středa 30. prosince 2015

Rozmazlujte se kosmetikou Soaphoria

Krásný středeční den přeji,

blíží se nám konec roku a jistě se mnohé z vás chystají na Silvestrovský večírek či jinou formu oslavy, kde chceme jako správné ženské jistě dobře vypadat. Aby ty krásné šaty co si plánujete vzít na sebe co nejvíce vynikly, je zapotřebí mít hladkou a zářivou pokožku. K tomu vám hravě dopomůžou dvě tělové zkrášlovadla slovenské značky Sopahoria, které vám dnes představím.


Kdo tuto kosmetiku nezná, tak jen uvedu, že se jedná o mladou značku organické a přírodní kosmetiky, která je 100% vegetariánská, netestovaná na zvířatech, ekologicky balená a také ručně dělaná. Pyšní se tak řadou propriet, které maximálně oceňuji. Já už od nich vyzkoušela poměrně dost produktů a můžu vám říct jedno – jakmile jednou vyzkoušíte budete lapeni do spletité sítě omamných vůní, rozkošného balení ba co víc, naprosto dokonalých účinků na těle a pohlazení na mysli.

Soaphoria  tělový peeling Mléčné potěšení – 255 ml,  225 Kč


Začnu tělovým peelingem, který je naprosto dokonalý a rozhodně jen musíte mít. Za prvé vás dostane efektní, praktické a řekněme trochu retro balení, které je tvořeno skleněnou „zavařovací“ dózou, která se otevírá na boku pomocí kovových západek. Mě si balení rozhodně získalo. Líbí se mi jednak ten design, ale také oceňuji to, že peeling spotřebuji do posledního zrníčku a poté můžu sklenici znovu využít na něco dalšího.


Po důmyslném otevření víčka vás omámí překrásná skladce mléčná vůně ovoněná kokosem a jasmínem. Peeling voní tak dokonale, že máte až chuť ochutnat. Tak přirozená a realistická vůně to je. Dokonce se uvádí, že zrovna mnou vybraná vůně s názvem Mléčné potěšení je velmi smyslná a má afrodiziákální účinky, které pomohou relaxovat a uvolnit tělo po celém dni. Osobně musím s tímto tvrzením naprosto souhlasit, protože s touto vůní všech stres, napětí a shon mizí jako mávnutím proutku. Ale pokud nejste na sladké, tak věřte, že si v široké nabídce jistě vyberete parfemaci, která vás okouzlí stejně tak jako mě Mléčné potěšení.


Jelikož je peeling založen na olejové bázi, je třeba ho před použitím řádně promíchat, protože se ta olejová složka drží nahoře. Co se týče hrubosti, tak mi přijde konzistence peelingu ideální. Zrníček je v peelingu dostatek na to, aby jste tělo řádně obrousily, ale přitom jsou jemné, takže se nemusíte bát podráždění. Peeling pokožku důkladně zbaví suché kůže a nečistot, ale také jí díky oleji hydratuje, zjemní a dodá na pružnosti. Ty výživa a hydratace je fakt síla. Po opláchnutí totiž na kůži ulpí všechny cenné oleje ve formě „olejového filmu“, tudíž se nemusíte vůbec mazat. Opravdu je kůže jakoby čerstvě namazaná olejem, přesto však není vůbec mastná. Navíc tato výživa je znát ještě i celý další den. Jedině takto dokonalý peeling jako je ten od Soaphoria se vám odmění kůží jemnou, hydratovanou, sametově hebkou a také krásně voňavou. Myslím, že je tedy více než jasné, že peeling zbožňuji a vám ho všemi deseti doporučuji. Dokonce musím říct, že sesadil z první příčky můj do té doby nejoblíbenější čokoládový peeling od Saloos a to je vážení co říci.


