úterý 28. února 2017

Rozmazluje svou pokožku s peelingem Green Pharmacy

Krásné ráno Všem,

Nejspíš nemusím připomínat jak moc mám ráda peelingy všeho druhu, ať již na obličej či tělo. Díky této mé malé obsesi neustále ráda zkouším a objevuji nové. Když jsem naposledy dělala objednávku na Notino, tak jsem narazila na jeden báječný kousek, který si zaslouží pozornost. 


Je od značky Green Pharmacy, která se zaměřuje na výrobu a prodej prvotřídní kosmetiky. Přestože to je levná kosmetika, tak dbá na využívání léčivých účinků rostlin – v jejich složení tak naleznete např. výtažky z tymiánu, chmele, aloe very či máty. Navíc klade velký důraz na ekologičnost a bezpečnost, proto jejich výrobky neobsahují parabeny, silikony ani jiné potencionální škodlivé látky. Samozřejmostí je netestování na zvířatech.



Já si od této značky nejdříve oblíbila přípravky do koupele a postupně začínám objevovat jejich další sortiment, který je opravdu široký. Dnes to však bude o cukrovo-solném peelingu, který jsem si vybrala s vůní brusinky. Na výběr však mají nespočet voňavých variací.  Tato brusinková je opravdu příjemná a musím říct, že nějaký ten nádech bobulových plodů z něj opravdu cítím. Kromě osvěžující ovocné vůně bobulí z peelingu cítím ještě obsaženou sůl.


Tělový peeling má dále moc hezké balení. Je sice plastové avšak bytelné. Otvírá se šroubováním, což mi u peelingů vyhovuje, protože mám jistotu, že spotřebuji úplně vše. Po otevření mě hodně zaujala konzistence, která je úplně tuhá. Můžete ho otočit klidně dnem vzhůru a vůbec se nehne. Nabírá se však dobře, neboť při doteku se hmota povolí a začíná tát. Hrubost peelingu je tak akorát. Rozhodně není nějak extra hrubý či drsný. Naopak obsahuje dost solných a cukrových zrníček, které jsou jemné, ale díky tomu že jich je dost, tak je peeling účinný.



Pokožku perfektně obrousí, zbaví suché kůže a šupinek. Při obrušování se z tuhé hmoty stává jemná mléčná emulze, která díky obsahu pečující olejů zanechá pokožku sametově hebkou, jemnou a vyživenou. Opravdu je znát, že je kůže jemná, vláčná a voňavá. A přestože to není vyloženě olejový peeling, tak osobně se po něm mazat nemusím. Já si peeling fakt zamilovala a už se těším, až vyzkouším další variantu. Podle mě fakt stojí za vyzkoušení. Navíc v poměru množství a ceny je to výhodný kup.


Znáte značku Green Pharmacy? Vyzkoušíte? 

Radu

10 komentářů:

  1. Teda značku vůbec neznám a celkově mě produkt dost zaujal!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda. Peeling mi moc vyhovoval a určitě zkusím zase jinou voňavou variantu, těch mají v nabídce opravdu hodně, tak je z čeho vybírat.

      Vymazat
  2. Značku neznám, ale musím říct, že peeling vypadá opravdu lákavě, opravdu mně zaujal:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že tě zaujal. Já si ho oblíbila hned po prvním použití :)

      Vymazat
  3. Peeling má skvelú konzistenciu, určite stojí za vyskúšanie. Vďaka za tip. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač. Konzistenci má fakt skvělou a taky účinky jsou prvotřídní.

      Vymazat
  4. Vůbec tuto značku neznám, ale produkt mě opravdu zaujal :)
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda. Ona ta značka není moc známá, ale pozornost si jistě zaslouží.

      Vymazat
  5. Od této značky jsem měla krém a nesedl mi. Byl pro mně málo hutný. Ale tento peeling vypadá skvěle! Určitě se na něj podívám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jí zkus dát s peelingem ještě jednu šanci, podle mě je fakt dobrý :)

      Vymazat