čtvrtek 2. února 2017

Novinky na oči a obočí značky Rimmel London

Ahoj holky,

V dnešní recenzi vám představím hned 3 nové produkty pro dokonalý pohled a upravené obočí od značky Rimmel. Tak jdeme hned na to.



Rimmel Brow This Way – gel na obočí, 5 ml za cca 129 Kč

Začnu produktem, který jsem si naprosto zamilovala a tím je barevný gel na vyplnění a zafixování obočí. Přiznám se, že jsem těmto gelům na obočí nikdy moc nefandila a spíše jsem používala vosky a pomády, než tyto „kartáčkové“ vychytávky. Avšak jsem moc ráda, že jsem ho vyzkoušela, protože tento produkt neskutečně šetří čas a úprava obočí je s ním velice rychlá.


Balení je pro tyto produkty klasické a vypadá jako menší řasenka na oči. Akorát je v hnědé barvě – mám odstín 002 Medium Brown. Barva je možná krapet teplejší, ale i tak mi sedí moc hezky.  Kartáček má pro mě ideální velikost a tvar. Ten je na konci hezky zúžený, takže se s ním obočí dá jednak hezky vykreslit a plochou kartáčku pak zahustit a vyplnit.



Gel má příjemnou konzistenci, obočí neslepuje a především je krásně pigmentovaný. Práce s nim je velice rychlá a jednoduchá. Stačí obočí párkrát pročísnout a je hotovo. Rozdíl je opravdu znát. Obočí je plnější, zafixované a vypadá přirozeně. Navíc se nijak nemaže a ani neotírá. Od té doby co produkt mám, šly všechny ostatní věci na úpravu obočí stranou. Za mě se jedná o velice povedený produkt, který vřele doporučuji.


Rimmel Extra Long Lash řasenka – 8 ml za cca 70 Kč

Řasenky od Rimmelu jsou moc fajn a stejně na tom je i tento nový kousek, který slibuje dodat řasám objem a délku. Balení je užší, stejně tak kartáček, který je plastový. Má kónický tvar, který se pozvolna ztenčuje. Štětiny jsou docela husté a krátké. Díky tomu kartáček řasy moc hezky pročeše, oddělí a dodá sytou černou barvu. Pochválit musím konzistenci řasenky, která je hned od začátku ideální. To znamená, že není zbytečně moc mokrá a řasy neslepuje. Co se týče zahuštění, tak to je takové přirozené a decentní. Prodloužení je mnohem patrnější.


Celkový efekt je velice jemný a přirozený, avšak přesto pohled hezky zvýrazní. Pochválit musím rozhodně výdrž řasenky, protože drží nezměněná celý den. Nijak se mi nemaže, neobtiskování ani nedrolí pod oči. Stává se mi, že mi řasenky špatně drží na spodních řasách, ale s touto problém nemám. Takže pokud hledáte fajn řasenku za pár korun, tak s touto nešlápnete vedle.



Rimmel Scandaleyes Bold tekuté linky – 2,5 ml za cca 180 Kč

U posledního produktu už bohužel tak pozitivní nebudu. Tekuté linky mám ráda a tyto by byly skvělé, nebýt inovovaného štětečku, který je naprosto k ničemu. Chápu, že se firmy snaží inovovat a vymýšlet stále nové vychytávky, ovšem tato v podání kuličky na konci štětečku je pro mě naprosto nepochopitelný krok.



Linky jsou to klasické tekuté, proto je potřeba je před použitím protřepat. V horním víčku mají zabudovaný linkovací štěteček, který má kónický tvar na konci zakončený onou nesmyslnou kuličkou. Díky tomu jsou linky dost špatně použitelné. Nejen, že s nimi nenakreslíte tenkou linku, ale už vůbec ostrý a rovnoměrný „ocásek“. Opravdu se mi s nimi špatně manipuluje a kreslí.


Jinak ovšem mají krásnou sytou černou barvu a perfektně drží. Nijak se neobtiskávají, nemažou, nedrolí a drží celý den jak přibyté. Nebýt oné bambulky, tak jsou perfektní. Díky ní ovšem linky moc nepoužívám, protože je to pracné a zdlouhavé. Navíc na udělání ocásku musím použít ještě jiný štěteček, protože tímto to prostě nejde. Za sebe tedy linky doporučit nemůžu i když mají super vlastnosti, ale ten štěteček je prostě zlo.



Zaujala vás některá novinka?


Radu

12 komentářů:

  1. No mě celkem zaujal právě ten gel na obočí :))
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, je fakt skvělý. Vůbec bych nečekala, že si ho tak oblíbím, ale fakt stojí za to :)

      Vymazat
  2. Škoda těch linek, ale řasenka i gel na obočí mě zaujal.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda, nechápu kdo ten linkový aplikátor vymýšlel. Až na ten jsou skvělé. Řasenka je fajn a gel se stal mým velkým oblíbencem. To se Rimmelu fakt povedlo :)

      Vymazat
  3. Ten štěteček, to je teda výmysl. Tím ocásek začátečník rozhodně neudělá. Škoda, řada Scandaleyes má jinak super produkty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím podle mě ocásek neudělá ani ostřílený mazák, fakt nevím co tím zamýšleli.

      Vymazat
  4. Ako ja tiež moc nechápem kuličku pri linkách :D :D ako keby si robim 3 cm hrubé linky od začiatku oka ,tak by mohli byť fajn, ale pri normálnych linkách neviem načo to tam je :D Riasenka ma asi najviac zaujala :)

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nás bude víc, kdo tuto "vychytávku" nepochopil. Už jsem kuličku odstřihla a zkusím linky používat bez toho. Řasenka je moc fajn, dělá hezké i když spíše přirozené řasy.

      Vymazat
  5. Ten gel na obočí mě zaujal nejvíce a asi se po něm podívám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Gel na obočie, tak to je pre mna novinka. Ešte som o nom nepočula, no vyskušam ho. Čo sa týka linky Scandaleyes, ja mám momentálne doma tiež ale je to linka v pere a teda nie som velmi spokojná s nou. Naopak velmi spokojná som s Rimel Exxagarate, vyskušaj ju nabuduce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s linkami od Rimmelu moc zkušenosti nemám, ale díky za tip mrknu po nich. Škoda toho štětečku, jinak je super.

      Vymazat