neděle 20. prosince 2015

Zimní Yankee Candle haul + jak skladuji své vosky

Hezkou poslední adventní neděli!

Dneska máme na pořadu další "nákupní a ukazovací" článek a to na téma Yankee Candle. Tento článek jsem neměla v plánu psát, ale protože hodně z Vás Yankee Candle taky propadlo, ukážu Vám, co jsem si pořídila v listopadové akci s poštovným zdarma na yankeesvicky.cz. Kromě posledního nákupu se Vám pochlubím i tím, jak skladuji své nové i už rozbalené vosky.


Začnu tedy nákupem... letos asi díky Emilce mne víc než obvykle přepadla vánoční nálada, proto jsem neváhala a objenala si sadu stínítka a talíře na střední a velké svíce se zimním motivem vločky, abych nedělala tajnosti - objednala jsem si ještě ve stejném dekoru aromalampu, ale pořád si ještě nejsem jistá, jestli si ji nechám nebo ji někomu podaruji. Však mám taky ještě 4 dny na rozmyšlení. 


Abych nemusela těžko stříhat knot svící, jasná volba byla koupě nůžek na knot. Už při prvním použití jsem byla ráda, že jsem si je objednala a nemusím se stříháním (hlavně, když už je svíčka skoro na dně) bojovat. 


Posledním nákupem byla střední svíce s vánoční vůní Winter Glow, kterou jsem vybírala "po slepu" jen podle popisu a vůně je to opravdu úžasná. V současnosti kvůli malé pálím jen "bílé" vůně nebo max. nějakou jemnou jako je Aloe Watter nebo Levandule, aby ji silná vůně nedráždila. Trochu jsem se bála, že Winter Glow bude hodně jemná a náš velký (35 m) obývák neprovoní, ale opak je pravdou. Vůně je sice jemná a něžná, ale opravdu jde cítit a že svíčku pálím pozná i manžel, který žádné voňavky necítí. Tato vůně je podle mne ideální volbou na zimní večery, vůně je hřejivá a pokoj Vám opravdu zútulní.


Málem bych se zapomněla pochlubit ještě s jednou novou svíčkou a to s vůní Soft Blanket. Tohle je moje nejoblíbenější vůně vůbec! A tuhle krásku jsem dostala od manžela, aby si vyžehlil, že přišel pozdě z vánočního večírku :-D Kdo z Vás ještě nevyzkoušel tuto ikonickou vůni, jděte do ní! Vůně to je hřejivá - opravdu jako hebká deka.


Je mi jasné, že mnohé z Vás válčí s úschovou už rozbalených vosků a ani já jsem na tom nebyla jinak. Mé původní uskladnění nebylo moc estetické, vlastně jsem měla v papírové (sice hezké) krabičce všechny vosky pohromadě. Ale to mi časem začalo vadit a tak jsem vosky rozdělila. Ve skleněné dóze mám vosky v originálním balení, ještě nepoužité. Naopak v krabičce, v sáčcích na "zip" mám všechny ty rozbalené. Kromě vosků v ní schovávám ještě nůžky na knot a zapalovač. Je mi jasné, že Vás bude zajímat odkud obě věci mám - dóza je z tvrdých ovocných bonbónů, které občas mívají v Lídlu a dřevěná krabička je z obchodu Pepco.



Líbil se Vám tento článek? Jaká je Vaše oblíbená vůně Yankee Candle?

M.

9 komentářů:

  1. Vyzerá to super :) Nikdy by ma nenapadlo, čo sa dá z Yankee Candle spraviť :) Super

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju vianočnú GIVEAWAY o kozmetiku, šperky ale aj knihy

    OdpovědětVymazat
  2. AHoj ja mám slabosť na sviečky a zápisníky ako som zistila za poslednú dobu .... a ešte radšej mám keď sa potom dajú obaly využiť :D ... ja v nich mám kozmetiku alebo štetce alebo tak ... :) Beauty Bubble

    OdpovědětVymazat
  3. Moja zimná top je sugared apple :))

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám rozdělané vosky v jedné krabičce a v druhé ty nerozdělané, obě jsou papírové, ale taky si říkám, že by to chtělo něco důmyslnějšího, třeba jako máš Ty..
    Jinak, Winter Glow mám sice jen ve vosku, ale moc jsem si tu vůni oblíbila, je taková..pohádková:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já skladuju vosku v plechové dóze (takže v suchu a temnu) a rozdělané v papírové krabičce (originál YC - od vosků).
    Winter Glow mám ráda, hlavně čajové svíčky, které mi provoní obývák :-) a jak tu píše nade mnou miss.velvet - je taková skutečně pohádková :-)
    KRÁSNÉ VÁNOCE

    OdpovědětVymazat
  6. Já skladuji vosky v takové dózičce průhledné, nevím odkud je, ale nádherně se tam vejdou a vypadá to dost hezky jako dekorace, vzhledem k tomu, jak barevné vosky mám :) Já mám nejraději Clean Cotton a teď na Vánoce Sugared Apple :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ja sice ted nepalim vanocni, ale grapefruit a ten voni tak nadherne. Ja je zatim mam uschovane v supliku.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2015/12/giveaway-4.html

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám ve skleněné dóze naopak ty rozdělané vosky a nenačaté v proutěném košíku. Ale musím vymyslet něco jiného, ty rozdělané už se mi tam vůbec nevejdou :-)

    OdpovědětVymazat
  9. je to síce úplne odveci ale prosím ťa odkiaľ máš tie krásne svetielka? :D ZuZu

    OdpovědětVymazat