středa 22. února 2017

Jarní vůně Fresia od Bath & Body Works

Ahoj holky,

jak jste na tom s používáním parfému? Přiznám se, že já mám spotřebu vůní velmi malou, protože od doby, co jsem na mateřské a jsem v podstatě jenom doma, používám primárně tělové spreje. Vyzkoušela jsem už všechny možné značky počínaje Victoria´s Secret, Bennetonem až jsem došla k tělovému spreji značky Bath & Body Works, který mi ze všech sedl nejlépe.



Sprej je dostupný v mnoha různých parfemacích, mne však nejvíce zaujala parfemace Fresia, od které jsem čekala, že bude vonět právě jako mé oblíbené jarní květiny. Vůně je to sice krásná, ale jako frézie vážně nevoní. Pokud bych měla vůni popsat řekla bych, že voní jako koncentrované jaro.  



Pokud tělové spreje používáte, asi víte, že jejich obaly jsou nic moc. Vypadají většinou jako levné spreje pro "holčičky", i když jejich cena nebývá taky zrovna nejnižší. Co se týče sprejů BBW ty mají moc hezký plastový obal ve tvaru válce, který však nevypadá levně a je také docela bytelný. Kromě toho jsou spreje krásně ozdobené. Jedná se sice jen o nalepenou etiketu, která je ale kvalitní a i po delším používání se z obalu neloupe.

A teď k tomu nejdůležitějšímu - vůní. Vůně je ihned po nastříkání poměrně silná, ale nejde z ní cítit alkohol, jako z většiny podobných přípravků. Po aplikaci se vůně po chvíli rozleží a její síla je pak příjemná. Vůni ze sebe cítím řekla bych tak ty 4 hodinky, ale pokud si nastříkám trochu spreje i na oblečení, jde vůně cítit delší dobu.


Zaujala Vás vůně? Znáte značku BBW? Já jsem ve spreji našla svého nového oblíbence a určitě si zase časem pořídím další parfemaci. Sprej jsem pořídila na eshopu Notino.cz ve výprodeji za 245 Kč. Tak pokud jsem Vás na koupi nalákala, tak šup pro něj, dokud je sprej stále dostupný.

M.

11 komentářů:

  1. škoda, že to není věrná kopie frézie, jelikož to jsou nejoblíbenější květiny mé mamky a tohle by ji udělal velkou radost :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mne ta vůně mrzí, určitě by mi tekuté frézie moc voněly, ale i tak voní sprej moc hezky.

      Vymazat
  2. Tuto značku znám, já se na ní poslední dobou dívám, ale spíš mě více zaujaly svíčky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svíčky této značky jsem bohužel nezkoušela, nějak to doma dopadlo tak, že malé něco na vonných svících vadí, tak teď nic nepálím.

      Vymazat
  3. Tyhle spreje mě moc lákají, já používám tělové spreje od VS, které na sebe stříkám hlavně ve vedrech v létě, kdy nechci žádnou těžkou vůni a ve spreji se skoro koupu. A taky mi sedí na cvičení, kdy je mi líto plýtvat si parfém :)

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, na léto jsou tělové spreje ideální nebo na cvičení!

      Vymazat
  4. Vypadá moc pěkně a i dle popisu by mi mohla vonět. Já mám doma Victoria Secret a řekla bych, že jsou dost sladké, od Avonu prd vydrží a s ničím dalším zkušenost nemám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi právě ty vůně od VS moc nesedí, taky jsou na mě moc sladké - voní mi akorát ta Aqua Kiss. Avon jsem zkoušela naposledy někdy v pubertě, ale ani tehdy mi ty spreje nesedly.

      Vymazat
  5. Také marně hledám nějakou autentickou vůni s frézií, jestli najdeš, tak se o to musíte podělit, holky! :D Ale na nějaký ten sprejík od BBW mám také v merku, skvěle se hodí do kabelky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel myslím, že autentickou vůni frézií jen tak nenajdeme :D jedině v květinářství :D

      Vymazat
  6. Děkuji, jsem ráda, že se článek líbí :-)

    OdpovědětVymazat