středa 8. února 2017

Moje zkušenost se štětci Real Techniques - Core Collection

Hezký středeční den, 

už delší dobu si pár z Vás našich milých a skvělých čtenářek píše o můj názor na štětce značky Real Techniques. Upřímně musím říct, že se mi moc do recenze těchto štětců nechtělo, prostě jsem na ně dlouho neměla žádný názor, i když je ve své sbírce mám už pěkně dlouho.


Od značky Real Techniques vlastním jen 4 štětce a to ze sady Core Collection.

zleva: buffing brush, contour brush, foundation brush a detailer brush

Sada Core Collection byla uložena v multifunkčním pouzdru (není na mé fotce, je někde uložené a já nevím kde, nepoužívám ho), které by mělo složit jako pouzdro i jako stojan na štětce. Dále se už pouzdru věnovat nebudu a přejdu hned k samotným štětcům.

Jak jsem už řekla, sada obsahuje 4 štětce a to: buffing brush, contour brush, foundation brush a detailer brush. Všechny štětce mají jemné štětinky, vyrobené z taklonových vláken a jsou zasazeny v hliníkových, oplastovaných rukojetech. Ty mají oranžovou barvu. Štětce jsou na dotek příjemné, ale musím říct, že z některých štětců (myslím, že se jednalo o buffing brush a foundation brush) některé štětiny přečnívaly a pár jich i vypadlo.

Hustota štětin je u štětců spíš nadprůměrná, i když na moje oblíbené Hakura a Mery Macom hustotou nemají. 

Core Collection je sestavena prakticky tak, aby byly při líčení tváře při ruce štětce potřebné na všechny produkty.  


Buffing brush je štětec určený k nanášení minerálních makeupů nebo pudrů, ale mi se zdá docela malý, takže jej používám na tvářenku, ale dovedu si představit, že se dal používat i na konturování. Vím, že hodně blogerek jej používá k nanášení klasických tekutých makeupů, ale na to mi nevyhovuje, příjde mi, že žere hodně produktu a také se s ním MU nezapracuje dokonale a dělá šmouhy.


Jak vyplývá z pojmenování contour brushe, je vhodný ke konturování obličeje. Tento štětec se mi zdá vhodný ke svému účelu, ale já jej moc ráda nepoužívám. Dle mého dělá příliš ostré hrany a nedá se s ním kontura dobře rozmazat. Více než na konturování, ke kterému je určený jej používám k nanášení rozjasňovače.


Foundation brush se dá použít k nanášení tekutých makeupů nebo tekutého korektoru na větší plochu. Tento štětec jsem si neoblíbila, zdá se mi nepraktický, je divně "ostrý" a pichlavý a moc ho nepoužívám.  

Zato detailer brush je hodně precizní, malý štětec, kterým skvěle zamaskujete pupínky pomocí korektoru.

Cena sady Core Collection se pohybuje okolo 600 Kč, což je za sadu čtyř štětců a pouzdra příjemná cena.

Shrnutí: Ze sady Core Collection jsem si velmi oblíbila pouze štětec na detaily. Používám i buffing brush a contour brush, ale obešla bych se bez nich - nějak mi nepřirostly k srdci a mám i další mnohem lepší štětce. Zato pro štětec na tekutý makeup jsem využití nenašla vůbec, dokonce je mi nepříjemné ho používat. Já bych sadu doporučila především nějaké slečně, která nemá velkou zásobu jiných štětců nebo na cestování, kdy si s touto sadou v pohodě vystačíte.

Pokud Vás i přesto sada zaujala, můžete značku Real Techniques zakoupit na eshopu Notino.cz.

Jaká je Vaše oblíbená značka štětců? Taky Vás RT spíše zklamalo, jako mne?

M.

8 komentářů:

  1. Mám RT už zopár rokov a som nadšená... so štetcami sa pracuje ľahko, pri umývaní nepúšťajú farbu ako niektoré menej kvalitné a vlastne nemám čo dodať... RT mám rada.


    Flung out of space

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už tu sadu mám dlouho, tři možná čtyři roky a za tu dobu si mne vážně nezískala. Příjde mi, že se stětci nepracuje nejlépe a produkt se s nimi dobře nezapracovává. Nevím, čím to je, ale mám plno štětců, které mám radši. Bohužel si mne tato značka nezískala a další štětce od ní mít nemusím.

      Vymazat
  2. zaujímavé..čakal som opäť ďalšiu oslavnú recenziu na tieto štetce,a ty si ma teda prekvapila, že ti až tak nesadli.aj keď mne sa tiež často stáva, že to čo je na blogu veľmi chválené, mi ani tak nesedí, alebo mám radšej iné produkty toho druhu...
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, jestli jsem to popsala dobře v článku, ale prostě jsme si nesedli a hlavně mi vadí, že je s těmi štětci hrozná "dřina". Nebo to je možná právě tím, že je všichni pořád chválí a tak jsem měla moc vysoké očekávání. Podle mne prostě must haves nejsou.

      Vymazat
  3. Já s RT zkušenost nemám ale taky jsem na ně slyšela spíš chválu. ale ono záleží. Já jsem hoodně spokojená s Hakuro štětci, jak cenově, tak kvalitou, ještě mě nezklamaly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hakura mám taky a jsou fajn, ale ještě radši mám Mary Macom (snad se to tak píše), vypadají a chovají se úplně stejně jako ty Hakuro, ale je to nějaká polská značka a stály polovinu.

      Vymazat
  4. Já mám jeden na makeup a s ním jsem nadmíru spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti závidím, že jsi našla svého oblíbence. Já mám bohužel radši jiné značky.

      Vymazat