :)

      Vymazat
  16. Ten strieborný lak je úplne dokonalý. Niečo také mi v zbierke chýba.
    Ja si tento rok prajem pod stromček len nejaké hrnce a kuchynské potreby. Ale veľmi by ma potešila nejaká paletka od Too Faced. Veľmi chcem tú značku vyskúšať.
    Sledujem ako Zuzana Mesik.
    pinkshaaark@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. GFC Markéta Králová
    macu@seznam.cz
    Já si ježíškovi napsala o sérum na řasy Realash :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Mě se moc líbí ten zlatý lak.
    Sleduji přes GFC,FB i Instagram jako Marcela Lišková.
    Ježíškovi jsem si napsala o toaletku od Nuxe.

    OdpovědětVymazat
  19. Ještě jsem zapomněla marcela.lisecko@seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
  20. Také jsem si od Dermacolu jeden pořídila číslo 14 a je krasne zlatý. Na Vánoce mám rada červeno zlatou kombinaci. Taky mi vadí malý obsah, který by mohl byt trochu větší za tu cenu.
    Gfc slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz
    K Vánocům si preji paletku od Urban Decay Smoky.

    OdpovědětVymazat
  21. Instagram irenkaslovakova
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, já si zrovna včera z této kolekce koupila takový oranžovo červený lak, tak jsem na něj zvědavá. Ale moc se mi líbí i tento stříbrný.
    Já sleduji jako Šárka Beranová, sabera@hotmail.cz
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  23. GFC Nikola Guzmicka
    Priala by som si aby bola moja rodina zdrava, stastna a v pohode :)
    A rada by som si nasla nejaku dobru knihu a parfum :)
    nikky33centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  24. Ahojky já si na vánoce přeju parfém guerlain terracotta a asi tak tunu kosmetiky :)
    radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Oba dva laky vypadají moc hezky, já jsem si z téhle kolekce vybrala odstín 15 a asi nemusím podotýkat, že mně stálo dost přemáhání odejít jen s jednou barvičkou:-)

    Sleduji přes GFC jako miss.velvet
    Z těch věcných dárků si přeji Vyvažující pleťový olej od Loreal a pak hlavně zdraví pro sebe i lidi co mám ráda, to mi bude úplně stačit:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. GFC Caroline
    kajush.01@centrum.cz
    Letos jsem si co se dárků týče přála vše k modeláži gelových nehtů a to se mi splnilo,akorát už musím jen čekat do Vánoc než ji konečně budu moct používat a začít se učit :)

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj už tě sleduju hodně dlouho a tvůj blog je super .Na tenhle rok si přeju hlavně nový mobil a bílý converse .Doufám že ti to nikdy nepřestane bavit a jsi moje třetí nejoblíbenější blogerka.Tvoje věrná fanynka =) PS:na facebooku a na instragramu tě sleduju už dlouho tak nemusím nic řešit =)
    instagram: maibichdiep2
    seznam:maibichdiep@email.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Já už největší dárek dostala a to notebooku 2v1, ale dále si přeji paletky očních stínů, nový fén od Remingtonu a kvalitní kosmetické štětce..
    cumanelka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Preju si zdravi pro vsechny blizke a nejakou dobrou knihu, nebo radsi vic knih:)
    Noogeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Přeji si, aby všem u stromečku zářily oči :-)
    Siraelxy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj, laky jsou nádherné. Jestli je v drogerce objevím, určitě si je pořídím.
    Na Vánoce si přeji organizery na kosmetiku.
    GFC jako Lenca
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. FB jako Lenka Klimova
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Odstín č 12 vypadá božsky! :) Jinak si k Vánocům přeji kosmetické štětce a knížku looking for Alaska a už asi nic velice :D
    gfc: SweetElis
    mail: 1elka@email.cz

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  34. GFC: Klára Odehnalová
    Pod stromeček si přeji kulmu na vlasy, powebanku, nějakou fajn kosmetiku a knížky.
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. GFC Genevra, genevra43@gmail.com
    Pod stromeček bych si přála strašně moc věcí, ale budu ráda za každou drobnost, kterou tam najdu, protože jsem si své dárky už dopředu vybrala. Chtěla bych vyzkoušet oční krém od Dulcia a dostat velkou šperkovnici. Ze všeho nejvíce si ale přeji být na Vánoce s rodiči, což se nám letos bohužel nepodaří. Jinak pěkná soutěž, balíček vypadá hezky. :-)

