neděle 26. února 2017

L.A. Girl Paletka očních stínů Beauty Brick Collection

Zdravíčko holky,

Už dlouho se zde neobjevila recenze na paletku očních stínů, tak je to třeba napravit. Díky eshopu absolutecosmetics.eu  jsem vyzkoušela několik produktů americké značky L.A. Girl a o prvním z nich si dnes povíme.



V kolekci Beauty Brick Collection jsou na výběr celkem 4 barevné varianty (Nudes, Ultra, Smoky, Neons). Mnou vybraná nese název Nudes. Začnu obalem, který musím uznat není vůbec špatný. Zejména když se jedná o levnou paletku. Obal je z hodně pevného kartonu, na horním víčku pak najdete průhlednou plastovou výplň, kterou můžete vidět obsažené odstíny. Jelikož se jedná o variantu Nudes, tak i obal je vyveden v hnědých a tělových tónech. To mi přijde jako moc fajn detail.


Uvnitř paletky najdete malé zrcátka v horním víčku a také aplikátor, který je z jedné strany houbičkový a z druhé má ploché syntetické štětiny. Samotná paletka obsahuje celkem 12 stínů. Z toho jsou 3 matné a zbytek je lesklý. Všechny stíny jsou opravdu hezky pigmentované. Konzistence stínů je jemná, ve většině případů až máslová. Navíc opravdu musím pochválit, že stíny minimálně práší, vůbec se nedrobí ani neopadávají. Pracuje se s nimi moc hezky, což mě velice příjemně překvapilo.


 Ani s výdrží nemám problém. Vždy tedy musím díky mastným víčkům použít bázi a na ní mi drží stíny celý den, i když k večeru již trochu barvy ztrácí na intenzitě. Přesto jsou pořád krásně rozeznatelné a nevypadá jeden jako druhý. Co se týká samotných odstínů, tak zde najdete především tóny růžové, hnědé a zlatavé. Takže na běžné nošení ideální. Paletka však obsahuje i tmavší odstíny, takže můžete vytvořit i dramatické líčení v nude tónech.


Za sebe můžu paletku vřele doporučit. Dle mého se kvalitou vyrovná mnohem dražším paletkám. Takže pokud hledáte kvalitní paletku s růžovo-zlatou skladbou stínů, tak L.A. Girl bude skvělá volba. Pokud se Vám paletka líbí, tak mrkněte na eshop absolutecosmetics.eu, kde kromě značky L.A. Girl seženete také Milani, Jordanu, I love...cosmetics a další. Doporučujeme sledovat také jejich FB

Znáte značku L.A.Girl? Zalíbila se vám paletka?

Radu


16 komentářů:

  1. Popravdě mě tato paletka velice zaujala. Má skvělé odstíny, které já nejvíce používám :) Pigmentace je také velmi pěkná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pigmentace je skvělá, takže pokud se ti líbí odstíny, které věřím, že unosí každá, tak směle do ní :)

      Vymazat
  2. Moc pěkná paletka, po pravdě, od pátku ležím, takže na kosmetiku nemám příliš náladu, ale tato mě velice zaujala. :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že ti alespoň paletka trochu zvedla náladu. Musím říct,že je jednak krásná, ale také kvalitní.

      Vymazat
  3. aj ja mám túto paletku, aj keď v trošku iných odtieňoch :) mne sa páči od balenia až po výsledok v líčení :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ráda slyším, že i ostatní barevné varianty jsou stejně super :)

      Vymazat
  4. Paletka vypadá krásně, i když podobné odstíny už mám v jiných, tak ji asi tolik nepotřebuju :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu rozumím. Já právě moc stínů,které jsou laděné dorůžova nemám, takže jsem za paletku ráda :)

      Vymazat
  5. Jsou moc hezké, já mám teda takovýhle paletek už tunu, ale těch není nikdy dost, že :D Značka La girl mě teď láká hlavně jejich makeupem :)

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím, že paletek není nikdy dost. Jejich make-up jsem nezkoušela, ale testuji od nich ještě pudr a slavné korektory, tak uvidíme jak se mi osvědčí ty.

      Vymazat
  6. Značku sice nepoznám, ale má nádherné paletky. Tato má krásné odstíny, skvělou pigmentaci a jsou to přesně takové stíny, které i já ráda nosím. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi odstíny moc líbí a na očích vypadají fakt skvěle :)

      Vymazat
  7. Na pár eshopech jsem na ni narazila a velice mě zaujala ta barevná varianta :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Veľmi pekná ,ale mne sa zapáčila skôr neónová verzia :)

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jo, já zase moc na ty divoké barvy nejsem, ale musím uznat, že napohled je taky moc hezká.

      Vymazat