středa 4. listopadu 2015

Bez čeho se doma s Emilkou neobejdeme - oblíbenci našeho miminka

Ahoj holky,

dnešní článek bude asi víc zajímat Vás maminky, ale možná, že i vy, které ještě děti nemáte si rády přečtete, co s Emilkou rády používáme a bez čeho si nedovedeme představit den.


Začnu tím nejdůležitějším a to jídlem :-) bohužel jsem po velmi nepříjemné, stresové rodinné události nemohla kojit a tak bylo třeba začít ihned po porodu shánět lahvičky na krmení.



Po přečtení spousty recenzí jsem se rozhodla pro lahvičky značky MAM. Tato značka v sobě snoubí krásný design spolu s dokonalou technologií lahvičky, vyrobenou podle znalostí lékařů, porodních asistentů a také vývojových psychologů. Já jsem sáhla po lahvičkách z řady Ani-colic, tyto lahvičky mají speciální jemnou savičku, vyrobenou z lékařského silikonu. A co je hlavním plusem těchto lahviček? Řada Anti-colic má speciálně upravené dno s ventilem, který brání polykání vzduchu při krmení, což pomáhá při snižování výskytu koliky u miminek.



Při první zkušenosti s krmením s lahvičky jsme zkušeli "obyčejné" lahvičky, ale z nich Emilka pít nechtěla, což se s MAM nestalo. Tato lahvička ji byla pohodlná a od prvního vyzkoušení se z nás stala nerozlučná trojka. Aby používání této lahvičky usnadnilo život i mamince, lahvička je tzv. samosterilizující, bez nutnosti vyvařovat v hrnici. Podle návodu lahvičku složíte do sebe, nalejete 20 ml čisté vody a dáte vyvařit do mikrovlnky. Skvělý vynález!


Protože se nám značka MAM osvědčila, i při volbě dudlíku, jsem sáhla po ní. Emilka si momentálně oblíbila sladký motýlkový cumlík z řady Perfekt. Tyto dudlíky jsou vhodné pro miminka již od narození a ani růst prvních zoubků nebrání jeho používání. Sací hrdlo je velmi tenké, z jemného, měkkého silikonu, které bylo vyvinuté s cílem zabránit špatnému postavení zoubků. Součastí balení je mimo dudlíku také praktická krabička, která slouží jako nádobka na sterilizaci dudlíku, ale také jako praktický obal na cesty.

Pokud Vás lahvička a dudlík značky MAM zaujali tak určitě mrkněte na e-shop babybaby.cz. Seženete tam nejen tyto produkty, ale i ostatní potřeby, kosmetiku a hračky pro miminka a děti. 

Při přebalování máme dva velmi důležité pomocníky a to: Bepanthen Care mast a také pratelnou přebalovací podložku značky Uzlík mazlík.


Protože nechceme zatěžovat přírodu ještě jednorázovými přebalovacími podložkami, začala jsem k přebalování používat podložky české značky Uzlík mazlík. Tyto podložky jsou z velmi příjemného materiálu, kde na povrchu se nachází látka podobná jemnému froté. Naopak rub je pogumovaný, který zabrání protečení podložky.


Mast Bepanthen je klasika sloužící proti vzniku opruzenin. Tato mast vhodná ke každodennímu použití, obsahuje dexpanthenol a pečující lipidy, které přispívají k posílení kožní bariéry, hydrataci a obnově pokožky. Abych řekla pravdu, tato mast má v naší domácnosti své místo už pěkně dlouho, neobejdeme se bez něj při naší vášni pro tetování a každý "čerstvý" kousek si mažeme tímto zázrakem.


K péči o tělo mého miminka používám především dva výrobky a to Hipp Dětské pleťové mléko a Sebamed Dětský krém. 


Na mazání tělíčka jsme původně pořídily dětské tělové olejíčky, ale ty Emilce příliš neseděly, a proto jsem nakonec pořídila pleťové mléko Hipp, které jsme používaly v porodnici. Toto tělové mléko dostatečně hydratuje a tělíčko má po použití Eminka krásně jemné.