    OdpovědětVymazat
  36. Na laky jsem koukala v drogerii, ale musím říct, že tentokrát mě žádný bohužel nezaujal.
    Pod stromeček bych si přála nějaké oblečení, kosmetiku a hezkou knížku :)
    GFC: Ella88
    doubleinfinity.ella@gmail.com
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  37. Na instagramu sleduju jako ellapeterson88
    doubleinfinity.ella@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Přeju si kabelku Obag, tvářenku popinu od Clinique a Naked paletku :). kolodziejova.L(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. ahoj, sleduju vás holky už dlouho :-)
    k vánocům jsem nucena přát si telefon, ten můj mi nějak umírá :-(
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  40. sleduji
    preji si hodinky
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Ahoj na Vánoce si přeju mobil.
    Instagram: @hanahanina
    Fb: Hana Hanzlíková
    mail: hanzlikovahanaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Zdravím :)
    Vianoce milujem, ale nie som zástancom toho, že darčeky si treba dávať len na Vianoce. Podľa mňa sú Vianoce skôr o tej atmosfére a času stráveného v kruhu rodiny. Nič si neprajem pod stromček, pretože ak niečo chcem, tak si to kúpim sama. Vždy si skôr prajem len to, aby sme boli všetci zdraví a stretli sa v takej istej zostave aj o rok :)

    miselka710@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Wau, tak ty jsou úžasné, oba, ani nevím, které je hezčí :) Já bych si letos přála najít pod stromečkem pandorku :) maladominika14@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Gfc ervulenka
    Zimní bundu
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Amazing post dear! You have a wonderful blog:)
    What about following each other on Instagram, Bloglovin, Twitter?.. :)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    OdpovědětVymazat
  46. Sleduji! :) stepanka.tuckova(zavinac)seznam.cz
    Letos jsem si přála od přítele koženou peněženku, kterou jsem si sama vybrala, takže asi bude málo překvapení. :D :/ ale i tak se těším! :) Šťastné a veselé! :)

    OdpovědětVymazat
  47. Moc se mi líbí ten Fairy Sparkle :)
    Sleduji jako Katherine Sýkorová přes GFC a na Vánoce si přeji zpevňující lak od Sally Hansen, protože je perfektní a brzy mi dojde :D:)
    katerinas.sykorova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Sleduji i na Instagramu jako katherine_sykorova

    OdpovědětVymazat
  49. Také sleduji na FB jako Kateřina Sýkorová :)

    OdpovědětVymazat
  50. Tyhle laky jsou dokonalé, mám zelený, růžový a jsou to mí miláčci :3 :D
    Sleduji jako Beat přes GFC. Na Vánoce chci spíše věci, které se splnit nedají - chci být zase šťatsná a veselé a chci pevné zdryví obou prarodičů :) Ale to neovlivním, takže asi nějaké šminky, laky, oblečení , knihy a tak :D

    OdpovědětVymazat
  51. Tak ja si pod Vianočný stromček želám 2 knihy na moje tvorenie a potom by som ti aj rada niečo poslala :-)

    Na Fb: Martina Onofrejová
    GFC: Martinkaa
    gmail: martina.leskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. GFC: AnetaValentová
    Přeji si domácí kávovar, nějakou kosmetiku, poukázky do mých oblíbených obchodů.. :)
    anda.v@email.cz

    OdpovědětVymazat
  53. IG: AnetaValentova
    anda.v@email.cz

    OdpovědětVymazat
  54. FB: Aneta Valentová
    anda.v@email.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Sleduji jako Simona J.
    Mám ráda měkké dárky, takže nějaké oblečení :)
    simonaa13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. +insta simoonaa11
    simonaa13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Pod stromeček si přejí hlavně zdraví, jinak nepohrdnu oblečením, bižuterií a něčím příjemným do koupele. :-))
    300laska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Ahoj,
    pěkná soutěž:-) Objednala jsem si paletky PetraLovelyHair, tak jsem na ně zvědavá:-) hanicka.cica@seznam.cz, na GFC jako hanicka.cica
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  59. Ivory Sparkle vyzerá nádherne, ale mňa trblietky na mojich nechtoch nebavia :) Na Vianoce budem mať najskôr nejaký červený alebo neutrálny lak.

    OdpovědětVymazat
  60. krasna sutaz :) prajem si conversky so swarovski krystalmi :D
    n.princess@azet.sk
    gfc tento ucet

    OdpovědětVymazat
  61. instagram sweetlollipopqueen ale sledujem vsade :D

    OdpovědětVymazat
  62. GFC - Natalie D.
    112Natty112@gmail.com
    Letos asi žádné konkrétní přání nemám :).

    OdpovědětVymazat
  63. Sleduji i na fb jako Natty Dvořáčková

    OdpovědětVymazat