sobota 12. prosince 2015

Oblíbená dekorativka podzimu a zimy 2015 - Radu + vyhlášení soutěže o Dermacol balíček

Ahojky holky,

dnes vám přináším své dekorativní favority, které jsem si oblíbila jak během podzimu, tak na ně nedám dopustit ani teď na začátku zimy. Sešlo se mi zde od každého něco, tedy jak na tvář, rty tak i oči. Nebude ten úvod zbytečně okecávat a jdeme rovnou na to.


Nikdy jsem moc nebyla příznivcem bází pod make-up, ale když jsem vyzkoušela tuto Lasting Finnish od Rimmelu, tak si bez ní nedokážu představit své líčení. Báze není ta klasická gelová (silikonová), ale spíše krémová. Právě díky konzistenci můžu bázi používat každý den bez toho, aby mi zanášela či ucpávala póry. Báze pleť krásně vyhladí, zjemní a pokud mám nějaké suché místa či šupinky, tak je minimalizuje a zajistí, že se mi make-up v neusadí. Trochu vyplní i póry, ale nečekejte, že je úplně vyzmizíkuje. Mám pocit, že pleť i rozjasní a hydratuje. Make-up se mi pak krásně nanáší, vydrží déle matný a celkově mu báze prodlouží výdrž. Za mě tedy maximální spokojenost.


Velmi jsem si oblíbila nový korektor Camouflage od Essence. Obsahuje dva odstíny, jeden světlejší a jeden tmavší. Přiznám se, že používám hlavně ten tmavší protože ten světlý je na mě až moc světlý. Korektor je krásně krémový, hezky kryje nedokonalosti, aniž by je zvýraznil a navíc má i super výdrž. Podle mě je fakt super.


Ani přes chladnější měsíce se neobjedu bez bronzeru. Momentálně všechny zastínil Chocolate Soleil od Too Faced. Po čokoládě vonící bronzer jsem chtěla už dlouho a jsem ráda, že jsem se konečně odhodlala si jej pořídit, je totiž naprosto úžasný. Více vám nebudu prozrazovat, protože co nevidět si budete moct mé dojmy z něj přečíst v recenzi.


Líčení očí jsem poslední dobu moc nedala. Proto jsem volila stín se kterým se jednoduše pracuje, má univerzální barvu a přesto oko zvýrazní. Tím se pro mě stal stín v odstínu Yukon od Carga. Nejen, že má stín unikátní plechový obal, ale ta barva je naprosto dokonalá. Klidně stačí nanést tento stín a hotovo. Vypadá krásně i úplně sám. Barva je to taková zastřená hnědo-bronzová s taupe nádechem. No zkrátka nádhera. Je úžasně pigmentovaný, máslový a pracuje se s ním jedna radost.



Líčení oči bych však nebylo kompletní bez linky a řasenky. Co se týče linek, tak jsem si teď moc oblíbila tužku Botanical od Yves Rocher v úžasném odstínu Brune Ecorce, což je třpytivá tmavší hnědá, která na oku vypadá božsky. Tužka je hezky měkká, krásně kreslí a až zaschne, tak se vůbec nehne. Já mám většinou problém s obtiskováním, ovšem u tohoto odstínu se mi to nikdy nestalo. Za mě paráda.


Řasenky většinou dost střídám, avšak teď mi dělá největší službu nová řasenka Devilash od Dermacolu. Na řasenku jsem četla zatím samé kladné ohlasy a musím souhlasit, že oprávněně. Sice mi trochu trvalo, než jsme se skamarádily, ale když jsem vychytala aplikaci, tak mi dělá nádherná řasy. Ty jednak nadzvedne, natočí a dodá objem, který je opravdu výrazný. Tak jak to mám ráda. Řasy zvýrazní, pročeše a také lehce prodlouží. Nijak se neobtiskává, nemaže a neopadává. Rozhodně jedna z nejlepších řasenek od Dermacolu, kterou jsem vyzkoušela.


Na rty jsem nejvíce používala dva přípravky a oba ve vínové barvě. Tím prvním je „máslo“ na rty Chubby Lips od Gabrielly Salvete v odstínu Chocolate. Rtěnka v tužce má jednak nádhernou zastřenou vínovou barvu, která není moc řvavá, ale tak akorát výrazná. Rty navíc vyhladí, zvláční a hydratuje. Navíc i solidně drží. Druhým oblíbencem na rty se pro mě stala tekutá rtěnka od Essence v červeno-vínovém odstínu 06 make a statement. Rtěnka je bezvadně pigmentovaná, krásně voní a nejen, že dodá rtům lesklou barvu, ale navíc o ně pečuje a hydratuje po dlouho dobu. Však jsme je už vychvalovaly zde.



