sobota 18. února 2017

Báze pod makeup Max Factor Smooth Miracle Primer- recenze

Ahoj holky,

používáte báze pod makeup? Já tedy ano, ale ne na běžné nošení, ale spíš jak se říká "na lepší". Nemám ráda ty silikonové primery, které ucpávají póry, ale krémovým produktem nepohrdnu. Ten má totiž za úkol nejen pleť připravit na nanášení makeupu, ale i hydratovat a zjemnit pleť. A právě to a mnohem víc zvládne báze pod makeup Smooth Miracle Primer od Max Factor, kterou jsem obržela k testování od eshopu Elnino.cz.


Báze je balená do jednoduchého plastového obalu, který obsahuje pumpičku na dávkování samotného produktu. Ta funguje skvěle, protože mi na jedno zmáčnutí vydá množství přesně na jedno použití. 



Jak jsem řekla na začátku, se silikonovými primery nejsem moc spokojená, protože mají tendenci ucpávat póry, ale tato krémová báze tento problém nemá. Konzistence tohoto produktu je jemná, krémová a našlehaná. Vážně jako byste použily denní krém. A po rozetření, pleť krásně vyhladí, póry jsou mnohem méně viditelné, ale zároveň se neucpávají a nevzniká akné.


Po nanesení makeupu budete koukat, jak máte najednou hezčí pleť. Skoro jako z photoshopu. Já hodně trpím na rozšířené póry a nemám takovou tu hladkou pleť, po které každá z nás touží, ale po použití téhle báze se tomu blížím.

Výdrž makeupu se také hodně prodloužila, makeup na bázi hezky přilne a drží jako přibitý. Nechodím teda nalíčená cvičit, ale třeba i po plese nebo po koncertě, kde jsem byla s touto bází nalíčená, vypadal makeup stále svěže.

Já osobně si bázi nemohu vynachválit, kvalita v poměru k ceně je úplně úžasná. Pokud Vás tento výrobek zaujal, můžete jej na eshopu  parfumerie Elnino zakoupit za skvělou cenu 256 Kč. 


M.

6 komentářů:

  1. poslednú dobu sa pozerám aj po bázach a táto vyzerá dobre..som zvyknutá, že sú skôr priesvitné, a tak na mňa táto nepôsobí tak zle, iba ako taký jemný krémik :) super tip
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě ty silikonové-průhledné zkusila asi 3 a ani jedna mi nesedla. Sice pleť vyhladily, ale s následkem ucpaných pórů a akné.

      Vymazat
  2. Já nějak báze nepoužívám, stačí mi jen krém. Ale tato vypadá dost dobře.
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já běžně taky báze nepoužívám, ale když někam jdu na celý den nebo na nějakou náročnější akci (viz. třeba ples), tak pojistku ve formě báze dám ráda.

      Vymazat
  3. Pořád pokukuju po nějaké bázi pod makeup, krém se mi používat nechce, a hledám právě něco krémového, co má i SPF, takže takhle báze vypadá supr :) Navíc balení vypadá docela velké, takže za tu cenu je to fajn :)

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báze je fakt super, tak vyzkoušej. Krásně minimalizuje póry a udělá plet mnohem hezčí.

      Vymazat