čtvrtek 24. prosince 2015

Top a flop 2015 - to nejlepší a nejhorší tohoto roku

Ahoj holky, krásný Štědrý den Vám všem,

i dnes na Štědrý den máme pro Vás připravený článek, ale než k němu dojdeme je ještě na řadě přání ... Chceme Vám popřát krásné prožití svátků, plných odpočinku a pohody. Doufáme, že si volno náležitě užijete, odpočinete si od práce a školy a hlavně načerpáte plno nových zážitků. Samozřejmě se už těšíme až se nám pochlubíte tím, čím Vás Ježíšek obdaroval :-)


Rozhodly jsme se, že dnes Vám připravíme bilancující článek, ve kterém si ukážeme nejlepší a naopak nehorší produkty, které v roce 2015 skončily v našich kosmetických sbírkách. Abych řekla pravdu, výběr toho nejlepšího byl opravdu složitý, protože těch fajn věcí byla opravdu spousta. Naštěstí propadáků a zklamání nebylo takové množství a vzpomněly jsme si jen na pár výrobků, které nám nesedly.

Top 2015


Too Faced - Chocolate Bar

Když jsme začaly přemýšlet o prvním objevu, hned nám oběma padla na mysl tato krásná paletka očních stínů. Paletka obsahuje 16 krásně pigmentovaných stínů, které kromě čokoládové vůně mají i čokoládovou chuť. Stíny jsou na očích krásně syté, dobře se nanáší i se dobře mezi sebou blendí. Výdrž je na očích celodenní. Výhodou téhle paletky je to, že z ní vykouzlíte jak jemné, decentní líčení, tak i něco výraznějšího na párty. 


Gabriella Salvete - Chubby Lips

Tato podzimní novinka od GS si nás taktéž obě získala. Pastelky vybarví Vaše rty dobře pigmentovanou avšak spíše "leskovou barvou". Nejen ale že rtům dodá barvu, ale také je hydratuje. Navíc má ze všech námi vyzkoušených pastelek nejlepší výdrž na rtech a to bez jídla cca 3 hodiny. Tyhle pastelky s krásnou "ovocnou" vůní si nás získaly všemi svými benefity a řadíme je mezi to nejlepší z drogerie. 


Essence - All about rose palette

Upřímně řečeno - nikdy jsem ke stínům z drogerie neměla důvěru, většinou nebyly dobře pigmentované, nevydržely nebo se s nimi nepracovalo dobře. To se ale změnilo s příchodem paletek od Essence. Velká pochvala patří paletce za to, že obsahuje jak matné, tak i třpytivé odstíny. Dále můžu vyzdvihnout to, že je skvěle pigmentovaná a skoro vůbec nepráší. A největší plus je její cena 129 Kč!


Dermacol - dlouhotrvající barva 2v1 - 16 h lip color

Když na začátku letošního roku přišel Dermacol s touto dlouhotrvající barvou na trh, byla jsem k nim docela skeptická. Výrobek mne naopak velmi mile překvapil - rtěnky jsou krásně pigmentované, vydrží celý (nebo některé odstíny téměř celý) den, navíc jsou barvy krásné a šťavnaté. Barva rty ani nijak extra nevysušuje a nezvýrazňuje nedokonalosti. Pokud si s nanesením rtěnky vyhrajete, máte celý den o krásné rty postaráno.


Ecotools - štětec na oči

Sháníte-li kvalitní štětec na oči z drogérie, sáhněte po tomhle značky Ecotools. Štětec je krásně hustý, prakticky střižený a navíc je vážně praktický. Lze používat na nanášení stínu na celé víčko, ztratíte s ním okraje a díky výraznější špičce lze použít i na vykreslení linky podél spodních řas.


L´Oréal - Sunkiss Jelly

Zkoušely jste tento zesvětlující gel na vlasy? Díky tomu, že neobsahuje amoniak, jedná se o velice šetrné zesvětlení. Na nás obě gel fungoval skvěle a i Radu s jejími tmavými vlasy mohla gel používat a zesvětlení na ní bylo velmi patrné. Gel vlasy neničil, nevysušoval a navíc velmi příjemně voněl.


Saloos - zelený jíl

I tento výrobek jsme si oblíbily obě. Však taky víte, že Saloos je naše srdcovka a nic od nich není krok vedle. Moc se nám líbí dvojí využití a to k výrobě pleťové masky a také k relaxační a očistné koupeli. Obě jíl používáme spíše jako pleťovou masku, která pleť dokonale vyčistí, zmatní a stáhne pupínky.


Bione - péče o vlasy - konopná řada

Konopnou řadu péče o vlasy jsme si obě dvě moc oblíbily. Já si ji vlastně koupila až na popud Radu, ale už při prvním vyzkoušení jsem byla nadšená. Tak jemné a nadýchané vlasy jsem dlouho neměla. Při pravidelném používání se mi kvalita vlasů hodně zlepšila, nelámou se mi tolik a vypadají živěji a zdravěji.

Flop 2015


The Balm - Autobalm palette

Tuhle paletku mi loni nadělil Ježíšek, ale bohužel to byl obrovský krok vedle. Paletka mne zklamala jako snad ještě žádná kosmetika. Nejen, že stíny a především tvářenka neuvěřitelně prášily, ale taky se z tváře ztrácely během dne. Další zklamání bylo v kvalitě stínů, kdy precizně provedené líčení se po pár hodinách změnilo v jeden "hnědý" stín na celém víčku.  


W7 - báze pod oční stíny Get set

Bázi pod oční stíny jsem dostala na testování od Radu, která si ji koupila, ale stíny jí s bází vůbec nedržely. Protože já problém s výdrží stínů nemívám a obvykle mi stačí i ta obyčejná báze od Essence, začala jsem W7 vesele používat. Sice krásně zvýraznila barvu stínů, ale výdrž nulová a stíny se na víčku slily během pár hodin. Celý den rozhodně nedaly, ba ani půl dne.


Essence - tvářenka z limitky Brit Tea

Při pohledu na LE Brit Tea od Essence můj zrak spočinul na této krásné tvářence s vyraženými růžičkami. Ale tvářenka byl bohužel jeden velký omyl - není vůbec pigmentovaná, neskutečně práší a k tomu se i váže to, že rychle ubývá. Je použitelná snad jen pro opravdové kosmetické začátečníky nebo pro slečny s velmi světlou pletí.


Alverde - Eye Catcher řasenka

Nejhorší řasenka pod sluncem! Mám sice ráda méně výrazné a přirozeně vypadající řasy, ale tohle je katastrofa. Po použití řasy vypadají na chlup stejně, jako bych řasenku nepoužila. Tady je něco špatně, nemyslíte?


The Balm - transparentní pudr Sexy Mama
 
Ani u tohoto pudru chválit nebudu.  Má sice nádherný obal a vydržel mi ¾ roku, ale jinak mě moc neoslovil. Měl fajn transparentní barvu, sametovou konzistenci a ani při vrstvení nebyl na pleti vidět. Bohužel mi pleť téměř vůbec nematoval a mohla jsem se pudrovat co chvíli, navíc ani dostatečně nefixoval make-up.  


Manufaktura - šampón a kondicionér Mojito

Značka Manufaktura patří mezi mé oblíbené především díky jejich koupelovým solím, ale tento šampón a kondicionér byl přešlap. Obojí je určené pro normální až mastné vlasy. Ale tohle kombo vlasy strašně zatížilo, ulepilo a vlastně vlasy nevypadaly vůbec jako umyté. Nebyly hezké, svěží. A mohla jsem si je mýt znovu. Tohle už nikdy! 


Garnier Fructis - Good bye damage, šampón

Další omyl byl tenhle šampón pro poškozené vlasy. Všude jsem na něj četla samé pozitivní recenze - prý opravdu s poškozenými vlasy zatočí. No nevím, nevím, vlasy zmastil a navíc hrozně dráždil. Pokožku hlavy jsem dávala dopořádku ještě dlouho.


Doufám, že Vás tenhle článek bavil a že jste si ho s chutí přečetly, povězte nám ale co jsou Vaše top a naopak flop výrobky tohoto roku.

Hezký Štědrý den a bohatého Ježíška!

M.