Co na mé oblíbence říkáte? Na co nedáte v poslední době dopustit Vy?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Na závěr je na čase vyhlásit výherce o tento krásný vánoční set zn. Dermacol obsahující čistící micelární vodu, řasenku Magnum a krásnou růžovou kosmetickou taštičku. Těší nás, že jste se do soutěže hojně zapojily, bohužel výherce může být pouze jeden a tím se stává - Barunka Svejkovská. Baruš gratulujeme a prosím ozvi se nám s adresu na email. Ostatní nemusí smutnit, protože soutěží máme nachystáno více než dost :) 



Radu



24 komentářů:

  1. Ani jeden z těchto produktů jsem nezkoušela, takže dobrý tip do budoucna :-) Zejména ten make-up vypadá dobře.. :-) Bronzery jsem si také hodně oblíbila. Dříve jsem je vůbec nepoužívala a nechápu to ^^ Oblíbený mám od Inglotu a teďka jsem hodila do košíku i od Miss sporty, potřebovala jsem nutně dva body na dm kartičce a byl asi za 44.-.. Je složený ze dvou odstínů a je vážně parádní! .. Za pár korun hodně muziky :-)

    Vítezce gratuluji :-)
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On to není make-up, ale báze pod něj. Já kdysi taky bronzery vůbec nepoužívala a poslední roky na něj nedám dopustit. Tento od TF je pro mě zatím nejlepší co jsem vyzkoušela. Docela se divím, že ten od Miss Sporty je tak dobrý. Mě z těch levnějších hodně vyhovoval od NYC.

      Vymazat
  2. Gratuluji vítêzce.
    Báze nepoužívám vůbec, příjde mi to zbytečné.
    Tužku YR jsem držela v ruce, že ji koupím a pak sii to rozmyslela.....teď mě to mrzí:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem báze nikdy nepoužívala, ale tato byla součástí setu s make-upem, tak jsem jí vyzkoušela a musím uznat, že jde poznat rozdíl. Občas mám pleť ráno sušší a šupinkatou a tato báze jí dokáže vyhladit a dodat něco navíc. Já si tuto tužku oblíbila natolik, že si přikoupila další odstíny a jsou rovněž super. Je krásně měkká, dobře kreslí a drží celý den.

      Vymazat
  3. Devilash vyzerá naozaj atraktívne. :) zaujímalo by ma, aku ma kefku. Inak, gratulujem vitazke

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju novú adventnú GIVEAWAY o knihu ako si vyrobiť Anjelikov

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kartáček jsem vyfotila, stačí se jen dobře podívat. Je klasický štětinkový, dobře se s ním pracuje. Řasy úžasně natočí a dodá objem. Za mě nejlepší řasenka od Dermacolu.

      Vymazat
  4. Ani jeden produkt jsem zatím nezkoušela, ale už dlouho si chci pořídit Chubby Lips, teď je na ně tuším v Rossmanu akce, tak snad nějaký vyzkouším :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chubby Lips vřele doporučuji, je to super produkt. No pokud mají akci, tak je třeba jí využít. Že bych si pořídila další odstín? :D

      Vymazat
  5. Tekuté rtěnky od Essence jsem si taky hodně oblíbila a totéž bych mohla říct o Chubby Lips od GS:-)No a tu bázi od Rimmelu chci vyzkoušet, určitě bude levnější než ta Dermacolácká, kterou teď používám, tak aspoň porovnám rozdíly:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že máme stejné oblíbence, alespoň je vidět, že jsou ty produkty fakt dobré. Zkoušela jsem obě báze a můžu ti říct, že ta Rimmelácká je pro mě lepší. Je krémová, příjemná na pleti a nejen, že jí vyhladí, ale také zjemní a vyživí. To Satin Base neumí.

      Vymazat
  6. Bázi pod makeup taky nepoužívám, ale když to tak čtu, tak jí možná zkusím :)

    www.letmemakeawish.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Líbí se mi Cargo. Na ty GS čubíky jsem se dívala, já nevím, přijdou mi moc světlé. Ale jinak mají pěkné odstíny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten odstín od Carga je boží. Je univerzální, dá se použít klidně samotný a vypadá skvěle. Mě pigmentace Chubby Lips od GS dostačuje, nějak přehnaně světlé mi nepřijdou. Ono se musí počítat s tím, že to je v prvé řadě spíše pigmentovaný balzám než rtěnka, takže plné krytí ani nečekám ;-)

      Vymazat
  8. Chubby lips od GS ve stejném odstínu je také můj podzimní oblíbenec :)

    Christmas Giveaway

    OdpovědětVymazat
  9. Těším se na recenzi Too Faced :) Už mooc dlouho pokukuji po tomhle bronzeru...takže, že by konečně,....?? :D

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad ti recenze na něj pomůže při rozhodování. Za mě ho ale vřele doporučuji, nejlepší bronzer, který jsem vyzkoušela :)

      Vymazat
  10. Tak gratuluji a na recenzi bronzeru už se těším. blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  11. Yukon je dokonalý! Taupe odtiene sú moje topky, hlavne pri líčení očí a na nechtoch :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na očích vypadá úžasně, proto jsem ho používala praktiky denně. Když jsem nevěděla co na oči, tak jsem vždy sáhla právě po něm :)

      Vymazat