pátek 18. prosince 2015

Listopadové nákupy 2015 - Radu + vyhlášení vánoční TF soutěže

 Krásné ráno holky,

jelikož vás nákupní články hodně baví, tak vás nemůžu ochudit o ukázku toho, co mi přibylo nové ho v kosmetickém stolku a šatníku za měsíc listopad. Navíc na konci článku se dozvíte kdo vyhrál krásný balíček z naši vánoční Too Faced soutěže. 


Začnu největší radostí a rovněž nejdražší položkou, kterou se stala má vytoužená paletka Too Faced Le Grand Palais. Samotnou recenzi včetně fotek již byla zde, takže nebudu její krásy znovu opěvovat. Jen řeknu, že jí miluji a jsem neskutečně ráda, že jsem jí sehnala.


Znovu jsem objednávala pár drobností na e-shopu yves-rocher.cz Jelikož jsem si maximálně oblíbila dlouhodržící tužku Botanical, tak jsem si přikoupila další dva odstíny a to 04 Prune Pivoine a 08 Bleu Volubilis.. Jelikož mi dochází transparentní pudr, tak jsem na zkoušku vzala Sypký sametový pudr, tak uvidíme jak se osvědčí. Toaletní vodu L´eau Moment de Bonheur jsem dostala jako dárek za další nákup a jsem za to moc ráda, neboť krásně jemně a přitom svěže voní. Přesně jak mám ráda. Navíc má super výdrž.


Neodolala jsem ani slevám na eshpu Elnino.cz a přihodila do košíku dva odstíny Maybelline Color Tattoo. Když byly asi za 55 Kč, tak vážně nešlo odolat. Jelikož mi už vyschl oblíbený hnědo-bronzový odstín On and on Bronze, musela jsem si ho pochopitelně koupit znovu a hnědo-šedý odstín Permanent Taupe se mi taktéž moc zalíbil. Konečně jsem si pořídila první rtěnku od Bourjois a zvolila jsem řadu Paris Shine Edition Lipstick, což by měly být lesklé hydratační rtěnky. Na zimu jsem nemohla zvolit jiný než vínový odstín 25 Mauve Tabloid. Dále jsem v eshopu narazila na metalický lak Rimmel Crush za směšných 24 Kč, tak jsem ho do košíku přihodila taky.


V drogérii jsem si v listopadu pořídila pouze dvě věci a to nové odstíny linek ve fixu Liquid Eyeliner od Gabrielly Salvete. U nás v Rossmannu probíhala akce 1+1, proto jsem si vzala hned oba odstíny. Ten jeden je tmavě petrolejový a druhý tmavě hnědý. Více o nich vám prozradím v recenzi.


A abych nezapomněla, tak mi taky dorazil balíček z ebay obsahující set miniatur CargoVintage Escape. Set čítá 5 kousků – rtěnku v přirozeném tělovém odstínu Dubai, nádherný hnědo-bronzový stín Yukon, růžovou tvářenku, řasenku Bali a bázi pod rtěnku. To vše zabaleno v retro kufříku.


Z kosmetiky to je vše, proto se přesuneme k oblečení a doplňkům. Ani v listopadu jsem si neodpustila nákup na mém oblíbeném Zootu. Koupila jsem si dlouhý vzorovaný modro-bílý cardigan zn.Haily´s. Od stejné značky jsem si pořídila také hnědý rozevlátý cardigan semišového vzhledu. Abych těch svršků neměla málo, tak mi padl do oka také melírovaný šedo-modrý volnější svetr Vero Moda. Všechny svetříky jsou moc příjemné a velice jsem si je oblíbila.


Na Bonami.cz jsem si pořídila tyto úžasné hodinky Marc Coblen. Hodinky jsou originální a specifické v tom, že balení obsahuje kromě kvalitního ciferníku z nerez oceli a minerálního skla, také dva pásky, jeden kožený a jeden silikonový a také dva výměnné ozdobné nástavce. Jeden je hladký v barvě růžového zlata a druhý je zdobený Swarovski krystaly. V jednom kroku, tak můžete hravě měnit design podle chuti a máte tak ne jedny hodinky, ale rovnou čtvery. Hodinky jsou krásně zpracované, výrazné a hodně mohutné. Přesně tak jak mám ráda.


Po dlouhé době jsem také zamířila do Gatu a byla jsem příjemně překvapena solidním výběrem a kvalitním zbožím. Na první pohled mě zaujaly kárované košilové šaty, které jsem si také odnesla. Jsou z opravdu hezkého, teplého materiálu a zatím na ně sklízím samé pochvaly, takže je považuji za super kup.


A co by to byl za měsíc, kdybych nenavštívila také botovo.cz Tam jsem si koupila nádherné semišové kozačky tmavě modré barvy španělské značky Xti. Vínová kabelka si mě získala na první pohled, takže i ona zamířila ke mně domů.


