sobota 26. prosince 2015

Čokoládové mámení s Too Faced Chocolate Soleil

Krásný druhý svátek vánoční,

dnes vám přináším recenzi na svého čokoládového miláčka, který dělá můj obličej štíhlejší, zdravější a celkově krásnější. Řeč bude o matném bronzeru Chocolate Soleil od mé stále oblíbenější značky Too Faced. Po čokoládce v podání paletky Chocolate Bar (recenze zde), bylo u mě pouze otázkou času, kdy podlehnu dalšímu produktu vonícím po čokoládě. Jelikož obličej konturuji denně byl pro mě slavný bronzer jasnou volbou.


Bronzer koupíte zabalený v krásné papírové krabičce černo-zlaté barvy. Samotný bronzer má zlatý, velice bytelný plastový obal ve tvaru „Fidorky“. Balení je kvalitní, odolné a dobře drží.Přesto jde otevřít snadno a bez zlámaných nehtů. Moc se mi líbí plastické 3D orámování kolem dokola a vytlačený reliéf Too Faced. Působí to na mě luxusně a originálně. Balení je tedy na jedničku a nemám mu absolutně co vytknout.


Jednou z impozantních charakteristik tohoto bronzeru je pochopitelně jeho vůně. Ta je jemná sladce kakaová. Není tedy vyloženě čokoládová, ale po kakau voní krásně. Musím říct, že si tu vůni při každé aplikaci vyloženě vychutnávám a moc se mi tento detail líbí. Musím pochválit i ostatní vlastnosti jako je např. konzistence. Ta je vyloženě sametová a jemně mletá. Když budu přehánět, tak úplně cítíte jak vás ta jemnost hladí po tváři. Opravdu jsem zatím tak skvělou konzistenci u bronzeru neviděla. Díky tomu se bronzer skvěle nanáší, protože vůbec nepráší, krásně se roztírá a v případě potřeby také jednoduše vrství. Samozřejmostí je, že nehrudkuje, nedělá fleky, ale vytvoří přirozeně vypadající kontury obličeje.


Co se týká barvy, tak je bronzer dostupný ve třech odstínech, od nejsvětlejšího light/medium (Milk Chocolate), přes střední hnědou medium/deep až po nejtmavší odstín deep/tan (Dark Chocolate). Jelikož nejsem vyloženě světlý typ, rozhodla jsem se, že půjdu střední cestou a zvolila jsem odstín Medium. A chybu jsem rozhodně neudělala, neboť odstín mi výborně sedí i tím, že mám teplý podtón. Je to krásná přirozená  matná hnědá s již zmíněným teplým podtónem. Pro někoho možná až moc, mě však sedí výborně. Nijak do oranžova však nejde, to se zase nebojte. Jinak mi odstín nějak tmavý nepřijde, spíše naopak. Teď na chladnější období, kdy jsem světlejší mi sedí skvěle a když potřebuji tak „přitvrdím“ vrstvením.


Pigmentace je skvělá. Není teda přehnaně pigmentovaný, ale dostatečně na to aby se s ním hezky a jednoduše pracovalo a tak to podle mě má vypadat. Výdrž je bez debat celodenní. Během dne se nikam nehne, intenzita neklesá a večer ho odličuji ve stejném stavu jak jsem ho ráno nanesla. Takže paráda.


Celkové hodnocení – 5/5

Značka: Too Faced
Hmotnost: 10 g
Cena: cca 780 Kč
Dostupnost: parfumerie Sephora

Myslím, že plný počet bodů jste mohly čekat. Bronzer je jednoduše skvělý a já si už bez něj nedokážu představit denní líčení. Nejen že krásně vypadá, kakaově voní, ale především má božskou konzistenci, je hezky pigmentovaný a drží celý den. Pro mě je to zkrátka ideální produkt na konturování. Někoho bude asi odrazovat vyšší cena, ale vzhledem ke kvalitě za to stojí. Navíc s 20% slevou se dá sehnat už kolem 600 Kč. Navíc když zvážím, že ho pravidelně používám už 3 měsíce a nejde poznat, že by něco ubylo, tak věřím, že i dlouho vydrží. Dle mého se teda investice rozhodně vyplatí. Za sebe ho všem vřele doporučuji!

Máte zkušenost s Chocolate Soleil? Co na něj říkáte?

Radu





26 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Bronzer je úžasný, žádný jiný teď nepoužívám :D

      Vymazat
  2. Zkušenost s ním nemám, ale vypadá tedy parádně.. Bronzery jsem si poslední dobou hodně oblíbila. Na to, že je to Too Faced, tak se mi nezdá ani nějak šíleně drahý... Za podívání určitě stojí :)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si bronzery oblíbila asi tak před 2 lety a od té doby jsou součástí každého mého líčení, nedám na ně dopustit. A tento TF je můj miláček, je úžasný. Cena mi taky přijde v pohodě :)

      Vymazat
  3. Osobně si myslím, že je to jeden z nejlepších bronzerů vůbec. Mám tu světlejší verzi, nicméně pěkně mi sedne i v létě a pro světlejší typy je to skvělá volba. :) Ačkoliv mám i jiné bronzery, používám převážně pouze tento a vůbec neubývá. Myslím, že cena vůči obsahu a tomu, jak nijak nemizí, je vlastně krásná. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím naprosto souhlasit ;-) Taky mé ostatní bronzery odsunul do ústraní, protože u mě jasně vede na plné čáře. Cena se mi osobně zdá taky fajn, ale věřím, že pro někoho to může být moc. Každopádně stojí za každou korunu :)

      Vymazat
  4. Vypadá dokonale:-) Too Faced je značka, která mně láká víc a víc, už jen ty úžasné obaly..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obaly mají fakt promakané a navíc ten obsah je fakt top. Pro mě je Too Faced jedna z nejoblíbenějších značek vůbec :)

      Vymazat
  5. Úto čokoládovú kolekciu mám veľmi rada. Som rada, že si s produktom spokojná až na 5 hviesdičiek :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  6. Vypada moc dobre, se znackou Too Faced zkusenosti nemam, ale jejich produkty me lakaji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakmile jednou vyzkoušíš, tak pravděpodobně jejich kosmetice podlehneš a budeš chtít víc a víc :D Alespoň já to tak mám :)

      Vymazat
  7. To balení je nádherné. Já sice bronzer nepoužívám, ale ráda bych ho aspoň očichala, ta vůně musí být skvělá :D
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůně je dokonalá, jen je škoda, že Too Faced není ve všech Sephorách, proto i to očichání a vyzkoušení může být docela problém. Každopádně stojí za to!

      Vymazat
  8. Vypada vazne dobre.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  9. Krása!!!! Už jen kvůli tomu balení to moc chci! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je nádherné viď? Sama se jím vždy kochám, jak je ten obal dokonalý :)

      Vymazat
  10. Zkušenost bohužel nemám, ale vypadá vážně skvěle, takže bych ho moc ráda vyzkoušela! :) A to balení...je taak nádherný! ♥
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  11. mně se vždy moc líbí jejich krásná balení :) cena je to tedy opravdu vyšší, ale člověk si zase nekonturuje obličej třikrát denně, že :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Já hopoužívám cca 5x týdně už přes ty 3 měsíce a téměř není vidět úbytek, takže se podle mě rozhodně vyplatí.

      Vymazat
  12. Achjo, budu si ho muset konečně pořídit! Je úžasný a s každou recenzí se v tom utvrzuji. Ještě ho nemám a už ho miluji :D Asi vážně je už čas ho brzo přivítat do mé sbírky.. :D

    OdpovědětVymazat