17 komentářů:

  1. Skvělé shrnutí, já tedy zrovna nemám zkušenost ani s jedním z výrobků :) Krásné Vánoce Vám přeju

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám zkušenost jen s paletkami od essence, které jsou super, to souhlasím a měla jsem i ten šampon od garnier a přišel mi celkem fajn a vůbec mi vlasy nemastil, ale to je samozřejmě subjektivní názor :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  3. Já zkoušela Fructis šampon v rámci testování tajemného balíčku a vyhovoval mi. Naopak zesvětlující gel mi vlasy nezesvětlil a vysušoval je. Chtěla bych zkusit zelený jíl a Bione vlasovku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Perfektní shrnutí v jednom, ten zesvětlovací krém jsem chtěla vyzkoušet. A konopné výrobky mi má donést ježíšek, tak se na ně těším. :)

    OdpovědětVymazat
  5. So žiadnym z nich našťastie alebo bohužiaľ nemám skúsenosť :-D

    OdpovědětVymazat
  6. paletku od Too Faced bych si moc přála! :) a ty chubby od G. Salvete určitě ráda zkusím :)
    krásné Vánoce! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pastelku od GS jsem si taky oblíbila, Sunkiss Jelly jsem používala přes celé léto a efekt na mých vlasech byl úžasný a myslím, že klidně můžu souhlasit s paletkami Essence, za tu cenu jsou suprové:-)Zato tvářenka z limitky byl propadák, designově krásná, ale efektem k ničemu, ještě ji mám, ale půjde pryč, jen mi zabírá místo.
    Skvělé kosmetiky jsem potkala letos dost, ale za všechny budu jmenovat řasenku Lash Sensational od Maybelline, je super:-)
    A samozřejmě chci popřát i Vám, holky, krásné a kouzelné Vánoce:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jo, tak to je mi líto s tou paletkou od theBalm. Já mám Hawaii a naprosto ji miluju. Stíny mi drží i bez báze, nic se nikam nevytrácí. Je pravda, že trošku práší, ale ve srovnání s ostatními stíny (drahými i levnými), co doma mám, mi to vůbec nepřijde nic extrémního. Škoda škoda :-(

    OdpovědětVymazat
  9. Mě naopak tvářenka Brit Tea sedí a jsem moc spokojená, pigmentace fajn i když nejsem bledule.
    Giveaway / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  10. Super clanek, zrovna pred par dny jsem si konecne take poridila tu dlouhotrvajici rtenku od Dermacol v takovem fialkovem odstinu, tak jsem na ni zvedava, zatim jsem zkousela jen Provocalips od Rimmel a ta by mezi mymi top produkty za tento rok rozhodne byla :)

    OdpovědětVymazat
  11. Super clanek, zrovna pred par dny jsem si konecne take poridila tu dlouhotrvajici rtenku od Dermacol v takovem fialkovem odstinu, tak jsem na ni zvedava, zatim jsem zkousela jen Provocalips od Rimmel a ta by mezi mymi top produkty za tento rok rozhodne byla :)

    OdpovědětVymazat
  12. uffff ... tak děkuji za ušetřené penízky :) na šampón a kondicionér z Manufaktury jsem koukala minulý týden a hrozně mě zaujala ta krásná mojitová vůně, tak jsem udělala dobře :D to by pro mé mastné vlasy ani nebylo to pravé :))

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem si zamilovala paletky od Essence, už mám doma všech 5 a jsou opravdu úžasné :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  14. S kritikou The Balm musím jen souhlasit. Mám paletku a ta teda práší neskutečně, navíc opravdu nic nevydrží ani s bází. Jediné, co mi přijde fajn je Bahama Mama. A s šamponem Garnier jsem také spokojená nebyla - hned po vyfoukání jsem měla pocit mastných vlasů.

    OdpovědětVymazat
  15. Čokoládové paletky TF sú moje srdcovky, veľmi si ich užívam a neviem sa ich nasýtiť.
    Podobný problém so značkou theBalm mám aj ja, konkrétne s paletkou Balmsai. Veľmi som po nej túžila, aj som ju dosť používala, ale nerobí mi až takú radosť. Mne sa síce nezdá, žeby tiene až tak prášili, ale vadí mi, že aj keď sa nalíčim "farebnejšie", po krátkom čase sú farby na oku nerozoznateľné :( Pritom sú v paletke tak krásne.

    OdpovědětVymazat
  16. Já mám zkušenost s tvářenkou od Essence a souhlasím s tím že moc pigmentovaná teda není.

    OdpovědětVymazat