čtvrtek 16. února 2017

Zatočte s vráskami pomocí Hyaluronového séra od Saloos

Krásné ráno Všem,

Dnes jsem pro vás nachystala recenzi na poslední pečující novinku značky Saloos. Jedná se o Hyaluronové sérum, které přišlo na trh někdy na přelomu jara a léta loňského roku. Ihned po uvedení jsem toužila sérum vyzkoušet, ale dlouho se mi ho nedařilo sehnat a pak jak už to bývá, jsem na něj pozapomněla. S příchodem podzimu se mi však zhoršila pleť, tak jsem pátrala čím jí pomoci navrátit hydrataci a rovnováhu a Saloos je pro mě vždy jasnou volbou. Jelikož mi už balení došlo, tak je ideální čas na to, abych řekla, jak se mi sérum osvědčilo.




Na úvod je vhodné říct, že se jedná o anti-age sérum s vysokou koncentrací kyseliny hyaluronové, která je proslulá svými hydratačními, regeneračními a vyhlazujícími účinky. Sérum má praktické balení s pumpičkou. Ta funguje výborně a na jedno zmáčknutí dávkuje ideální množství (cca jako hrášek), které mi bohatě stačí na celý obličej a krk. Sérum je čiré gelové konzistence, která se jednoduše roztírá a ihned vstřebává. Je bez parfemace, takže je vhodné i pro citlivou pleť.


Sérum jsem používala téměř dva měsíce a to každé ráno pod denní krém. Na očištěný obličej jsem nejprve nanesla sérum, které se ihned vstřebává a nelepí. Naopak obličej vypne, vyhladí a řekla bych, že i vyplní jemné linky a póry. Mám pocit, že samo o sobě pleť nehydratuje. Proto jsem vždy nanášela hydratační krém. Přestože samo nehydratuje tak násobí a zvyšuje hydratační a pečující účinky poté naneseného krému. Při pravidelném používání jsem zaznamenala radikální zlepšení pleti. Ta byla od pohledu hezčí, působila svěže, byla zregenerovaná, ale především jsem zaznamenala výrazné vyhlazení jemných mimických vrásek kolem úst a očí. Takže za mě paráda.


Já si sérum zamilovala, protože je jednak přírodní, nezatěžuje pleť a především funguje. Vrásky opravdu zjemní, vyhladí a pleť celkově vylepší. Doporučuji všemi deseti!K zakoupení na notino.cz

Už jste sérum zkoušely? Používáte přípravky s obsahem kyseliny hyaluronové?


Radu 

6 komentářů:

  1. O tomto séru jsem četla různé recenze, ale většinou byli vyhovující. Taky bych ho asi v pozdějším věku ráda vyzkoušela.
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já četla recenzí jen pár a ty byly jen pozitivní. Osobně mi sérum sedlo jako ulité a určitě mám v plánu si jej pořídit znovu.

      Vymazat
  2. Já spokojená nebyla. Sérum se mi ihned vstřebalo a pak už nebyly po něm žádné památky, prostě nedělalo nic. Naopak mamče se nevstřebalo vůbec a ráno se z pleti oddrolilo.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je mi teda záhada. Já ho tedy používala jen ráno pod krém a následný make-up a nedrolilo se mi nikdy. Hezky se vstřebalo, pleť vyhladilo ale především mi opravdu pomohlo vyplnit mimické vrásky jako žádné jiné. Nejspíš si nesedlo s tvou pletí, nebo nějaká jeho složka. Já na něj nemůžu říct nic špatného.

      Vymazat
  3. Sérum jsem ještě nezkoušela a ani jsem nevěděla, že Saloos tenhle výrobek má. Hned ho jdu prozkoumat a možná si ho při příští objednávce vložím do košíku. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezká recenze a jsem ráda, že sérum sedlo :-) mě bohužel vůbec nevyhovovalo a byla jsem z něj vyloženě nešťastná. Dala jsem ho tedy mamce a ta si ho pochvaluje! A dokonce dokoupila i zásoby :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat