neděle 6. prosince 2015

Odpočinek ve vaně ovoněné přípravky značky Tetesept

Hezký den děvčata,

s příchodem tohoto chladnějšího počasí jsem vyměnila své obvyklé sprchování za relax ve vaně. Koupel by nebyla úplná bez relaxační vůně a bohaté pěny. Jak už jistě víte, mezi mé nejoblíbenější koupelové pomocníky patří výrobky značky Tetesept, z jejichž sortimentu jsem vyzkoušela už snad vše od koupelových solí, olejových koupelí i koupelových perliček.


Tentokrát Vám představím Perly do koupele - smyslnost, Uvolňující pěnovou koupel a Krémovo-pěnivou sůl medové mléko.


Perly do koupele - smyslnost - 320 g/125 Kč

Přesně jak říká název, tak vůně těchto koupelových perliček je opravdu smyslná. Ta v sobě snoubí vůni švestek, skořice a santalového dřeva, vůně přesně na podzimní/zimní večery. Ač nejsem fanouškem silných a sladkých vůní, tato vůně mi nevadí, nevoní chemicky a je opravdu velmi příjemná avšak dost intenzivní na to, aby provoněla celou koupelnu. Po nasypání perliček do vody, dostane Vaše lázeň krásnou vínovou barvu, takže potěšíte i své oko. Ale nebojte, nemusíte barvu z vany drhnout - zabarvená je jen voda a nemusíte po koupeli trávit čas ještě dlouhým mytím vany. Velkou výhodou perliček je to, že se rychle rozpustí v lázni a díky olejovému složení je pokožka po koupeli jemná a hydratovaná.



Uvolňující pěnová koupel - 400 ml/135 KČ

Uvolnění je to, co zrovna nejvíc potřebuju. K tomu slouží harmonická vůně pomerančových květů a bohaté pěny. Určitě Vás zajímá,co si můžete představit pod bohatou pěnou - výsledek je stejný jako v romantických filmech, kdy mají hrdinky vanu plnou pěny, jen toho krásného herce si musíte přimyslet. Vůně koupele je taktéž velmi příjemná, tady se jedná o svěží, citrusovo-květinovou vůni, která se musí líbit snad všem. Vůně je opravdu příjemná a probutí tělo i ducha.


Krémovo-pěnivá sůl medové mléko - 80 g/45 Kč

Krémovo-pěnívé soli jsem si už oblíbila v minulém roce, kdy jsem se stala "závislou" na skvělé vůni Mandlové mléko. Letos přišla značka Tetesept s novou parfemací a to medové mléko. Tato vůně je sladší, realistická a ideální na zimní večery. Po vysypání soli do proudu horké vody, dostane napuštěná vana mléčný nádech a je pokrytá jemnou, hebkou pěnou. Díky obsahu pečujících olejů, mořské soli, mléčných protejnů a výtažků z aloe vera, bude Vaše pleť vyživená a opečovaná jako po celodenním wellness.



Jak jste na tom s koupelemi Vy? Milujete relax ve vaně při svíčkách nebo dáváte přednost rychlé sprše?

Malé info na závěr. Pokud Vás láká vyzkoušet značku Tetesept a navíc za super ceny, tak doporučujeme zavítat na Předvánoční výprodej kosmetiky, který pořádá e-shop KupKosmetiku.cz. Kromě těchto voňavých pomocníků si můžete nakoupit také kosmetiku Sebamed, Essence, Catrice, Lirene a další. 


M.

27 komentářů:

  1. Mně teda nadchla ta krémová sůl medové mléko, i když vše vypadá dobře, jen já si nedávám koupel :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se sice většinou sprchuju, ale tak 1x týdně si relaxační koupel dám.

      Vymazat
  2. Tuto značku neznám, ale ta sůl vypadá dobře.. Bohužel doma mám pouze sprchový kout, takže když jsem u někoho a má vanu, tak si to náramně užívám :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle značka má i skvělé relaxační sprchové gely, když tak koukni aspoň na ně.

      Vymazat
  3. Taky miluji lenošení ve vaně :-) a tetesept je také má oblíbená značka
    http://terrybeautybook.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Značka je to super, miluju jejich koupelové vychytávky.

      Vymazat
  4. V takýchto pripadoch banujem ze nemám vaňu :)) ta vona medu musí byť skvostna :))

    OdpovědětVymazat
  5. Zatím jsem používala Baleu,ale ty perly si koupím.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty koupelové perličky mě hodně zaujaly, já si teď pořídila "bomby" do koupele od Bomb Cosmetics :)

    Christmas Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna poslední koupel jsem měla s koulí Bomb Cosmetics :-)

      Vymazat
  7. Vyzerá to super. Si naozaj šikovná

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju novú adventnú GIVEAWAY o knihu ako si vyrobiť Anjelikov

    OdpovědětVymazat
  8. Značku znám, ale ještě jsem od ní nic neměla, nedávno jsem v dm okukovala ty koupelové soli, ale pak jsem je zapomněla hodit do košíku:-D Ale jsem odhodlaná tu chybu napravit, protože teď přes zimu to u mně jednoznačně vyhrává horká vana a musím se řádně zásobit věcičkami na její zpříjemnění:-) A moc se mi líbí i ty koupelové perly, podívám se po nich:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výhoda je, že je značka dostupná v DM, tak můžeš všechno okouknout. :-)

      Vymazat
  9. Ja si kupuji jenom penu do koupele, ale rada bych vyzkousela i sul.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soli mám moc ráda. Momentálně jsem si pořídila jednu s citronovou trávou.

      Vymazat
  10. Já mám rada pěnu do koupele od Balei, ale tyhle vypadají taky skvěle, také mě lákají ty soli. :)
    www.laleitr.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balea je fajn, ale pro mne je hůř dostupná. Proto mi vyhovuje, že si Tetesept můžu objednat z netu.

      Vymazat
  11. Právě jsem z Tetepseptího medového mléka vylezla....a bylo to super. Pokožka mi nádherně voní a celkově je mi příjemně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělá, že? Sice mám radši její kokosovou nebo mandlovou variantu, ale i tahle byla fajn.

      Vymazat
  12. Ty perlicky vypadaji lakave, rada pouzivam produkty do koupele, ktere obarvi vodu :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ty perlicky vypadaji lakave, rada pouzivam produkty do koupele, ktere obarvi vodu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A taky jsou skvělé, určitě se na ně v DM podívej, mají víc voňavých variant.

      Vymazat
  14. Achjooo, já si chci taky takhle užívat :-D Ale bohužel, na pěnách, olejích a podobných rozpouštěcích přípravcích do koupele mi něco vadí a já mám po nich ekzém po celých nohou :-( Strašně mě to štve, ale nic nenadělám :-)

    since-2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je tak to ti nezávidím, ale co se dá dělat, budeš muset koupelové přípravky oželet. A vadí ti i přírodní oleje do koupele? že bys zkusila ty?

      Vymazat