pondělí 6. února 2017

Detox levněji s Tipli.cz

Krásné ráno Všem,

Dnešní článek bude takový 2v1. V první řadě vám chci představit portál Tipli.cz, který rozhodně oceníte pokud často nakupujete přes internet, tak jako já. Za druhé vám ukáži svou objednávku, na které jsem pomocí portálu ušetřila nějakou tu kačku.




Portál Tipli.cz funguje na principu cashbacku. To znamená, že se na portále registrujete, vyberete si svůj oblíbený eshop, z portálu se na něj prokliknete. A pak již vesele nakupujete jak jste zvyklí. Z ceny každého nákupu poté získáte část peněz zpět. To je onen cashback.
zdroj

 Pokud např. vámi vybraný eshop poskytuje zpětný cashback 10% a vy nakoupíte za 1000 Kč, tak vám zpět na účet u Tipli vrátí 100 Kč. Ty si potom můžete ihned převést na váš účet. A to již od první potvrzené koruny. Nemusíte čekat na dosažení určitého limitu.  Čím se liší od podobných portálů je bezesporu to, že poskytuje nejvyšší cashback odměny v Česku. Pokud se stane, že jiný portál poskytuje vyšší odměny, tak vám rozdíl dorovnají. Spolehnout se také můžete na jejich skvělý zákaznický servis.



Tipli.cz nabízí přes 300 obchodů různých kategorií. Já logicky nejčastěji nakupuji kosmetiku a oblečení, tak volím tu s název Krása a zdraví. Ale ušetřit můžete i na sportovních potřebách, jídle nebo třeba nebo i službách. Poslední nákup přes portál jsem udělala na eshopu Folly, kde se mi vrátilo hezkých 6% zpět. A pokud vás zajímá co jsem si koupila, tak se to hned dozvíte.


Jelikož je pro mě začátek roky vždy hektický, snažím své tělo ale i pleť očistit, detoxikovat a dodat potřebné vitamíny zpět. Proto jsem si pořídila na očistu obličeje Karibskou minerální mořskou houbu, která má vysoký obsah minerálu a jódu. Je tak ideální pro jemný peeling, masáž a čištění pokožky. Na tělo jsem pak zvolila Angelic Masážní cake, což je přírodní egyptská lufa, která tělo nejen dokonale umyje, ale také prokrvuje tak, že se lépe regeneruje a vyhlazuje. Jelikož se mi teď dost tvoří pupínky v dekoltu a na rukách, tak si od lufy slibuji hodně.


Přestože používám hlavně přírodní vlasovou péči, je dle mého jednou za čas dobré vlasům a především pokožce hlavy dopřát pořádnou hloubkovou očistu. K tomu jsem zvolila Natura Siberica Faroe Islands Čistící šampón. Šampón obsahuje řasu z Faerských ostrovů a organickou verbenu, takže dokonale čistí pokožku hlavy, odstraňuje toxiny a obnovuje přirozenou rovnováhu vlhkosti a živin.


A poslední dva produkty jsou zvolila pro očistu těla. Jelikož jsem teď po nemoci, tak se snažím pít čistící a detoxikační čaje, abych organismus znovu nastartovala. K tomu jsem si vybrala Čistící čaj s červenou řepou od Grešíka. Má dodat tělu cenné minerály, zlepšovat látkovou výměnu a podporuje vylučování škodlivých látek z organismu. A abych dodala tělu dodala vitamíny, tak jsem si koupila doplněk stravy MedPharma Panthenol 40mg forte 67 tobolek. Jedná se o bojovníka proti únavě, stresu, který navíc díky selenu, vitamínu C a E posiluje pokožku, vlasy a nehty. Tak doufám, že zpozoruji nějaké výsledky.


Znáte Tipli? Provádíte detox?

Radu

8 komentářů:

  1. Taky už jsem na Tipli zaregistrovaná :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super. Já teď nakupuji jedině přes tento portál, líbí se mi, že má nejvyšší cashback :)

      Vymazat
  2. Ten čistící šampon vypadá hodně dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíme jak se osvědčí. Zatím jsem jej použila pouze jednou, ale byl super, tak snad se mi bude vyhovovat.

      Vymazat
  3. Díky za tip, jdu se také zaregistrovat. Zrovna používám Naturu, mám tenhle islandsky a jsem s ním moc spokojena 😌

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Diky za tip, urcite vyzkousim. Jinak co se tyka detoxikace, tak za me vyhradne toto https://www.lekarnasporilov.cz/leciva-a-doplnky-stravy/podpora-traveni-a-zazivani/triphala-detoxikace-traviciho-ustroji.html opravdu ucinne, lety vyzkousene a nemenila bych!

    OdpovědětVymazat
  6. Hodně jde ušetřit také díky https://slevovykupon.net/

    OdpovědětVymazat