neděle 12. února 2017

Co jsem dostala k narozeninám? - Maru

Ahoj holky,

v lednu jsem slavila své poslední narozeniny s předponou dvacet- a dostala jsem k nim od svých blízkých tak krásné dárečky, že jsem se rozhodla se s nimi pochlubit v samostatném článku.


První malou oslavu narozenin jsem měla s kamarádkou Terkou, od které jsem dostala úžasné dvě úžasné knihy a to novinku v knihkupectvích - Komiksovou Kytici a také román Malé ženy, na který se velmi těším. Konečně mě to donutí vyjít ze své komfortní zóny fantasy knih a přečtu si i něco jiného. Další částí dárků byla kosmetika od Catrice a to leskortěnka v náherném odstínu 040 Rose Your Voice! a cestovní paletka k líčení očí i obočí v odstínu 020 But First, Hot Coffee! Kromě kosmetiky a knih jsem dostala také něco na sebe a to šátek v mých oblíbených odstínech. Terez, moc děkuju za dárky a už se těším až si všechno pořádně užiju (hlavně, aby už bylo jaro a já ten šátek mohla nosit ke trench coatu)!


Oslavu s Radkou jsme si užily v plné polní pár dní po narozeninách a její dárek byl vážně úchvatný a udělal mi velkou radost. Nikdo mne tak dobře nezná, jako ona a její dárek se mi úžasně trefil do vkusu. Aby taky ne - dostala jsem od každého něco... Něco kosmetického zastupovaly paletky Sephora, jedna plná očních stínů, druhá zase produktů na tvář - rozjasňovače a tvářenek. A nesmím také zapomenout na krásný lak od Catrice z limitky Victorian Poetry a olejová srdíčka do koupele taktéž od Sephory.


Protože ráda peču, dostala jsem také knihu Jak připravit domácí dorty a koláče. A protože jsem ten hrozně pesimistický člověk, dostala jsem také knihu citátu o štěstí, abych si ve špatné chvíli vzpomněla, že se mám vlastně skvěle.


Ke zkrášlení bytu jsem dostala krásné dřevěné dekorační ptáčky, které hned s příchodem jara pověsím na větev. A co by to byl za dárek bez YC - ani na ten Radka nezapomněla a dostala jsem novinku v podání vosku Cherry Blossom.


A počkejte, to ještě není všechno. Ještě nekončíme. A jako ozdobu pro sebe jsem dostala krásné náramky v mé oblíbené zlaté barvě. Poslední část dárků je vzpomínková - jsem bohužel ten typ, který kašle na fotky, nechá je udělat a nikdy je nedá do žádného alba a někde je povaluje v obálce. To Radka změnila - koupila mi krásný box na vzpomínky a fotografie a hned jsem do něho dostala i pár památečních fotek z poslední doby.... To byla teda hromada dárků, co? Vážně děkuju, zlato :-* dárky byly úžasné.


Také jsme slavili se sestřenkou a její úžasnou rodinou. Od nich jsem dostala absolutně perfektní knihu Deník fejsbukové matky, která mi skvěle sedla. Přečetla jsem ji jedním dechem a pobavila mne jako už dlouho nic. Je to kniha pro nás matky, abysme si uvědomily, že to s tou naší drobotinou není tak těžké. Dále jsem ještě kromě tekutého a jedlého dárku (vypito a sneděno) dostala další zásobu Yankee vosků a to v mých oblíbených vůních Pink Dragon Fruit a Summer Peach.


Určitě Vás zajímá, co jsem také dostala od manžela a ostatních členů rodiny. Abych řekla pravdu, byly to ty klasické peněžní dárky, ale nebojte, ukáži Vám, co jsem si za ně pořídila... Byly to samé knihy.

Jasnou volbou byla pro mne koupě série knih Hra o trůny. První tři díly série jsem měla půjčené z knihovny, ale natolik mne knihy chytly, že jsem je musela mít doma. Už roky mám doma první dva díly série o Zeměmoří od Ursuly Le Guinové, ale nikdy jsem si nekoupila ty zbývající čtyři knihy, takže konečně nastal jejich čas a přišly ke mne. A poslední dvojicí knih je Stín Černého hvozdu a Mrtví muži netančí od Míly Linče. Ano, chápete správně, prostě miluji fantasy :-) co čtete rády Vy?

M.

5 komentářů:

  1. Zajímalo by mě jak vypadá ta blush illuminate vevnitř.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krasne darecky a krasny vek ;) ja uz bohuzel jsem slavila prvni narozeniny bez predpony dvacet, takze kulate a dostala jsem od pritele tyto krasne hodinky - https://www.goldeligius.cz/guess-w0929l3.html a jeste tento zajezd https://www.animod.cz/dovolena-plna-zazitku-nedaleko-jezera-lago-di-garda.html . Takze jsem neskutecne nadsena a tesim se na vylet s milackem;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je já ti závidím tu dobu! My s malou asi spíš budeme místo dovolené jen vyletovat, sice mě to mrzí, ale ona zatím let letadlem asi nezvladne.

      Vymazat