úterý 8. prosince 2015

Nejlepší make-up roku 2015 - Rimmel Match Perfection + báze Fix Protect

Hezký prosincový den,

v dnešním článku Vám představím make-up a také bázi pod něj, které nominuji na objevy roku 2015. Jedná se o výrobky značky Rimmel a to make-up Match Perfection a bázi Fix Protect


První se podíváme na bázi... jedná se o multifunkční podklad pod make-up, který má za úkol nejen jej fixovat, ale také ochránit pleť před vnějšími vlivy, především před UV zářením. Báze obsahuje SPF 25. Tato báze napomáhá pleti bojovat s jejím znečištěním z ovzduší, vlivu stresu na její stárnutí a dělá pleť vyhlazenější a dokonalejší. 

Balení, ve kterém se produkt ukrývá, je klasiká plastová tuba, která je praktická a vždycky vymáčnete přesné množství báze, které potřebujete. 


Báze má pro mne velmi příjemnou, "krémovou" konzistenci, která narozdíl od silikonových bází neucpává póry. Po rozetření a zaschnutí podkladu dostane pleť sametový vzhled a make-up se na něj dobře nanáší a dá se i přes bázi dobře zapracovat a nedělá masku. Cena báze je taky libová a to kolem 100 Kč za 30 ml.


A teď konktrétně k make-upu - já jsem nikdy původní Match Perfection nezkoušela, takže nemůžu hodnotit rozdíly mezi druhy. Momentálně tedy používám Rimmel Match Perfection s novým inovovaným složením v odstínu 010 Light Porcelain. Barva je perfektně světlá a přirozená, bude slušet i bledulkám. A pro mne je na toto podzimní/zimní období, kdy se už vytratilo letní opálení, naprosto ideální.

Balení make-upu se mi líbí moc, vůbec nevypadá drogérkově, ale spíš luxusněji. Aplikace make-upu je snadná díky praktické pumpičce, která dávkuje přiměřené množství výrobku. Nestane se tak, že vymáčknete make-upu na tři obličeje. 


A teď k vlastnostem make-upu - krytí je střední, ale i přesto zamaskuje kde jakou nedokonalost. Jasně, na velké pupínky si musíte vzít na pomoc korektor, ale nějaké menší nedokonalosti zvládne hravě. Make-up ale patří do skupiny hydratačních produktů, proto nebude to pravé pro ty z Vás, které mají mastnou pleť. A co jsem zapomněla zmínit je skvělá, květinová vůně make-upu. Není to takový ten klasický "chemoprén", po kterém většina make-upů nelibě voní.

Nanášení make-upu jde hravě, dá se hezky zapracovat do pleti, nedělá efekt masky ani neflekatí. V průběhu dne se nikde neslévá, neztrácí ani neoxiduje. Vydrží mi nehnutě celý den, dokonce zvládá i cvičení a pot. A pokud si do obličeje nešahám nebo se neutírám, vypadá tvář i po cvičení čerstvě namalovaná. Vážně si nemůžu make-up vynachválit - nezvýrazňuje nedokonalosti jako jsou suchá místa a různé šupinky. Make-up jsem zkoušela nanášet jak prsty, tak štětcem a vždycky byl výsledek stejný. Celodenní výdrž a dokonalý vzhled. Akorát se stětcem dokážete s make-upem vytvořit větší krytí.

Make-up v akci - dokonce zvládl zamaskovat opar :-)
Make-upu se nedá nic vytknout a já jsem z něj nadšená! Kromě těch všech kladných vlastností, co jsem už vyjmenovala je dalším příjemným zjištěním to, že je make-up dostupný za pár korun. Plná cena se pohybuje okolo 250 Kč.

Máte rády make-upy od značky Rimmel? Tento nový jste už zkoušely?

M.

21 komentářů:

  1. Já jsem tento nový zkoušela, protože si ho koupila ségra musím říct, že se mi na pleti taky hodně líbil. Takže si nejspíš i já pro něj půjdu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď je v Rossmannu v akci za 189, tak sup pro něj :-)

      Vymazat
  2. Já milovala i tu starou verzi a tuhle miluji též, nevidím, tedy mezi nimi nějaký větší rozdíl, spíš žádný :-D ale je to skvělý makeup, řekla bych jeden z nej v drogerce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že tohle se opravdu povedlo, makeup je skvělý a tak hezkou pleť jsem dlouho neměla.

      Vymazat
  3. ja milujem jeho starú verziu a som zvedavá v čom je ten nový "nový" :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že rozdíly nemůžu porovnat, každopádně nový je pro mne skvělý :-)

      Vymazat
  4. já moc fandím Lasting Finish také od Rimmel a nedám na něj dopustit :) krásné přirozené odstíny, velmi příjemná vůně a krytí tak akorát :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lasting Finish mám taky moc ráda, mám asi dva odstíny, na všechny období.

      Vymazat
  5. Já mám tu původní verzi a s tou jsem spokojená moc, takže do budoucna určitě pořídím i tenhle inovovaný:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja milujem makeupy od Rimmel, myslím,že su jedny z najlepších z drogérie :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, všechny make-upy od Rimmel, které jsem zkoušela mi sedly perfektně. Ale tenhle je pro mne asi fakt top.

      Vymazat
  7. Ja miluji i jeho starou verzi obe verze jsou skvele. :) muj oblibeny.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  8. Ja ho mám a je super. Aj keď je hydratačný ,tak mne na mastnej pleti super drží aj bez báze :)
    Vianočná súťaž

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super, že ti taky sedl. Myslela jsem, že pro mastnou pleť to pravé nebude ;)

      Vymazat
  9. Mela jsem tu starsi verzi a byla jsem s ni moc spokojena, takze az dodelam muj aktualni lanyzovy od Dermacolu, tak vyzkousim i tento inovovany :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lanýž od Dermacolu je taky můj oblíbený. Střídám je :-) ale Lanýž používám především v ty horší dny.

      Vymazat
  10. Už jsem na něj slyšela hodně chvály, takže až budu pořizovat nový, určitě se na něj podívám
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  11. Díky za tip, zaujala mě hlavně ta báze :-) já mám pleť smíšenou, takže nevím, zda by mi seděl make-up, když je spíše hydratační, ale je fakt, že tu starou verzi jsem měla a byl fajn. Tak ho možná zkusím, líbí se mi ta vůně. Chtěla jsem se zeptat, zda neplánuješ udělat článek na to, jak skladuješ kosmetiku.Díky Terez

    OdpovědětVymazat