úterý 14. února 2017

Moje sbírka srdíček od Too Faced

Ahoj holky,

když jsem před lety objevila kosmetiku značky Too Faced, byla jsem jí unešena - ty krásné obaly, pefektní barevné kombinace a příjemná cena mne vážně dostaly. Ale láskou na první pohled byly rozkošné srdíčkové tvářenky Sweetheart Blush.


Dnešní článek bude tak trochu chlubící, ke každému kousku Vám něco povím a ukážu Vám je v pořadí, ve kterém ke mne přišly.


Srdčíkové tvářenky jsou kouzelné už na pohled, jsou zabalené v papírové krabičce, která koresponduje se samotným obalem tvářenky. Už ta krabička vypadá luxusně, a když pak z ní vykouskne srdíčko, je to něco nádherného. Tvářenky jsou sice v papírových obalech, ale ty jsou dost bytelné, svou první srdíčkovou tvářenku mám už několik let a obal to nijak nepoznamenalo a to s ní nezacházím nějak šetrně. Měla jsem jí v koupelně, kde je vlhko, cestovala se mnou, nejednou spadla a pořád je bez vady. 

Každá tvářenka barvou obalu odpovídá škále odstínů, kterou v ní najdete. Tvářenka totiž obsahuje tři proužky v ladících odstínech dané barvy. A už i podle názvu poznáte jaké tóny se v obalu skrývají. Mají totiž několik variant - fuchsiovou, broskvovou, narůžovělou a ten poslední, nejnovější odstín je do oranžova. Pigmentace tvářenek je dokonalá, je tak akorát a pěkně se s nimi pracuje. Tvářenky jsou všechny třpytivé, ale ne nějak nepřirozeně - na tváři dodají jen příjemný lesk, žádný kýčovitý třpyt. Kvalita tvářenek je úžasná, vydrží mi na pleti viditelné po celý den. 


Something About Berry je nádherná tvářenka v odstínech bobulových plodů. Je krásná, výrazná, ale přesto není kolotočářská. Tohle byl můj první pořízený odstín a díky ní se ve mne vyloupla láska k tomuto druhu tvářenek. Bohužel však odstín je natolik výrazný, že pro mne se světlou pletí není na každodenní nošení, používám ji spíš v létě, kdy jsem opálená. 


Druhým pořízeným kouskem byla bronzová/broskvová Peach Beach. A musím říct, že tohle je můj nejoblíbenější a nejpoužívanější odstín. Myslela jsem si, že bude použitelná jen v létě, ale já ji nosím vlastně pořád. Je prostě boží a pokud můžete a máte rády tyhle odstíny, směle do ní.


Candy Glow je krásný odstín pro bledulky. V poslední době ji používám dost často, protože jsem fakt hodně bledá, ale tahle barva dodá šťávu. Bohužel je tenhle odstín na tom s kvalitou trochu hůř než ty ostatní - jediná je prašnější a nejrychleji ubývá. Ale odstín je to vážně pěkný.


Poslední a nejnovější odstín se jmenuje Sparkling Bellini, což je mix různých naoranžovělých, meruňkových odstínů. Tato tvářenka měla být pouze limitovanou kolekcí, ale nakonec je zařazena do stálého sortimentu Too Faced. Upřímně řečeno - myslela jsem si, že tento odstín bude v podstatě nenositelný, nebo jen v létě, ale překvapivě je tato tvářenka velmi krásná a dodá hezký zdravý šmrnc.

(u všech swatchů jsou proužky zleva doprava a poslední proužek je vytvořen smícháním všech odstínů)

Jako bonus Vám ještě ukážu srdíčkový bronzer, ze stejné kolekce, který bohužel už neseženete, protože se jednalo o limitku. Bronzer s názvem Sweet Tea je taktéž třpytivý, stejně jako tvářenky. Barva je však moc krásná - skládá se, ze dvou polovin, jedné světlé studené taupe a druhé tmavší teplejší. Spolu dohromady tvoří ideální neutrální odstín. Proto bude tenhle jeden bronzer použitelný na všechna roční období.


V součastnosti už seženete pouze dva odstíny tvářenek a to Peach Beach a Sweet Bellini. Tvářenky mají 5,5 g a můžete je zakoupit v parfumerii Sephora za cenu 840 Kč.

Zaujaly Vás tyhle tvářenky? Máte nějakou? Který odstín se Vám líbí nejvíce?

M.

18 komentářů:

  1. Krásná sbírka, to se musí nechat! Mě tahle srdíčka nechávají tak nějak chladnou, ale vypadají vážně rozkošně a odstín Peach Beach je vážně nádherná a nositelná barvička :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mne tentokrát zase nechaly chladnou ty "Peach" novinky od TF, ale třeba taky časem neodolám. Já jsem tehdy, při prvním nákupu TF, taky neměla srdíčko v plánu, ale když jsem je uviděla naživo, byla to láska :-)

      Vymazat
  2. No teda, to je krásy, navíc na toho dnešního Valentýna, já od Too faced zatím nic nemám, ale mám I love make-up a také povedené. Krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj četla jsem, že ty od I love makeup jsou taky fajn. Především se mi líbí ty jejich srdíčkové rozjasňovače, ale já moc nerozjasňuji, tak bych je neužila.

      Vymazat
  3. Tohle je nádherná sbírka! Líbí se mi snad všechny odstíny.
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
  4. Máš úžasnou sbírku:-) Srdíčkové tvářenky od Too Faced okukuji už dlouho, aspoň jedna z nich taky musí časem zakotvit v mé sbírce:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, měla by sis udělat radost :-D navíc dokud je v Sephoře sleva 20% :D

      Vymazat
  5. Tvářenky jsou moc krásné, už několikrát jsem na ně pokukovala. Snad si je jednou pořídím, zatím nemám ani jednu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kromě toho, jak krásně vypadají i skvěle drží a mají nádherné odstíny. Vážně jsou to mé nej tvářenky.

      Vymazat
  6. Už jsem je i zkoušela jen tak na ruku, ale vlastně tvářenky nepoužívám, tak jsem se neodhodala ke koupi. Možná je to ale tím, že mám doma samé nekvalitní :( Nejvíc mě zaujala ta druhá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja jsem taky driv měla samé nekvalitní tvarenky a neměla jsem odvahu koupit nejakou dražší. Ale pak jsem propadla Nars Orgasmus a přišla jsem na to, že kvalitní tvarenka udělá velkou službu.

      Vymazat
  7. Peach Beach je naj. Tú si asi kúpim keď budem mať príležitosť.

    GIVEAWAY o dva balíčky kozmetiky

    OdpovědětVymazat
  8. Oj, nejvíc se mi líbí Sparkling Bellini! nádherná oranžová :)

    OdpovědětVymazat