středa 2. prosince 2015

Maybeline Baby Lips v zimním kabátku

Krásné ráno holky,

s příchodem zimy a blížících se vánoc přináší spousta firem nejrůznější limitované edice, kosmetické vánoční balíčky nebo inovaci v podobně nových zimních vůní. Tak tomu je i u naší oblíbené značky Maybelline, která pro letošní zimu oblékla světově oblíbené balzámky Baby Lips do zimního kabátku. Ty se tak dočkaly nejen vtipného balení, které kromě nápisu zdobí také povinná zimní výbava v podobě rukavic a huňatých klapek na uši, ale také typických zimních příchutí.

V nabídce nově najdete tři limitované odstíny, konkrétně Hot Cocoa, Sugar Cookie a Sweet apple. Poslední dva jmenované jsme měly možnost vyzkoušet a o těch vám dnes něco povím. Balení myslím není třeba rozebírat. To zásadních změn až na jemný zimní design neprodělalo. Je stále dobře bytelné, funkční a poměrně odolné. Balení barevně odpovídá barvě balzámu, což se mi líbí.


Oba balzámy jsou tónující, takže rtům dodají jemnou ale přitom šťavnatou barvu. Pigmentace je na balzámy slušná, ale nečekejte, že vám nahradí rtěnku. Barva je spíše jemná a transparentní, přesto je na rtech patrná. Červený Sweet Apple je díky tmavšímu odstínu více krycí a dodá rtům přirozenou načervenalou barvičku. Růžový odstín Sugar Cookie je pigmentovaný méně a rtům dodá pouze lehký růžový nádech a jemný lesk. 


Balzámy mají lehčí, mě přijde až vodovější konzistenci, proto je dobré mít opatrnou ruku při nanášení, ať vám barva nesjede i mimo okraj rtů. Zrovna u tmavšího červeného odstínu to je docela vidět. Jinak jsou krásně jemné a měkké, díky čemuž po rtech vyloženě kloužou. S tou konzistenci se pojí fakt, že výdrž není nic moc. Mám pocit, že se balzám ze rtů docela rychle vytratí a je potřeba ho častěji aplikovat. Což mi zase tak nevadí, protože je na rtech jinak příjemný. Rozhodně nijak nespasí a nezachrání hodně suché a popraskané rty (na ty bych je ani nedoporučovala), ale na takové to běžné přemáznutí, když chcete mít rty vláčné, jemné a vyživené bohatě stačí.


Dokonalou tečku je pak vůně balzámu, která se Maybelline vážně povedla. Sweet apple voní přesně jak název napovídá. Je to jemně nasládlá vůně jablíček ovoněná trochou koření. Pro mě dokonalá zimní vůně. Sugar Cookie voní jako čerstvě vytažené sušenky z trouby, kterým nechybí hojné pocukrování. Je to poměrně sladká vůně, která však nijak neobtěžuje. Pro milovnice sladkých vůní to bude skvělá volba.


Myslím, že celkově se tato vánoční limitka povelela a pro milovnice Baby Lips je to zase důvod, proč si pořídit další kousek do sbírky. Líbí se mi vtipné hravé balení, dokonalá vůně a funkčnost balzámu. Rtům dodá decentní barvu, lesk a přitom rty zjemní a vyživí. Hydratace po dlouhé hodiny se sice nedočkáte, ale celkově je to pro bezproblémové rty fajn zimní pomocník.

Máte rády Baby Lips? Plánuje si pořídit nějaký voňavý kousek z této „zimní“ limitky?

Radu 

31 komentářů:

  1. Ja som si teda zaobstarala Hot Cocoa, pretože som chcela naozaj nejaký skoro nezafarbený balzam a ten si pochvaľujem, oproti klasickým babylipsom z bežnej ponuky mi príde trochu lepší a na perách dlhšie vydrží. Akurát vôbec nevonia ani nechutí, ale dodá veľmi jemnú nude farbu, takže sa až tak nemusím bať toho pretiahnutia za okraj pier.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To že je spíše transparentní by mi nevadilo, je ale škoda, nevoní. Ta vůně se mi na nich právě líbí. Jinak mě jejich hydratační účinky dostačují, nemám totiž vysušené rty.