Soaphoria tělové suflé Zázračné vánoce – 125 ml, cca 190 Kč


Tělové suflé má balení stejné jako peeling, pouze menší. Popravdě jsem byla maličkostí mazadla dost překvapená, nečekala jsem takhle malé množství. Naštěstí díky konzistenci ho stačí nanášet pouze trochu, takže nemizí tak rychle jak jsem se obávala. Když jsem už nakousla tu konzistenci, tak zůstanu u ní. Suflé značí jemnou a našlehanou pěnu, což i odpovídá pokud ho máte umístěné v místnosti s pokojovou teplotou. Pak je konzistence opravdu našlehaná jako suflé. Já ho však mám položené v koupelně na parapetu, kde často míváme otevřené okno a tudíž podstatně chladněji. To má za následek, že mám suflé dost tuhé a připomíná spíše pevné máslo. To mi však vůbec nevadí, protože jakmile kousíček promnete v dlaních tak se suflé okamžitě rozpouští do tekuté řekla bych až olejové formy. Takže i přes počáteční horší manipulaci se suflé dobře roztírá, po těle prakticky klouže což zajistí dokonale namazané tělo během chviličky.


Vstřebává se dobře, stačí nějaká ta minutka a můžete se obléct bez toho aby se na vás přilepilo pyžamo. Na dotek je pokožka skvěle vyživená, vláčná a maximálně hebká. Navíc míra hydratace je obrovská a věřím, že bude dostačovat i hodně suché pokožce. Zmínit musím samozřejmě také vůni, která je hodně unikátní protože v sobě skloubí šťavnatý červený pomeranč se skořicí. Jednotlivé ingredience se skvěle doplňují a vytváří hřejivou a pozitivní ovocno-kořeněnou vůni, která navodí tu správnou vánoční atmosféru. Vůně je jemná, není přehnaně výrazná, ale drží se na kůži docela dobře. Takže i tento produkt si mě maximálně získal a já už vybírám jakou další vůni vyzkouším příště. Pokud se rády rozmazlujete a máte rády přírodní kosmetiku, tak vám Soaphoria nesmí ve své sbírce chybět.


Znáte značku Soaphoria? Co na ní říkáte? Vyzkoušíte nebo vás nechala chladnou?


Radu 

14 komentářů:

  1. Značku znám, ale ještě jsem nic nezkoušela. Láká mě ten tělový peeling, akorát mi dochází ten můj, takže mám horkého kandidáta, čím ho nahradím. :-) Děkuju za tip! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač. Mě ten peeling nadchl hodně a rozhodě si pořídím další voňavou variantu :)

      Vymazat
  2. Znacka se mi hodne libi, ale jeste jsem nic nezkousela, tak urcite casem uvidime. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že stojí za vyzkoušení. Minimálně ten peeling rozhodně ;-)

      Vymazat
  3. Koukám na to delší dobu, ale nevím... ceny se mi nelíbí :-/ Spíš přemýšlím, že si vyrobím domácí šlehané bambucké máslo pod Beast Loves Beauty. I když je mi jasné, že té vonné kompozice nedosáhnu, protože těch EO ve velké koncentraci se trochu bojím.
    /no nakonec to stejně dopadne, že nic vyrábět nebudu a koupím na zkoušku Soaphorii... :-D /

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, že cena je vyšší, například u suflé se mi zdá za tak malé balení fakt vysoká, ale u těch peelingu mi přijde ok. Např. Saloos stojí kolem 140 Kč a je ho skoro o polovinu méně. Já většinu jejich kosmetiky kupovala v akci, tak mi to tak moc zase nepřišlo.

      Vymazat
  4. Značku Soaphoria mám naozak veľmi rada a neviem si ju vynachváloť. Telové suflé som mala aj ja, ale s inou vôňou a nevedela som si ho vynachváliť. Naozak nádherná vôňa, dobre sa rozotiera a ten pocit po jeho použití bolo za nezaplatenie.

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si jí moc oblíbila. Suflé je příjemné, voňavé a hodně hydratační. To mi teď na zimu fakt vyhovuje :)

      Vymazat
  5. Značku znám, jen ne z osobní zkušenosti. Ale plánuji to změnit, krásné obaly a lákavé varianty vůni dělají svoje:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jí zkus. Stojí za vyzkoušení. Navíc je teď už pár produktů dostupných i na Parfums :)

      Vymazat
  6. Od této značky jsem ještě nic nezkošuela, ale všude slyším samou chválu, takže si asi časem něco pořídím, až zúžím své zásoby :D
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chválu si rozhodně zaslouží a až zredukuješ zásoby, tak jí zkus. Nebudeš litovat :)

      Vymazat
  7. To vypadá zajímavě, slyším o téhle značce poprvé :)

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že o ní budeš slýchat častěji. Začíná být u nás lépe dostupné a také dost oblíbená. Však má taky proč :)

      Vymazat