neděle 8. listopadu 2015

Čistá pleť bez akné s řadou Ziaja Manuka

Ahoj holky,

Dnes jsem si pro vás připravila recenzi na dva pleťové přípravky značky Ziaja z řady Manuka. Ta je určená problematické mastné a smíšené pleti. Má pleť čistit, omezovat tvorbu kožního mazu, černých teček a ucpaných pórů. Řada dostala název podle hlavní složky a to výtažku z listů manuka, který má anibakteriální vlastnosti, omezuje tvorbu infekcí a zmírňuje podráždění. Mezi další podpůrné látky podílející se na hloubkovém čištění pleti a likvidaci bakterií je glukonát zinku, kyselina oleanolová a sůl kyseliny hyaluronové. 


Ziaja Manuka Tree čistící gel – 200 ml za119 Kč

Žádná pleť nebude zdravá a krásná bez důkladné očisty. To ví i Ziaja, proto mastné pleti připravila na míru čistící gel, který jí jednak dokonale vyčistí, zmírní podráždění i zarudnutí pokožky. Navíc jí zvláčňuje a nevysušuje neboť neobsahuje mýdlo.


Gel má praktické balení s pumpičkou, což mi přijde jako nejlepší možné řešení. Líbí se mi i čistý design a optimistická zelená barva. Pumpička funguje výborně a na jedno zmáčknutí vydá ideální množství  na důkladné vyčištění celého obličeje i krku. Gel je čiré barvy a ideální ne moc řídké ani hutné konzistence. Vůně gelu je jemná, nedráždivá a připomíná mi tea tree.



Gel dobře pění a nejen díky tomu obličej vyčistí jedna radost. Čistící schopnosti jsou opravdu skvělé. Pleť vyčistí důkladně, přesto po něm „nevrže“ a není vysušená. Rovněž póry jsou čistší a méně viditelné a řekla bych, že i ty nezbedné černé tečky při pravidelném čištění po čase mizí. Pro mastnou a smíšenou pleť ideální čistící pomocník, který funguje, pleti dělá dobře. Za sebe můžu gel určitě doporučit.

Ziaja Manuka Tree jemně exfoliační noční krém – 50 ml za 139 Kč

Krém obsahuje aktivní čistící složky působící proti akné jako je kyselina mandlová, výtažek z manuky a stahující glukonát zinku. Díky tomu krém odstraňuje odumřelé buňky, omezuje tvorbu akné, rozjasňuje, omezuje tvorbu černých teček a ucpaných pórů. Aby toho nebylo málo, tak má pokožku zpevňovat a vyrovnávat barevný tón. Je tomu opravdu tak?


Krém má plastové balení v tubě a design obdobný gelu. Působí to jako celek a to se mi líbí. Krém je bílé barvy a spíše jemnější gelové konzistence. Vůně je příjemná, nenásilná a opět mi připomíná tre tree. Díky lehké konzistenci se gel krásně roztírá, po pleti jakoby klouže a okamžitě se vstřebává. Pokožku nechává zmatněnou, hladkou a pružnou. Taktéž míra hydratace mi přijde dostatečná. Co se týče celkové regenerace a zklidnění pleti, tak to můžu rozhodně potvrdit. Začervenání či podráždění dokáže krém regulovat velice rychle. Tvorbu mazu taktéž dokáže korigovat a rozhodně se mi pleť po krému mastí mnohem méně. Ráno se probouzím s pletí hebkou a matnou stejně jako večer čerstvě po namazání. Žádný nežádoucí maz se přes noc netvoří, což velice oceňuji.



Ale že by krém odstraňoval odumřené buňky, černé tečky či dokonce zamazoval akné si nemyslím. Minimálně já jsem to na své problematické pleti nijak nepozorovala. Je fakt, že ucpané póry se mi docela vyhýbaly, ale tvorbě pupínků nijak zamezit nedokázal. Ale celkově mi přišel krém moc fajn. Solidně hydratoval, pleť zjemnil, přitom zmatnil a to na celou noc. Myslím si, že pro mastnou pleť je to ideální pomocník, které funguje a přitom nestojí majlant. Za sebe můžu doporučit.


Co na řadu Manuka říkáte? Máte zkušenosti? Je vám sympatická?


Radu 

20 komentářů:

  1. na mě byl gel právě moc řídký, používám ho s Clarisonicem a vždycky mi zatekl do nosu i do pusy (jako do koutků) což bylo dost nepříjemný...takže už ho nekoupím i když jinak by byl fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě nějak extra tekutý nepřipadá, jeho konzistence mi vyhovuje i s kartáčkem se mi s ním pracuje hezky. Ale beru to, každému sedí něco jiného. Celkově mi přijde fakt super, jemný, dostatečně čistící i účinný. Nemám mu co vytknout :)

      Vymazat
  2. Zaujal mě gel, asi je nejvyšší čas Ziaju vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě, za zkoušku rozhodně stojí. A nejen tento gel, Ziaja má plno skvělých věcí. Mám tuto kosmetiku ráda, protože za málo peněz dostanu hodně muziky :D

      Vymazat
  3. Teb gel me velmi zaujal. Hlavne tim jeho balenim.

    OdpovědětVymazat
  4. Je to lakave,ale ted tech produktu mam hafo.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak až zredukuješ zásobu, alespoň víš, že Ziaja funguje a můžeš jí zkusit.

      Vymazat
  5. Gel mě zaujal a asi ho ozkouším :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však vyzkoušej,gel vůbec není drahý a hravě předčí i mnohem dražší značky. Alespoň co se týče kvality, tak určitě.

      Vymazat
  6. Ten čistící gel vypadá vážně dobře :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem z téhle řady měla tonikum, které bylo výborné a určitě je budu potřebovat znovu. A rovnou se mrknu i po čistícím gelu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych teď neměla tonik habaděj, tak určitě vyzkouším. Snad časem, díky za tip.

      Vymazat
  8. Rada bych tuhle radu vyzkousela.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řadu Manuka můžu vřele doporučit, však vyzkoušej a uvidíš sama.

      Vymazat
  9. Super recenze! Já mám tuhle řadu taky doma, ještě jsem ale produkty nezačala používat protože mám zatím jiné, ale těším se až na ně dojde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Baruš. Věřím, že až je začneš používat, tak budeš spokojená. Podle mě je to super řada, která jednak funguje a zároveň ti nezrujnuje peněženku :)

      Vymazat
  10. momentálně mám obličej v katastrofálním stavu, takže něco účinného bych vážně ocenila :( už je na cestě ke mně, takže jsem moc zvědavá na výsledky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že budeš spokojená a výsledky se brzo projeví :)

      Vymazat