      Vymazat
  2. Môžu voňať nádherne, ale baby lipsov a obecne balzamov mám veľa tak nepotrebujem ďalšie :)) zvlášť pri ich kvalite

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu naprosto rozumím. Sama mám těchto barevným balzámů habaděj, že bych je už měla konečně začít spotřebovávat a ne jen hromadit :D

      Vymazat
  3. Já jsem dostala k narozeninám všechny tři, takže jsem aspoň byla ušetřená rozhodování který si vzít:-D Ale nejlepší je pro mně osobně asi varinata Sweet Apple, jak vůní, tak barvičkou, jen bych ocenila větší výživu a hydrataci, v tomhle směru obecně Baby lips dost pokulhávají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi teda pořádně zásobena. Sweet Apple je taky můj favorit, líbí se mi jeho vůně a načervenalá barva. Mě hydratačně dostačují, protože netrpím na suché rty. Používám je na běžné přemazání a natónování rtů. Když potřebuji pořádnou výživu, tak volím jiné přírodní balzámy.

      Vymazat
  4. Hodně jsem nad tím Sweet Apple uvažovala, ale nakonec vyhrál (což se divím :D) zdravý rozum, jelikož mám aktuálně balzámu na rty spoustu :) ale je fajn nápad udělat takovouhle limitovanou zimní edici :)
    http://thankgodiamwoman.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že je nás víc takových co máme potřebu neustále kupovat nové balzámy na rty a přitom jich máme doma více než dost. Máš teda můj obdiv, že sis žádný neodnesla. Já jsem zatím žádný Baby Lips nezkoušela, takže se mi tato limitka zalíbila a trefila do noty. Jinak to ale žádné zázračné balzámy nejsou.

      Vymazat
  5. Tyjo, vypadá skvěle, musím se po ní příště podívat :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si pospěš dokud jsou ještě k sehnání :) Jedná se o limitku, takže může být brzo vyprodaná.

      Vymazat
  6. Mám doma tři ty starší babylipsy a další mě nijak nelákají. Z těchto dvou se mi barvičkou moc líbí sugar cookie. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě je to právě první zkušenost s Baby Lips. Ty klasické mě vůbec nelákaly, ale když tomu dodaly lákavou vůní a barvičku, tak jsem je vyzkoušela moc ráda.

      Vymazat
  7. Mě se líbí ten červený, asi po něm mrknu :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  8. Baby lipsy mám ráda a pár jich mám, ať už klasických nebo těch elektro, ale tyto mě nezaujaly :)

    OdpovědětVymazat
  9. ta vôňa musí byť užasna sladké vône balzamov mam rada ale čo sa týka baby lipsov nemala som doma ani jeden

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní fakt hezky :) Ony jsou spíše taková "stylová" záležitost, než že by to byl extra hydratační zázrak. Přesto jsem si tuto limitku docela oblíbila.

      Vymazat
  10. Pár týdnů zpátky jsem si je pořídit chtěla, ale nenašla jsem je a ani nelituju. Zrovna včera jsem dodělala klasický v broskvovém odstínu a po dalším už netoužím. Hydratace mě zklamala. Mám hodně jiných balzámů a lákají mě ty z limitky Yves Rocher :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No hydratačně to není žádná pecka, ale mě to stačí. Klasické jsem neměla, takže ty nemůžu hodnotit. Balzámy od YR mám také ve svém hledáčku :D

      Vymazat
  11. Já mám Hot Cocoa a jsme s ním velmi spokojená! :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  12. Sugar cookie je peckový. :P
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na vianočnú giveaway na mojom blogu:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2015/11/christmas-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujeme za pozvání, určitě se na blog i soutěž podíváme :)

      Vymazat
  13. Mám Sugar Cookie a je uplne skvelý - tá vona je užasná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím. Na toto období je vůně jako dělaná :)

      Vymazat
  14. Já jsem si pořídila hned všechny 3, hrozně se mi líbily ty obaly a anvíc na ně byla akce :D. Nejvíc mi vyhovuje Sweet Apple, jak vůní tak barvou :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zásoba musí být, to je přece jasné :D Jsem ráda, že ti vyhovují. Sweet Aplle mi taky přijde z celé kolekce nejpovedenější ;-)

      Vymazat
  15. Já si tyto balzámy zamilovala a myslím, že se Maybelline opravdu povedly. Vlastní sweet apple nejvíc na něj miluji jeho vůni a ten krásný obal ♥
    Tipy na vánoční dárky | Zase ta kosmetika!

    OdpovědětVymazat