sobota 4. února 2017

Kosmetičtí oblíbenci posledních dní - Maru

Ahoj holky,

od doby, co se mi narodila malá, jsem opustila svůj toaletní stolek v ložnici a místo toho se líčím v koupelně, kde mám vždycky jen pár věcí, které používám dlouhou dobu než je zase vyměním za něco jiného. Dneska Vám ukážu několik oblíbenců, které si drží při líčení prvenství už delší dobu.


Po přečtení super pochvalné recenze od Radu na Liquid Coverage makeup od Catrice, i přes svou velkou zásobu makeupů jsem mu neodolala a koupila jsem si jej. A Radka měla pravdu, tento makeup je krásně krycí, ale přitom je lehký a na pleti působí jako druhá kůže. Spolu s korektorem ze stejné řady Liquid Camouflage se stal mým každodenním pomocníkem. A opravdu v tomto kombu dokáží vyčarovat absolutně božskou pleť.


Protože jsem v zimě extrémně bledá, vytáhla jsem světlou tvářenku Hervana od Benefitu, na kterou jinak v průběhu roku často zapomínám. Ta dodá pleti zdravou barvu a přesto není do očí bijící a hodí se i na události, na které se nehodí být příliš nalíčená. Druhý můj oblíbenec Snow Bunny od Too Faced  je z podstaty spíše letním kouskem, protože se jedná o třpytivý bronzer složený ze čtyř různobarevných proužků. Mi to však nevadí, já jej s oblibou smíchám dohromady a používám jej jako tvářenku.



Co se týče líčení očí, tak Naked 3 jsem vytáhla po opravdu dlouhé době. Miluju různé odstíny růžové, od jemně pleťové, barvy růžového zlata až po temně vínovou. Ač více používám její teplou "zlatou" kolegyni Naked 1, tak na zimu preferuji právě tyto studenější, tlumené odstíny. Už několikátou zimu po sobě mne baví zelená na očích a tento letitý monostín od Catrice. Není to tak úplně zelená, ale je to zlato-khaki. Bohužel tento stín s názvem 070 Gold Leaf Me už neseženete, ale kdyby jste jej přece jen zahlédly někde ve výprodeji, jděte do něj. Řasenka od Max Factor 2000 Calorie je moje stálice už od puberty, vždycky když mne všechny řasenky omrzí a nemůžu najít zrovna tu "nej", tak se k ní s pokorou vrátím. Ona totiž dělá vážně pěkné řasy a bez námahy.


Také na rty používám dokola ty stejné tři věci. První z nich je balzám na rty Cannabis od Bione. Není to teda žádný exkluzivní kousek, ale slouží dobře, mažu si s ním nejen rty, ale také nos při rýmě. Je to perfektní pomocník v boji proti suché pokožce nejen rtů. O tom, že jsem se zamilovala do lesků na rty značky Clarins, jste si mohly před časem počíst v samostatném článku a tato láska mne prozatím nepřešla. Zde můj nejoblíbenější odstín 05 Candy Shimmer. A poslední oblíbenec je stařičká tělová rtěnka z Collection Privée od L´Oréal. Tu mám v odstínu Julliane´s nude.



Také nehty nosím poslední dobou v podobných tělových odstínech. Momentálními favority jsou svěle růžovo-béžový lak od značky Moje v odstínu 56 a nafialovělá šedá je lak od Essence v odstínu 81 So what?


Co jste si v posledních měsících oblíbily Vy? Jaké jsou Vaše oblíbené zimní barvy?

M.

15 komentářů:

  1. Catrice makeup bych chtěla vyzkoušet, čtu na něj samou chválu. Jinak laky od Essence jsem si poslední dobou také oblíbila, v týdnu měli výprodej tak jsem si vzala jeden nude lak v odstínu 36 a je nádherný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten makeup je vážně skvělý, určitě si ho kup. Essence laky jsem poslední dobou moc nekupovala, ale právě jsem nemohla najít žádný podobný "našedlý" odstín a u Essence zrovna byl. Je pravda, že ten výběr trendových odstínů mají velký.

      Vymazat
  2. Catrice make-up je skvělý, je to můj první make-up od téhle značky a fakt moc mně překvapil. A korektor je klasika, tři vypotřebovaná balení mluví za vše:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě taky žádný jiný Catrice makeup neměla, ale tenhle je fakt příjemný. Korektor už taky dopotřebovávám asi třetí a další už čeká v zásobě.

      Vymazat
  3. dobu hledám ten správněj korektor, páč ten můj, od alverde totálně selhal... vyzkouším Catrice, dík za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já značku Alverde nemám ráda, nic, co jsem od ní vyzkoušela mi nesedlo a nepřišlo mi to dobré. Catrice sice není přírodní, ale kvalitou je o několik levelu výš. Fakt na ní koukni.

      Vymazat
  4. Laky Moje bych chtěla vyzkoušet, už dlouhou dobu na ně pomrkávám, ale ty odstíny co bych chtěla, jsou buď vyprodaný nebo si místo toho koupím něco jinýho... ale letos je musím už vážně prubnout, strašně lidí je chválí :) Jinak Liquid Camouflage je klasika, už od doby co ho mám (několik měsíců) tak ho při každém líčení používám a do kalíškové verze už téměř nesáhnu, protože mi vyhovuje mnohem víc.. :) Já si v poslední době rozhodně oblíbila Růžovou Vodu od Purity Vision a momentálně se vyžívám v Naked 3, s kterou vykouzlím každé ráno rychlé líčení.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty laky od Moje jsou moc fajn, ta tělová kolekce mne úplně dostala - barvičky jsou nádherné. Co se týče Camouflage od Catrice, tak já používám oba dva - tekutý na kruhy pod očima a na projasnění a ten tuhý na pupínky. Ale je pravda, že ho použivám od dost méně než ten tekutý. Růžovou vodu od PV mám taky ráda, zrovna jsem jí dopotřebovala :-) A v Naked 3 máme evidentně stejného oblíbence.

      Vymazat
  5. tá maskara 2000 Calorie je už aká stálica :) pamätám si ju hádam ešte od malička, keď ju používala mama :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, je to taková ta ikona mezi drogérkovými řasenkami. Ale já ji mám fakt ráda - udělá mi krásný efekt, je přírozená, ale zároveň výrazná :D no nevím, jak to dokáže.

      Vymazat
  6. Ten make-up od Catrice už konečně musím vyzkoušet :) Všichni ho vychvaluji :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
  7. Super oblíbenci! Lak na nehty od Essence mám také:)

    OdpovědětVymazat