Poslední kousek který vám chci ukázat je můj nový kabát zn. Vera Ravenna, který má volnější áčkový střih, netradiční melírovanou barvu, jelikož se skládá z barvy smetanové, žluté, fialkové a tmavě modré. Je to opravdu jedinečný a neokoukaný kousek. Kupovala jsem ho za zlomek ceny na Rozbaleno.cz.


A to je za listopad z mých nákupů vše. Co se vám zalíbilo?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Chvíle napětí je zde, protože je na čase vyhlásit šťastlivce, který od nás dostane vánoční dáreček v podobě limitované sady Too Faced. Předem Vám musíme poděkovat za úžasnou účast a vůbec za to, že zde stále chodíte, komentujete a posouváte nás neustále kupředu. Bez vás by to nebylo ono! Děkujeme.


Jelikož jste soutěžily na všech našich platformách, tak bylo komentářů opravdu dost. My je daly všechny dohromady a random vylosoval čtenářku Beauty Maniac. Gratulujeme! 

Radu

27 komentářů:

  1. Nejlepsi je nákup na Elnino. Obleceni a boty jsou taky super. Krasne Vánoce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsem ráda, že se nákupy líbí. Tobě taky přejeme krásné Vánoce :)

      Vymazat
  2. Same krasne veci! Kosilo-saty jsou pecka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Marti. Když jsem šaty uviděla, tak mi hned bylo jasné, že musí být moje. Nejen, že hezky vypadají, ale jsou i z příjemného a hřejivého materiálu, takže na zimu jako dělané ;-)

      Vymazat
  3. Černo-červená košile je krásná, ta se mi teda líbí moc. Pak i boty a kabelka :) Taky jsem o víkendu dělala objednávku na YR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou košilové šaty a jsou fakt perfektní. Moc jsem si je oblíbila. Boty miluji a celou zimu je asi nesundám. Modrá je totiž moje barva :D Tak se pak pochlub co hezkého sis od YR objednala, ať se taky můžu pokochat ;-)

      Vymazat
  4. wau, krásne rúže, a tá paletka! :) hodinky, čižmičky a kabátik by som brala hneď :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paletka je srdcovka, jsem ráda, že jí mám. A ostatní věci zrovna tak :D Těžko vybrat jeden kousek, který mi ten měsíc udělal největší radost.

      Vymazat
  5. Úžasné nákupy:-) Paletku Too Faced jsem obdivovala už v recenzi a moc se mi líbí i ty košilové šaty a kozačky a kabelka:-) A zalíbil se mi i nákup z Elnina, hlavně oční stíny Color Tattoo za takovou cenu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, za tu cenu jsem tam CT nemohla nechat. Navíc jsem zrovna potřebovala náhradníka za již vyschlý bronzový odstín.

      Vymazat
  6. Boty a kabelka- TOP :-) Gratuluji vítězce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Míšo. Já si na Botovo.cz vždy vyberu. Mají krásné, kvalitní kousky za super ceny. Nakupuji tam fakt ráda :)

      Vymazat
  7. Super novinky, vybrala jsi opravdu nadherny odstin rtenky :) A vyherkyni gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty kárované šaty jsou boží, teď na zimu ke kozačkám a teplým punčochám ideální. Asi se na ně taky skočím mrknout, vyzkoušet a popřípadě koupit, děkuji za tip! :) A ten nákup na Elnino? Ani se nedivím, že jsi neodolala, ty ceny jsou fakt super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Peti, pokud na ně narazíš, tak určitě vyzkoušej. Na těle jsou fakt nádherné a navíc strašně příjemné. Na toto období jako dělané :)

      Vymazat
  9. Nádherný kousky,teda až na ty boty,mě vadí ty zatý zipy,jinak vše krása :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ony ty zipy jsou pouze výrazný prvek a mě se líbí. Kozačky se jím neotvírají :D Ale beru, že to není vkus každého.

      Vymazat
    2. To určitě,každý má jiný vkus. U mě by ty zipy neprošly a už vůbec ne,když nejsou funkční,protože bych do kozaček a kotníkových bot,který jsou bez zipu prostě nohu nenarvala,protože mám vysoký nárt a málokterý boty mi na noze sedí ;)

      Vymazat
  10. Ty hodinky jsou úžasné :)
    www.letmemakeawish.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Hodinky vypadaji uzasne.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2015/12/giveaway-4.html

    OdpovědětVymazat
  12. Z oblečenia ma najviac zaujali kárované šaty, lebo takýto kúsok by som si rada zaobstarala aj ja.
    Kozmetika je už o inom, tam ma toho zaujalo viac. Rozhodne ti troška závidím paletku TF, pretože je krásna a túto značku mám veľmi rada, ale zasa si hovorím, že podobných odtieňov mám už v zbierke dosť. Chválim aj nákum Color Tattoo, hlavne odtieňa Permanent Taupe, ktorý je mojou jednotkou, i keď mu práve stúpa na päty nádherný telový odtieň Créme De Rose z kolekcie Creamy Mattes. Dlho som po ňom túžila a už ho mám, takže sa z neho poriadne vytešujem :)
    Krásne sviatky.

    OdpovědětVymazat