pátek 4. prosince 2015

Kosmetické nákupy -podzim 2015- Maru

Ahojky holky,

dneska je čas na nákupní článek za poslední tři měsíce, a to září, říjen a listopad. Tyhle poslední měsíce jsem moc věcí nekupovala "jen tak, protože se mi líbily", ale spíš jsem si pořídila náhradníky za již spotřebované výrobky. I když pár věcí pro radost se v mém nákupním seznamu taky našlo.


Začínám tím praktickým, co jsem už potřebovala a to s vlasovou péči. Při výběru padla volba na značku Bione. Tuhle značku mám velmi ráda, a když už Radu vychválila řadu na vlasy Cannabis, musela jsem ji vyzkoušet i já. Zatím jsem je testovala párkrát, ale jsem nadšená. Tak krásné vlasy jsem už dlouho neměla. Od značky Bione tu mám ještě jeden výrobek a to krém na ruce s vůní levandule. Levanduli miluju a teď na podzim a v zimě je třeba o namáhané ruce více pečovat, tak tento krém byla jasná volba.


Další část nákupu zahrnuje péči o tělo ve formě levandulového sprchového oleje Saloos. Mám problém s mazáním těla po koupeli a v zimě je to se mnou ještě horší. Proto volím sprchové oleje, které tělo krásně hydratují bez potřeby dalšího mazání. Na tělo jsem si pořídila ještě tělové mléko z podzimní limitky Balea s vůní Frozen Breeze - malina a fialka. A i poslední pečující výrobek z této fotky je z drogérie DM a to EOS balzám na rty. Nikdy jsem ho neměla, moc balzámy nepoužívám, ale nějak jsem po něm zatoužila :-D


Z pečující kosmetiky tu mám ještě dva nové výrobky a to micelární vodu Sebium od Biodermy. Tohle je pro mne nejlepší micelárka vůbec a vydrží mi vždycky skoro 3/4 roku, proto jsem se k ni zase vrátila. Při akci 1+1 jsme si s kamarádkou koupily každá jednu, což se vážně vyplatí. A poslední pečující výrobek je krém na nohy značky Ultra Soft, který jsem zase koupila v Polsku, který stál v přepočtu asi 20 Kč. Krém ještě nemám pořádně otestovaný, ale svoje dojmy Vám určitě někdy napíšu.


Ani tentokrát při mých nákupech nechyběly laky na nehty. V Polsku jsem si koupila laky na nehty jejich značky Ingrid a to ve dvou odstínech - růžovomalinovém - 128 a středně modrém - 547. A třetí z nových laků je matný lak od Gabrielly Salvete v odstínu 03 Eleganza.


 A to pro většinu nejzajímavější - dekorativka. První z ní je pastelka na rty od Gabrielly Salvete v odstínu 02 Kiss kiss. Tuto krásnou tužku na rty jsem dostala od Radu a úplně jsem se do ní zamilovala, což si můžete přečíst v recenzi, která už před časem na blogu byla. V říjnu jsem také byla nakupovat v Sephoře, kde jsem kromě dárků na Vánoce, pořídila dvě věci pro sebe. Původně jsem si šla pouze pro tekuté linky Aqua Liner od MUFE, v odstínu 13, což je černočerná barva. Tyto linky jsem nedávno spotřebovala a vydržely mi rok. A protože jsem s nimi byla nadmíru spokojená, pořídila jsem si je znovu. K linkám jsem do košíčku přihodila i Sephorácké trio bronzeru, tvářenky a rozjasnovače v odstínu 02 Medium. Na tento produkt jsem ještě nešáhla, protože jsem si pořád nebyla jistá, jestli ho někomu nedaruji, ale nakonec jsem mu propadla a už je můj. A poslední výrobek je naopak z velmi laciných vod a to ze sortimentu značky Essence a to tekutou rtěnku z podzimních novinek. Zvolila jsem světle růžovou barvičku 01 colour party