Protože má Emilka sušší pokožku na ručkách i nožkách, vyžadují tyto partie speciální péči. Na tyto problematická místa používáme Sebamed Dětský krém. Krém je hutnější a výživnější. Po pravidelném promazávání se Emilce už suchá místa netvoří. 

 Protože hned při příchodu domů z porodnice, začala Emilku trápit silná rýma, bylo třeba pořídit odstávačku hlenů připojitelnou k vysavači Nosátko. Aby se rýma dala dobře odstát a zvlhčila se sliznice nosu, je třeba nutné používat nosní výplach ve spreji. My jsme zvolili značku NasoDrill.

A na závěr Vám ukážu dvě nejoblíbenější Emilčiny hračky. První z nich je plyšová štěrkotka Minnie Mouse. Druhá hračka je klasika všech dětí a to hrací měsíček, kdo z nás neusínal při zvuku známé melodie?



9 komentářů:

  1. Také jsme používali dudáky MAM a budem je používat opět, jsou nejlepší, stejně tak Hipp, nic lepšího jsem v našich obchodech nenašla , jen v Německu ještě prodávají Penaten, ten je tako skvělý, ale tady jsem ho neviděla, Bepanthen také používáme na tetování, ale pokud se vám objeví nějaká ta opruzeninka na zadečku tak nejlepší je Sudokrém, navíc jeho výhoda je, že ho můžeš sem tam použít na nějaký ten pupínek na obličeji pro sebe , hrozně rychle hojí. A olejíčky na tělo malá také nesnesla , celá se z toho opupínkovala chudinka :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, MAM je vážně skvělá značka, Emilka si všechno oblíbila. Ňuník jiné značky ani nechce :-D Co se týče opruzenin, tak zatím máme štěstí, že se nám vyhýbají. Snažím se malou otírat spíš žínkou namočenou do čisté vody. Takže žádný těžší kalibr nepotřebujeme. Sudokrém mám v zásobě taky, ale zatím jsem ho nemusela vytáhnout.

      Vymazat
  2. Ahojky, bez nosátka by to nešlo ani u nás. Máme rádi Hipp i Sebamed, ale v Bepanthenu jsou parabeny, tak jsem na něj zanevřela. Skvěle nám funguje měsíčková mast Weleda. Opruzeninu vyléčí přes noc. Ať se vám daří a Emilka je zdravá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bepanthen je to nejmenší zlo, které miminku a sobě můžete poskytnout. Obsahuje dexpanthenol a antiseptikum, možná si jej pletete s Panthe - baby, ne? Ten bych nenemazala ani na psa. :) Hezký den, Naďa

      Vymazat
    2. Wikira: Já nejsem na parabeny a jiné složky kosmetiky moc citlivá, nevím, jaký je v jejich výskytu problém, takže ani neřeším, co obsahuje Bepanthen. Od Weledy jsem ještě nezkoušela vůbec žádný výrobek, tak třeba po této značce sáhnu až budu něco pro Emču shánět. Jinak děkujeme za přání :-)

      Vymazat
  3. Souhlasím s tebou, ta flaštička je opravdu skvělá!! Má neteř Emma měla rovnou dvě, již od úplného miminka a sestra si je také velmi chválila :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky máme těch lahviček vícero a jsou vážně skvělé a i moc pěkné. Používáme je od příchodu z porodnice a už si bez nich nedovedu představit krmení :-)

      Vymazat
  4. I já ten Sebamed krém používám, v létě se mi dělají takové vyrážky a okolo nich vysušené místa a ty mi pak loupou, takže to musím mazat něčím pořádným a to se mi právě osvědčil ten Sebamed :)

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za radu, zrovna se mi hojí opar a mám jeho okolí hodně vysušené, takže hned vím po čem sáhnout. :-)

      Vymazat