Vlatně ještě nekončíme, ještě tu mám fotku s pár výrobky, které jsem při hromadném focení nějak vynechala. Většina z nich je od značky Dermacol a taky tu mám ještě jeden kousek značky Ziaja a Schauma. Při poslední návštěvě Prahy, jsem navštívila i obchůdek značky Dermacol, který najdete v nákupním centru Palladium. Byla jsem nadšená při pohledu na jejich celý sortiment a opravdu bylo z čeho vybírat. Po dlouhém uvažování jsem si odnášela můj oblíbený Truffle makeup, který mám už ve třetím balení, expresní odlakovač a také lak na nehty z nové kolekce v odstínu 12 Fairy Stardust. Od značky Schauma jsem opět šáhla po silver šampónu, protože ten poslední jsem už spotřebovala. A protože mne nebaví už utrácet za drahé antiperspiranty, vrátila jsem se k ověřenému Ziaja Blocker, který jsem měla už několikrát a opravdu funguje. Stojí asi 50 Kč a opravdu se vyrovná Rexoně Maximum Protection.


Co říkáte na moje podzimní nákupy? Máte vyzkoušený některou z mých novinek? 

M.

18 komentářů:

  1. Z toho co jsi vyzkoušela jsem zatím nic neměla, ale chystám se na pastelku od Gabrielly a ten Dermacolí lak je krásný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od zítřka je v Rossmannu akce, že při nákupu u Gabrielly nad 129 Kč si můžeme koupit lak za zvýhodněnou cenu 29 Kč, takže pokud po pastelce toužíš, jdi teď do ní. Já si určitě ještě pořídím další odstín.

      Vymazat
  2. Mám tělovou emulzi od Balei a nádherně voní, ještě ze stejné řady mám i sprchový gel a tekuté mýdlo. Silver šampon od Schaumy je výborný a za pár korun, jiný už nekupuji a stejně tak nekupuji jiný odlakovač než ten od Dermacolu:-) Moc se mi líbí trio od Sephory, dobře, že sis ho nechala, vypadá krásně:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně ti tak sedí ten odlakovač Dermacol? Já mám Dermacol hodně ráda, ale za mne se ten odlakovač moc nepovedl. Příjde mi, že hrozně smrdí - vážně je ten pach odlakovače cítit hodně silně. Na to nejsem u mé obvyklého odlakovače Isana zvyklá.

      Vymazat
  3. Lak od Gabrielly Salvete vypadá moc hezky. Tu matnou kolekci jsem ještě nezkoušela, ale asi si taky nějaký pořídím ,odstíny mají moc hezké
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  4. Ty Ingrid laky jsou moc hezký!! Od této značky žádný nemám :-(

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevím, jestli jde ta značka koupit i u nás. Já jsem si je koupila v parfumerii v Polsku.

      Vymazat
  5. Mmm zaujaly mě MUFE linky, tu značku totiž miluju. Teď mám od nich nově stíny a jsou bezkonkurenční! Měla jsem eos, ale moc mě nezaujal. Balení je ale super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To plně chápu, že MUFE miluješ. A já miluju ty linky! Vyzkoušela jsem jich mraky a tyhle jsou bezkonkurenční. Mi ten Eos hlavně hrozně pěkně voní, mám ho na skříňce v obýváku a mám ho na takové to běžné mazání.

      Vymazat
  6. Moc se mi líbí laky na nehty, mají krásné odstíny. Toto trio od Sephory mám taky a jsem s ním maximálně spokojená, všechny tři části jsou výborně pigmentované :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem to trio začala taky používat a zatím jsem moc spokojená.

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, já si jdu zítra pro nějaký další odstín :-)

      Vymazat
  8. Biodermu micelarni vodu mam velice rada. Tekutou rtenku od essence v tom samem odstinu mam a jsem velice spokojena.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bioderma je moje stálice, kterou kupuju dost často. A ta Essence rtěnka je fajn, zrovna chystám článek levný vs. drahý a určitě se tam objeví.

      Vymazat
  9. Na značku Bione se chci vrhnout a vyzkoušet nějaké produkty. make up Dermacol Truffle mě láká ale prý se hodí spíše na sušší pleť, což je u mě naopak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bione je skvělá značka! Všechno, co jsem zatím měla mi sedlo. Co se týče Truffle makeupu, pokud máš mastnou pleť, tak si jej vážně nekupuj. Budou to vyhozené peníze.

      Vymazat